top icon
Επικαιρότητα

Ducati Monster 821: Για τα 25 χρόνια του «900»

Η ιστορία με τη σειρά Monster της Ducati ξεκίνησε πριν 25 χρόνια, όταν και το Σεπτέμβριο του 1992 παρουσιάστηκε το Μostro 900 στην έκθεση της Κολωνίας. Έκτοτε, 325.000 «τέρατα» κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Το νέο «821» είναι αυτό που θα γιορτάσει το όλο γεγονός το 2018. Το γιατί οι Ιταλοί παρουσιάζουν ένα επετειακό μοντέλο με άλλο όνομα και κυβισμό από αυτό που τιμούν είναι κάτι που χρήζει περαιτέρω έρευνας. Που γίνεται επιτακτική αν σκεφτούμε ότι το «821» του 2018 είναι πιο αδύναμο από το «821» του 2017, με τον κινητήρα Testastretta 11° να αποδίδει 109 Hp (από 112). Σίγουρα η προσαρμογή στο Euro4 είναι μια καλή δικαιολογία, αλλά πόσοι και πόσοι άλλοι κατασκευαστές έχουν ξεπεράσει την εν λόγω σκόπελο χωρίς απώλειες ισχύος;

H Ducati έχει τη δική της άποψη και μέσα από το σχετικό press kit μας λέει χαρακτηριστικά πως το «821» κληρονομεί την αυθεντικότητα του «900», συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο απόδοση και φιλικότητα. Λέει επίσης πως το νέο της «τέρας» διαθέτει κορυφαίο στάνταρ εξοπλισμό, πως είναι πολύ οικονομικό στη συντήρησή του και πως αποτελεί μια καλή βάση για καστομάρισμα (βελτιώσεις), παρουσιάζοντας για αυτό το λόγο και μια εκτεταμένη γκάμα αξεσουάρ. Και συμπληρώνει πως το νέο «821» έχει δεχθεί αναβαθμίσεις προκειμένου να διαθέτει την αισθητική και τη λειτουργικότητα του Monster 1200.

Στην ουσία, έχουν επανασχεδιαστεί δοχείο καυσίμου και πίσω μέρος, έχει αλλάξει σχήμα και γωνία το τελικό της εξάτμισης (πάντα με δύο απολήξεις), το ίδιο ισχύει και για τον προβολέα. Για πρώτη φορά χρησιμοποιείται οθόνη TFT, και μάλιστα έγχρωμη, που -επιτέλους- περιλαμβάνει ενδείξεις για επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και στάθμη καυσίμου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και σύστημα Quick Shifter, για αλλαγές ταχυτήτων προς πάσα κατεύθυνση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Παρόν και το Ducati Safety Pack, με στάνταρ το ABS της Bosch και το Traction Control, αμφότερα μάλιστα είναι ρυθμιζόμενα σε διαφορετικά επίπεδα! Παρόντα όμως και τα οδηγικά προγράμματα, που δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να ρυθμίσει στα μέτρα του τη μέγιστη απόδοση και την απόκριση του γκαζιού. Πλαίσιο, φρένα και ανάρτηση παραμένουν ως είχαν, με την τελευταία να έχει νέο σετάρισμα. H μοτοσυκλέτα βρίσκεται ήδη στη χώρα μας και η τιμή της έχει οριστεί στα 12.500€._Ν.Β.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ