top icon
Αγώνες

Νέα εξέλιξη του Peugeot 3008 DKR

Στην προσπάθεια της να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών της στο Ράλλυ Ντακάρ, η Peugeot παρουσίασε την αναβαθμισμένη έκδοση του 3008 DKR με τον κωδικό “Maxi”.

Η Peugeot μπορεί να μετράει ήδη δύο συνεχόμενες νίκες στο θρυλικό αγώνα του Ντακάρ, αλλά ήδη σχεδιάζει την επόμενη μέρα, στοχεύοντας στη συνέχιση του σερί νικών της. Το αναβαθμισμένο 3008 DKR θα έχει την κωδική ονομασία “Maxi” και θα έχει σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις με στόχο την βελτίωση των επιδόσεων, αλλά και της οδικής του συμπεριφοράς. Καταρχήν, το νέο 3008 DKR είναι 20 εκατοστά φαρδύτερο από το προηγούμενο, με την διαδρομή της ανάρτησης να έχε αυξηθεί κατά 10 εκατοστά, ενώ τα ψαλίδια είναι καινούργια, όπως και τα ημιαξόνια. Η εξέλιξη του αυτοκινήτου συνεχίζεται ακόμα και η πρώτη επίσημη εμφάνιση του 3008 DKR θα γίνει τον επόμενο μήνα στο Ράλλυ Silk Way, το οποίο ξεκινάει από τη Ρωσία και καταλήγει στην Κίνα, και ο οδηγός που θα βρεθεί στο τιμόνι του θα είναι ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε λάβει μέρος και πέρσι στον αγώνα, πάντα με τον Daniel Elena δίπλα του.

Στον ίδιο αγώνα θα συμμετάσχουν και οι Stephane Peterhansel, Cyril Despres, αλλά με την προηγούμενη εκδοχή του Peugeot 3008. Ο τέταρτος οδηγός της ομάδας, ο Carlos Sainz, θα βρεθεί και πάλι στο τιμόνι του αυτοκινήτου στις αρχές του επόμενου έτους, στο πλαίσιο του Ράλλυ Ντακάρ για το 2018. Παρόλα αυτά, ο Ισπανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, ήταν ένας από τους οδηγούς που με την εμπειρία του βοήθησε στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Ο επικεφαλής της Peugeot Sport, Bruno Famin, δήλωσε σχετικά με το νέο αυτοκίνητο: “Από τη στιγμή που τελείωσε ο περσινός αγώνας του Ντακάρ ξεκινήσαμε να εξελίσσουμε και να δουλεύουμε για την επόμενη έκδοση του 3008 DKR. Το πιο δύσκολο δεν είναι να κερδίσεις τον αγώνα, αλλά να συνεχίσεις να το κάνεις απέναντι σε τόσο ισχυρό ανταγωνισμό. Η τελευταία εξέλιξη έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και της απόδοσης. Ο Sebastien Loeb θα το οδηγήσει στο Ράλλυ Silk Way και στόχος μας είναι να το βελτιώσουμε μέσα από τις πραγματικές συνθήκες ενός αγώνα.”

Ο Loeb από την πλευρά του, δεν έκρυψε την ικανοποίηση του από τη νέα εξέλιξη του αυτοκινήτου. “Το αυτοκίνητο από τη στιγμή που έχει αποκτήσει μεγαλύτερο φάρδος, είναι αρκετά πιο σταθερό. Για αυτό και αισθάνεσαι ότι απαιτεί διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Είναι λίγο πιο δύσκολο στα στενά και τεχνικά κομμάτια, αλλά στα γρήγορα και πατημένα έχουμε κάνει αναμφίβολα ένα μεγάλο βήμα προς τα μπροστά. Σου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση να επιτεθείς και να πλαγιολισθαίνεις. Φυσικά, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι οι δυνατότητες του εκτός δρόμου, και με τη μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης νομίζεις ότι μπορεί να περάσει από παντού! Ίσως σε διαδρομές που έχουν τον χαρακτήρα ε.δ. αγώνων Ράλλυ τα τετρακίνητα να έχουν ένα πλεονέκτημα, αλλά το ισχυρό μας σημείο είναι ότι μπορούμε να περάσουμε από παντού, και ειδικά τους αμμόλοφους”!_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ