20 Δεκ 2017

Στην Ελλάδα το νέο Suzuki V-Strom 250A

Το νέο Suzuki V-Strom των 250 κ.εκ. πατά και επίσημα τους τροχούς του στην ελληνική άσφαλτο.

Suzuki V-Strom 250A

Μετά την εµφάνιση της πρώτης γενιάς του V-Strom 1000 το 2002 και του V-Strom 650 το 2004, η Suzuki προσφέρει σήμερα σε μια πιο προσιτή «συσκευασία» την εµπειρία οδήγησης µιας sport adventure touring µοτοσικλέτας. Οι δυνατότητες του V-Strom 250A δεν περιορίζονται µόνο στους δρόµους της πόλης, αλλά και σε πιο µακρινούς προορισµούς. ∆ιαθέτει άνετη θέση οδήγησης και επιτρέπει στους αναβάτες να φτάνουν σταθερά στο έδαφος µε τα πόδια τους (ύψος σέλας 800 χιλιοστά), προσφέροντας ευκολία χειρισµού.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά

• Ελαστική λειτουργία κινητήρα που αξιοποιεί τα µέγιστα της ροπής από το χαµηλότερο εύρος στροφών

• Νέα βαλβίδα εισαγωγής – βελτιωµένη ροή αέρα στο θάλαµο καύσης

 • EURO 4 προδιαγραφές

• Μεγάλη αυτονοµία καυσίµου

• Ανεµοθώρακας σχεδιασµένος και ανεπτυγµένος σε τούνελ αεροδυναµικών δοκιµών

 • Προεγκατεστηµένες βάσεις για τις πλευρικές βαλίτσες.

• 12V DC παροχή ρεύµατος

• Μεγάλη σχάρα αλουµινίου – 8.5kg µέγιστο φορτίο

• Όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD

• Πίσω φώτα LED

• Λευκά φλας

• Νέες ζάντες 10 µπράτσων

• Καρίνα προστασίας κινητήρα

Κινητήρας

Ο δικύλινδρος σε παράλληλη διάταξη κινητήρας των 248 κ.εκ. υπεβλήθη σε σηµαντικές βελτιώσεις ώστε η συνολική του απόδοση να προσφέρει υψηλές επιδόσεις διατηρώντας χαµηλή κατανάλωση καυσίµου.

Λειτουργία εκκεντροφόρου

Η ρύθµιση του είναι τέτοια ώστε να αποδίδει τα µέγιστα των επιδόσεων επιτάχυνσης µεταξύ 20 και 90 χλµ./ώρα καθώς αυτό είναι και το συχνότερο εύρος ταχύτητας της µοτοσικλέτας.

Κύλινδρος 

Το σχέδιο του φινιρίσµατος (µέθοδος höning) που ακολουθείται στην τελική διαµόρφωση των κυλίνδρων διατηρεί την λιπαντικότητα κατά τρόπο που βοηθάει στην ελαχιστοποίηση απωλειών ισχύος λόγω τριβής.

Κυλινδροκεφαλή 

Η κυλινδροκεφαλή διαθέτει ζύγωθρα (κοκκοράκια) τύπου ρόλερ, επιτυγχάνοντας ελαχιστοποίηση της τριβής.

Σύστηµα εξάτµισης χαµηλού βάρους 

To 2 σε 1 σύστηµα εξάτµισης του V-Strom 250A διαθέτει ένα βελτιστοποιηµένο σχήµα θαλάµου µπροστά από τον καταλύτη. Η δοµή αυτή αποδίδει τις µέγιστες επιδόσεις επιτάχυνσης στο εύρος των µεσαίων στροφών, ενώ και η απόδοση αυτή µειώνει σηµαντικά τις εκποµπές ρύπων.

Όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD 

Περιλαµβάνει τις εξής λειτουργίες: Ταχύµετρο,  στροφόµετρο, χιλιοµετρητή, δύο µερικούς χιλιοµετρητές, σχέση κιβωτίου, αυτονοµία χιλιοµέτρων, μέση κατανάλωση καυσίµου, δείκτη καυσίµου, ένδειξη service, ρολόι, RPM δείκτη,  LED φωτάκια για τα φλας, τη µεγάλη σκάλα φώτων, τη νεκρά, τη διάγνωση βλάβης, το ABS καθώς και την ένδειξη θερµοκρασίας νερού και λαδιού.

Το νέο V-Strom 250A είναι ήδη διαθέσιµο στις εξής χρωµατικές επιλογές: Μαύρο, Kόκκινο, Μαύρο/Κίτρινο. Η προτεινόµενη λιανική τιµή ορίστηκε στα 5.295 €.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Suzuki V-Strom 250A
  • Suzuki V-Strom 250A
  • Suzuki V-Strom 250A
  • Suzuki V-Strom 250A
  • Suzuki V-Strom 250A
  • Suzuki V-Strom 250A
Ετικέτες: