top icon
Αγώνες

MotoGP: Rins και Espargaro μένουν σε Suzuki και Aprilia για δύο ακόμα χρόνια

Λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του πέμπτου κατά σειρά αγώνα του θεσμού που πραγματοποιείται το προσεχές τριήμερο στο Le Mans της Γαλλίας, οι Suzuki και Aprilia ανακοινώνουν την ανανέωση των συμβολαίων των Alex Rins και Aleix Espargaro για δύο ακόμα χρόνια, αφήνοντας, όπως και πολλές άλλες ομάδες του grid, ανοιχτούς λογαριασμούς για τη συνέχεια.

Με το πρωτάθλημα του 2018 να έχει ήδη αρχίσει να παίρνει φωτιά μετά τη διεξαγωγή των πρώτων τεσσάρων αγώνων στο Losail του Κατάρ, στο Termas de Rio Hondo της Αργεντινής, στο Circuit of the Americas στο Austin και στην πίστα της Χερέθ της Ισπανία πριν δύο βδομάδες, το πάζλ που αφορά στη σύνθεση των ομάδων αλλά και τη θέση που θα καταλάβουν σε αυτές οι αναβάτες για τη διετία 2019/20, αρχίζει σιγά σιγά να ολοκληρώνεται, αν και οι «εκκρεμότητες», και μάλιστα σημαντικές, εξακολουθούν να υφίσταται.

Αυτή τη στιγμή, μόνο η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, αλλά και αυτή της αυστριακής KTM, είναι εκείνες που έχουν από τώρα «κλειστό» το line-up των αναβατών τους για την προσεχή 2ετία, με τους Valentino Rossi και Maverick Vinales από τη μια, και τους Johann Zarco και Pol Espargaro από την άλλη, να έχουν σίγουροι τη θέση τους στις σέλες των M1 και RC16, αντίστοιχα. Στο στρατόπεδο της Repsol Honda, ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marc Marquez, έχει ήδη ανανεώσει τη συνεργασία του με την ιαπωνική ομάδα και μένει να δούμε αν ο… ισόβιος, Dani Pedrosa, θα παραμένει στις τάξεις της για ένα ή δύο ακόμα χρόνια.

Εντούτοις, η μεγαλύτερη εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή  βρίσκεται στο στρατόπεδο των Ιταλών της Ducati, καθώς και οι δύο αναβάτες της, οι Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo, δεν έχουν ακόμα υπογράψει νέο συμβόλαιο με τους ανθρώπους του Borgo Panigale. Το ζήτημα για τον Ιταλό αναβάτη της ομάδας αναμένεται να λήξει το αργότερο έως τον προσεχή αγώνα στο Mugello, που θα γίνει σε δύο βδομάδες από σήμερα, με τις δύο πλευρές να πραγματοποιούν από τις αρχές του φετινού πρωταθλήματος… σκληρές διαπραγματεύσεις, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας αντιστέκονται στις -δίκαια- πιο υψηλές απαιτήσεις του περσινού δευτεραθλητή, ο οποίος κατέκτησε το 2017 με την GP17 για λογαριασμό της ομάδας, πέντε νίκες διεκδικώντας το στέμμα έως και τον τελευταίο γύρο.

Η περίπτωση του Jorge Lorenzo είναι ακόμα πιο… δύσκολη, μιας και ο Ισπανός δεν έχει πείσει με τις εμφανίσεις του ότι «δικαιούται» να παραμείνει στην ιταλική ομάδα για την επόμενη διετία. Ένα ακόμα στοιχείο που αυτή τη στιγμή φαίνεται να μπαίνει εμπόδιο στην ανανέωση του «γάμου» των δύο πλευρών είναι και οι -παραδοσιακά- υψηλές οικονομικές απαιτήσεις του Ισπανού, ο οποίος μοιραία μελετά αυτή τη στιγμή όλες τις εναλλακτικές. Ποιες είναι αυτές;

Η Suzuki, η οποία αυτή τη στιγμή φαίνεται να έχει στα χέρια της και το… καρπούζι και το μαχαίρι, τόσο σε σχέση με μία πιθανή μεταγραφή του Ισπανού τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο MotoGP στις τάξεις της, όσο και απέναντι στο ενδεχόμενο να ανανεωθεί, τελικά, η «σύμβασή» της με τον Andrea Iannone, που την τελευταία περίοδο δείχνει αρκετά ανεβασμένος σε απόδοση -ειδικά μετά τα δύο back-to-back βάθρα σε Χερέθ και COTA. Στην περίπτωση που ο Jorge Lorenzo φορέσει ξανά τα μπλε (όχι αυτά της Yamaha, αλλά εκείνα της Suzuki), τότε ο Andrea Iannone μένει στον… αέρα, μιας και στη θέση του Ισπανού στη Ducati δεν αποκλείεται να δούμε τον Jack Miller, που αυτή τη στιγμή και για πρώτη χρονιά φέτος αγωνίζεται με τα χρώματα της Pramac οδηγώντας την περσινή μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας. Μία θέση στην ομάδα του Paolo Campinoti έχει ήδη εξασφαλισμένη ο Francesco Bagnaia από τη Moto2 και μένει να δούμε αν τελικά ο καθ’ όλα συμπαθής Danillo Petrucci θα παραμείνει στις τάξεις της ή θα μετακινηθεί στην Aprilia, δίπλα στον Aleix Espargaro.  

Κενές θέσεις όμως υπάρχουν και σε πολλές ακόμα ομάδες του grid. Στη Marc VDS, ο Franco Morbidelli έχει option και για το 2020, όχι όμως και ο rookie, Thomas Luthi, το συμβόλαιο του οποίου λήγει στα τέλη της χρονιάς. Στην LCR Honda, o Cal Crutchlow είναι… σίγουρος και για το 2019, σε αντίθεση με τον Takaaki Nakagami. Χωρίς συμβόλαιο για το 2019 παραμένουν οι Tito Rabat (Avintia Racing), Alvaro Bautista και Karel Abraham (Angel Nieto Team), Scott Redding (Aprilia Gresini), Bradley Smith (ΚΤΜ) και Hafizh Syahrin (Yamaha Tech 3), ενώ άγνωστο είναι ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης που θα πλαισιώσει από τη νέα σεζόν τον Miguel Oliviera στη σέλα της RC16 στα γκαράζ της Tech 3, που από του χρόνου θα αγωνίζεται με εργοστασιακές μοτοσικλέτες της KTM._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ