top icon
  • Audi A fl 2024

    Ανανέωση για το Audi A3 με προσθήκη έκδοσης A3 allstreet

  • Mazda MX-30 R-EV

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Mazda MX-30 R-EV;

  • Ford Bronco

    Ford Bronco: Hardcore γνωριμία στη Δανία

  • Fisker Ocean

    Οδηγούμε το Fisker Ocean με την αυτονομία των 701 χλμ. και… μπερδευτήκαμε

  • MG4 77 kWh

    Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό MG4 77 kWh των 245 ίππων (video)

  • BMW X2

    Η νέα BMW X2 στη Σπανός ΑΕ.

  • BYD Atto 3

    Οδηγούμε το BYD Atto 3: Δείγμα γραφής

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ

Top Stories

Υπoγράφτηκε η συμφωνία χρηματοδότησης της μετατροπής του Πόρου σε GR-eco Island, μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης που εκπροσωπείται από το υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας και της εταιρείας από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Masdar.

Οδηγούμε στη Δανία την αναβίωση του εμβληματικού Ford Bronco και ταξιδεύουμε νοερά πίσω στο 1966, όταν στις ΗΠΑ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά εκείνο το σκληροτράχηλο όχημα, εμπνευσμένο από στρατιωτικά αλλά και... σπορ οχήματα της εποχής.

Οδηγούμε στην Ελλάδα το μικρομεσαίο crossover της BYD λίγο πριν από την επίσημη άφιξή της στην ελληνική αγορά, και παίρνουμε μια γεύση από όλα όσα μας επιφυλάσσει ο κινεζικός κολοσσός.

Το Ford Puma ντύνεται για μία ακόμα φορά με την «ST» στολή του και με τον 3κύλινδρο mild-hybrid 1.000άρη κινητήρα στα καλύτερα του έρχεται να αποδείξει ότι οι επαρκείς χώροι, η γνώριμη πρακτικότητα και η κορυφαία συνδεσιμότητα που εξασφαλίζει στην καθημερινότητα μπορούν κάλλιστα να συνδυαστούν με στοιχεία που έχουν τον τρόπο να συγκινούν τον Πραγματικό Οδηγό.

Ονειρευόμαστε και στοχεύουμε. Άμα το αποφασίσεις, θα το αποκτήσεις. Από το «Lounge», λοιπόν, μερικές προτάσεις για όλα τα βαλάντια. Καιρός να το ρίξουμε έξω και να «περιποιηθούμε εαυτούς και αλλήλους».

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργάνωσε το Σάββατο 2 Μαρτίου τον 31ο Γύρο Αττικής, το μακροβιότερο μονοήμερο ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που διοργανώνεται για 31 συνεχόμενα έτη και εγκαινιάζει την αγωνιστική σαιζόν του συλλόγου μας.

Οι ενδείξεις των οργάνων του Cutlass έμοιαζαν με πολεμικού αεροπλάνου. Αντί να διατρέχουν το ταμπλό όπως στις συμβατικές κατασκευές, ξεκινούσαν από το κέντρο του και εκτείνονταν κατακόρυφα μέσω της κεντρικής κονσόλας στο πάτωμα, προτού ακολουθήσουν κατά μήκος το τούνελ της μετάδοσης.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ