top icon
Αγώνες

MotoGP – Sepang Test: Ημέρα τρίτη

Ακριβώς όπως ξεκίνησε ολοκληρώθηκε και το τελευταίο σκέλος των πρώτων επίσημων δοκιμών για τους αναβάτες του MotoGP, με την Yamaha Movistar και τον Jorge Lorenzo να στέλνουν τα πρώτα «μηνύματα» στους αντιπάλους τους.

Οι τροπικές βροχές, που «έπληξαν» για μια ακόμα φορά την πίστα της Μαλαισίας στερώντας πολύτιμες ώρες εξέλιξης απ’ όλους τους πρωταγωνιστές του θεσμού, δεν στάθηκαν εμπόδιο ώστε ο Ισπανός περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής να (από)δείξει στον ανταγωνισμό ποιος είναι ο… αρχηγός. Με την απόλυτα ισορροπημένη σε συμπεριφορά Yamaha YZR-M1 του, o Jorge Lorenzo ολοκλήρωσε το τριήμερο σημειώνοντας, όπως και την πρώτη μέρα, τον ταχύτερο χρόνο, όντας μάλιστα ο μόνος που κατάφερε να σπάσει την… ύστατη στιγμή το άτυπο φράγμα των 2 λεπτών (1’ 59.580). «Πιστεύω πως πρόκειται για έναν συνδυασμό πραγμάτων. Έχουμε πιθανώς την πιο ολοκληρωμένη μηχανή, την οποία δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε με τα Bridgestone όσο τώρα με τα ελαστικά της Michelin», δήλωσε ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ωστόσο, παρά την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία του, ο Lorenzo δηλώνει… προσγειωμένος: «Προφανώς, ο ανταγωνισμός δεν κοιμάται. Πολλοί αναβάτες της Ducati είναι ταχείς. Και η Honda, σίγουρα θα τα καταφέρει. Είναι καλύτερα να πατάμε τα πόδια μας στο έδαφος. Από την εμπειρία μου, πολλά μπορούν γρήγορα να αλλάξουν στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Τη μια μέρα είσαι ισχυρός και την άλλη έχεις προβλήματα».

Ο Valentino Rossi επιβεβαίωσε την πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση της Yamaha και φυσικά του ιδίου, παρά τα…36 του, τερματίζοντας δεύτερος στην καταληκτική ημέρα των πρώτων επίσημων δοκιμών σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2’ 00.556. Τα σχόλια του Ιταλού εστίασαν –που αλλού;- στον… Lorenzo και στα ελαστικά της Michelin: «Ο Jorge νιώθει πολύ καλά με τη μοτοσικλέτα του. Οδήγησε καλύτερα και στο όριο. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο το πρώτο τεστ. Ειλικρινά, εγώ έκανα όλη τη βρώμικη δουλειά για την ομάδα, τους περισσότερους γύρους, τα πάντα, ενώ αυτός εστίασε περισσότερο στην απόδοση. Είναι πολύ καλός παντού, φρενάρει δυνατά, μπαίνει στη στροφή πολύ γρήγορα διατηρώντας πολύ καλή ταχύτητα». Για τα Michelin, ο πολυνίκης Ιταλός, είπε: «Τώρα είναι πιο κοντά στα Bridgestone με την αίσθηση να είναι πιο κοντά στην περσινή. Το πίσω ελαστικό είναι λίγο καλύτερο και το μπροστινό λίγο χειρότερο. Τα πάντα όμως έχουν να κάνουν με την κατανομή του βάρους στη μοτοσικλέτα αλλά και με τον τρόπο που κάνεις το λάστιχο να δουλεύει. Αυτό είναι κάτι σημαντικό που πρέπει να το κατανοήσουμε».

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της τελευταίας ημέρας σημείωσε ο Marc Marquez (2’ 01.047), ο οποίος, παρά τα όποια προβλήματα, είδε τελικά την RC213V να βελτιώνεται. Το μεγαλύτερο ζήτημα, σύμφωνα με την Ισπανό, είναι τα νέα ηλεκτρονικά και το «πάντρεμά» τους με τον κινητήρα αλλά και με το ίδιο το πλαίσιο. «Σήμερα τα πράγματα ήταν καλύτερα, αλλά εξακολουθούμε να παλεύουμε και είμαστε μακριά ακόμα από εκεί που θέλουμε». Ο Marquez δήλωσε πως ουδέποτε πίεσε στο 100% των δυνατοτήτων του, μιας και δεν νιώθει ακόμα άνετα με τη μοτοσικλέτα του: «Δεν πίεσα στο 100%, καθώς όπως είδατε και τις δύο προηγούμενες μέρες, δεν είχα καμία πτώση. Διαπίστωσα πως το επίπεδο της μοτοσικλέτας μου δεν μου επιτρέπει να πιέσω για να πετύχω τον απόλυτο χρόνο. Φυσικά και πίεσα, όχι όμως όπως θα έκανα στις χρονομετρημένες δοκιμές ενός αγώνα. Ωστόσο, είμαστε ακόμα πίσω σε σχέση με τις Yamaha». Η ανησυχία του πρώτου οδηγού της Respol Honda για το μέλει γενέσθαι στον πρώτο αγώνα στο Κατάρ, είναι έκδηλη: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να κατανοήσουμε και πρέπει να βελτιωθούμε, οπότε υπάρχει μια πιθανότητα να φτάσουμε στο Κατάρ χωρίς να είμαστε 100% έτοιμοι».

Την πέμπτη θέση της ημέρας, πίσω από τον Cal Crutchlow (LCR Honda) αλλά εμπρός από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς των Ducati, εργοστασιακούς και μη, τερμάτισε ο Casey Stoner (2’ 01.070), επίδοση που αναμφίβολα αποτελεί μια ακόμα θετική ένδειξη των δυνατοτήτων, τόσο του ιδίου, όσο και των Desmosedici. Όλες (σχεδόν) οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων προς τον 30χρονο Αυστραλό επικεντρώθηκαν στον… ίδιο και στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ενεργό δράση συμμετέχοντας σε έναν ή και περισσότερους αγώνες μέσα στο 2016. Ο Stoner, επ΄αυτού ήταν σαφής: «Ειλικρινά, δεν έχω πλάνα ώστε να τρέξω. Ο ρόλος μου είναι τελείως διαφορετικός τώρα. Δεν είμαι μηχανικός, αλλά ενεργώ σαν μηχανικός όντας οδηγός εξέλιξης». Ο Valentino Rossi, ωστόσο, δήλωσε κατηγορηματικά πως ο Stoner «θέλει να τρέξει», ενώ ο Gigi Dall’Igna, το αφεντικό της Ducati Team, δήλωσε: «Δεν τον προσλάβαμε με αυτό τον σκοπό, όμως αν θέλει να τρέξει, δεν θα του πούμε όχι». Αν μη τι άλλο, όλα τα ενδεχόμενα αναφορικά με τη συμμετοχή του ταλαντούχου Αυστραλού σε έναν ή και περισσότερους αγώνες της φετινής σεζόν, παραμένει ακόμα ανοιχτό…

Επόμενος σταθμός του θεσμού, σε δύο βδομάδες από σήμερα (17-19 Φεβρουαρίου) στην πάντοτε απαιτητική πίστα του Phillip Island στην Αυστραλία, όπου θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο επίσημο τεστ ομάδων και αναβατών Έως τότε, ας θυμηθούμε ενεργοποιώντας τα παρακάτω links, τι ακριβώς έγινε τις προηγούμενες δύο μέρες δοκιμών στη Μαλαισία._Χ.Α.

Πρώτη ημέρα δοκιμών και Δεύτερη ημέρα δοκιμών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ