top icon
Αγώνες

Electric GT World Series: Στο φως το αγωνιστικό ηλεκτρικό όπλο της Tesla

Στη Μ. Βρετανία παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα η αγωνιστική εκδοχή του ηλεκτρικού Tesla S P100D, με το οποίο 10 ομάδες και 20 οδηγοί θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά σ’ ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Ενιαίου Τύπου.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τους διοργανωτές του νεοσύστατου αυτού αγωνιστικού θεσμού, η σεζόν του 2017 θα περιλαμβάνει επτά στο σύνολο αγώνες, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν σε μερικές από τις πιο διάσημες πίστες της γηραιάς ηπείρου, όπως είναι το Nürburging (Γερμανία), το Circuit de Catalunya (Ισπανία), το Mugello (Ιταλία), το Brands Hatch (Μ. Βρετανία), το Assen (Ολλανδία), το Estoril (Πορτογαλία) και το Paul Ricard (Γαλλία). Μετά την πραγματοποίηση των επτά αυτών δοκιμασιών, ο θεσμός θα μετακομίσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, όπου και θα πραγματοποιηθούν τρεις ακόμα αγώνες, που όμως δεν θα προσμετρούν στην επίσημη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Οι ελεύθερες δοκιμές για κάθε αγώνα θα πραγματοποιούνται σε χρονικό ορίζοντα 20 λεπτών, οι δε κατατακτήριες θα διαρκούν, σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, 60 λεπτά. Όσο για τον ίδιο τον αγώνα, οι διοργανωτές έχουν ανακοινώσει πως θα χωρίζεται σε δύο σκέλη, με το πρώτο να πραγματοποιείται στο φως της ημέρας και το δεύτερο τη νύχτα. Και στις δύο περιπτώσεις, το πέσιμο της καρό σημαίας θα συμπίπτει με την ολοκλήρωση 60 χλμ.

Σήμερα, στα πλαίσια του 2017 Autosport International Show, το οποίο διοργανώνεται στο Birmingham της Μ. Βρετανίας, έγινε η επίσημη παρουσίαση του αγωνιστικού «όπλου» το οποίο θα πρωταγωνιστήσει από φέτος στο Electric GT World Series. Πρόκειται για την έκδοση P100D του Model S και όχι για την ασθενέστερη P85+, όπως είχε επίσημα ανακοινωθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο, η οποία, χάρη στις κατάλληλες τροποποιήσεις, θα αποδίδει ισχύ 795 ίππων σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή της τάξης των 995 Nm.

Το αυτοκίνητο, χάρη στην εκτενή δίαιτα στην οποία υπεβλήθη, διαθέτει χαμηλότερο κατά 500 κιλά βάρος σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, γεγονός που του επιτρέπει, σε συνδυασμό με την απόδοση της κινητήριας μονάδας του, να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,1 δλ. σημειώνοντας μάλιστα τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Φυσικά, το EGT Model S έχει δεχθεί τις δέουσες για την περίσταση επεμβάσεις στην ψύξη του συστήματος πέδησης και της μπαταρίας (για ευνόητους ασφαλώς λόγους με δεδομένη τη… σκληρή χρήση του στις πίστες), στην αεροδυναμική απόδοση των εξωτερικών επιφανειών, στην ανάρτηση, καθώς και στο σύστημα διεύθυνσης._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ