11 Μάιος 2018

H Kymco στον κόσμο της μοτοσυκλέτας

Μετά τα scooter και τα ATV, η Κymco αποφασίζει την παραγωγή μοτοσυκλετών, αρχής γενομένης με το K-Rider 400.

Kymco K-Rider 400

To Auto Show της Σαγκάης επέλεξε η Kymco προκειμένου να παρουσιάσει επίσημα την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της, που θα μπει στην παραγωγή το φθινόπωρο του 2018 και θα διατεθεί στην αγορά μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ο δικύλινδρος κινητήρας προέρχεται από την Kawasaki, μια συνεργασία που είδαμε στο «πράσινο» scooter J300, το οποίο ως γνωστόν προέρχεται από το μοντέλο Downtown της Kymco. Μέχρι σήμερα ξέραμε ότι το ασιατικό εργοστάσιο υπέγραφε την κατασκευή κινητήρων της BMW, στο εξής αναμένουμε να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα, καθόσον το K-Rider είναι το πρώτο μιας σειράς μοντέλων που έρχονται.

Τα τεχνικά

Το σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι εκτεθειμένο σε κοινή θέα και αποτελεί προϊόν σχεδίασης 3D, ενώ το καλοσχεδιασμένο (ευρωπαϊκό) κουστούμι της μοτοσυκλέτας δημιουργεί μια κομψή πρόταση στο χώρο των γυμνών μοτοσυκλετών. Το K-Rider 400 είναι εφοδιασμένο με δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 399 cc, με 2 ΕΕΚ (DOHC) και τετραβάλβιδες κεφαλές, που αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 44 Hp στις 9.500rpm και μέγιστη ροπή 37 Nm στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξατάχυτο μηχανικό και ο κινητήρας δίνει τη δυνατότητα επιλογής προγράμματος λειτουργίας ανάμεσα σε sport και urban (αστική χρήση). Οι δίσκοι των φρένων είναι κυματιστοί και πλευστοί, διαμέτρου 300 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά, ενώ υπάρχει και δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με ευμεγέθη καλάμια 41 mm, το ψαλίδι είναι τύπου χωροδικτύωμα φτιαγμένο από ατσάλινους σωλήνες και το πίσω μονό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου του. Το δοχείο καυσίμου έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω.

Σε αναμονή

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα σχέδια της εταιρίας για το πότε θα έρθει το K-Rider 400 στις ευρωπαϊκές αγορές, εμείς όμως θεωρούμε ότι είναι θέμα χρόνου να το οδηγήσουμε. Σίγουρα πρόκειται για τη μεγάλη ευκαιρία της Kymco να μπει δυναμικά στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού και δεν θα την αφήσει να πάει χαμένη. _Ν.Β.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
  • Kymco K-Rider 400
Ετικέτες: