top icon
Προσωπικότητες

Acropolis Rally Hall of Fame: Καλύτερο Αυτοκίνητο

Η ψηφοφορία του κοινού για το Acropolis Rally Hall of Fame, που διενεργήθηκε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα από τις 16/12/2010 έως τις 3/3/2011, ανέδειξε ως καλύτερο αυτοκίνητο τη Lancia Delta HF Integrale.

Η ψηφοφορία του κοινού για το Acropolis Rally Hall of Fame, που διενεργήθηκε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα και διήρκεσε από τις 16/12/2010 έως τις 3/3/2011, ανέδειξε ως καλύτερο αυτοκίνητο τη Lancia Delta HF Integrale.
 
H επιλογή των 10 υποψηφιοτήτων για τη συγκεκριμένη κατηγορία έγινε από την Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις 2011. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 1.498 μοναδικοί χρήστες, ανάμεσα στους οποίους θα αναδειχθούν οι νικητές των δώρων του διαγωνισμού, σε κλήρωση που θα γίνει στις 23 Μαρτίου και θα ανακοινωθεί στο www.acropolisrally.gr

 
Acropolis Rally Hall of Fame 
ΚαλύτεροΑυτοκίνητο
1) Lancia Delta HF Integrale 31%
2) Audi Quattro A2 83/84 17%
3) Subaru Impreza 555 13%
4) Peugeot 205 T16 9%
5) Ford Escort MKII 8%
6) Ford Focus RS WRC 03 7%
7) Citroen Xsara WRC 5%
8) Lancia 037 3%
9) Renault Alpine A110 3%
10) Toyota Celica ST165 2%
 
LANCIA DELTA HF INTEGRALE
Το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στην ιστορία των αγώνων ράλλυ. Στις ελληνικές ειδικές διαδρομές οι Ιταλοί κυριάρχησαν συνολικά πέντε φορές: Το 1987 ο Markku Alen, το 1988 και το 1989 ο Miki Biasion, το 1991 o Juha Kankkunen και το 1992 ο Didier Auriol.
 
H τετρακίνητη πρόταση της ιταλικής εταιρείας για το Γκρουπ A, που παρουσιάστηκε στο ράλι του Σαν Pέμο το 1986, βασίστηκε σε ένα μοντέλο παραγωγής σχεδιασμένο από την Ital Design στα τέλη της δεκαετίας του ’70.
 
Eξαρχής μπροστά από τον ανταγωνισμό, που πάσχιζε απεγνωσμένα να την ακολουθήσει ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια, κατέκτησε έξι συνεχόμενους παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών από το 1987 ως το 1992. Σε τέσσερις εκδόσεις (Delta HP 4×4 260 HP, Delta HF Integrale 8V, Delta HF Integrale 16V 300 HP, HF Integrale) το αυτοκίνητο, με εύστοχες κι επιλεκτικές επεμβάσεις, διατήρησε τον πρωταγωνιστικό του ρόλο σε παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα μέχρι το 1995.
 
H Delta έφερε στη Lancia με φλογερό τρόπο 46 νίκες στον θεσμό του WRC, ενώ το αυτοκίνητο είναι ο απόλυτος πολυνίκης του ράλι Aκρόπολις. Εκτός των άλλων, είναι το πρώτο –και μέχρι σήμερα το μόνο- αγωνιστικό της ιταλικής εταιρείας που κέρδισε το ράλλυ Σαφάρι. H Lancia αποσύρθηκε επίσημα από τα ράλι το 1992, όμως μέχρι σήμερα κανένα άλλο αγωνιστικό στην ιστορία του θεσμού δεν θεωρείται περισσότερο επιτυχημένο.

 
LANCIA DELTA HF INTEGRALE(1989)
BAΣΙΚΑ TEXNIKA XAPAKTHPIΣΤΙΚΑ
Rally Group: A
Κινητήρας: 4κύλινδρος turbo σε σειρά
Κυβισμός: 1.995 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 84 mm x 90 mm
Ισχύς: 365 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ.
Ροπή: 45,8 χλγμ. στις 3.500 σ.α.λ. 
Μετάδοση κίνησης: στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο Abarth 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 245 χλμ/ώρα
Μήκος: 3.858 χλστ.
Πλάτος: 1.685 χλστ.
Ύψος: 1.365 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.480 χλστ.
Μετατρόχιο εμπρός: 1.453 χλστ.
Μετατρόχιο πίσω: 1.442 χλστ.
Βάρος: 1.149 κιλά

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ