top icon
Αγώνες

RallycrossRX: Με ηλεκτροκινητήρες από το 2020!

Όπως όλα δείχνουν, η κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rallycross θα αντικατασταθεί από αυτοκίνητα που θα κάνουν χρήση ηλεκτροκινητήρα.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross ετοιμάζεται να γυρίσει σελίδα και να ανοίξει ένα καινούργιο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία του. Όντας ένας από τους πλέον αναπτυσσόμενους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία χρόνια, η συγκεκριμένη μορφή αγώνων γνωρίζει σημαντική άνθηση και προσελκύει το ενδιαφέρον όχι μόνο των θεατών, αλλά και των Κατασκευαστών. Όμως, ο θεσμός είναι έτοιμος να κάνει ένα τεράστιο άλμα το οποίο και θα τον διαφοροποιήσει σημαντικά, αφού όπως όλα δείχνουν από το 2020 η κορυφαία κατηγορία των Supercar θα αντικατασταθεί από αγωνιστικές κατασκευές που θα κάνουν χρήση ηλεκτροκινητήρα! Η ιδέα έπεσε στο τραπέζι στα μέσα του προηγούμενου χρόνου και το ενδιαφέρον από εννέα(!) κατασκευαστές, οδήγησε την επιτροπή αγώνων να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο. Σήμερα, ο βρετανικός Τύπος θεωρεί δεδομένη την αλλαγή από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικούς το 2020.

Για να πραγματοποιηθεί το Πρωτάθλημα απαιτούνται 15 συμμετοχές, αλλά το ενδιαφέρον όπως προαναφέραμε είναι σαφώς μεγαλύτερο, με εννέα Κατασκευαστές να έχουν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον. Χαρακτηριστικά, σας αναφέρουμε ότι ο επικεφαλής της Peugeot Sport Bruno Famin έχει γνωστοποιήσει την επιθυμία της γαλλικής εταιρίας για μεγαλύτερη εμπλοκή, ειδικά αν γίνει χρήση ηλεκτροκινητήρων, ενώ η VW δεν έκρυψε ότι η συμμετοχή της στο φετινό Pikes Peak με ηλεκτρικό αυτοκίνητο σχετίζεται άμεσα με την εμπλοκή της στο Rallycross με αντίστοιχων προδιαγραφών αγωνιστική κατασκευή. Παράλληλα, στην παρουσίαση της Audi, η οποία και ανανέωσε την υποστήριξη της στην ομάδα του Mattias Ekstrom, ο επικεφαλής της Audi Sport δήλωσε χαρακτηριστικά: “Έχουμε συλλέξει εξαιρετικές εμπειρίες από το Rallycross και είμαστε πεπεισμένοι για την ανάπτυξη του θεσμού. Ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να δούμε και αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρες, κάτι που αποτελεί αρκετά σημαντικό για την Audi, όχι μόνο στα μοντέλα παραγωγής, αλλά και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.”

Βέβαια, ένα από τα στοιχεία που απαιτούν προσοχή είναι το κόστος κατασκευής του αυτοκινήτου, για αυτό και η FIA προσανατολίζεται σε συγκεκριμένες κινήσεις. Έτσι, τα αυτοκίνητα αναμένεται να έχουν ένα κοινό σασί και κλωβό ασφαλείας, ο οποίος θα παρέχεται ως κιτ, ενώ το ίδιο αναμένεται να ισχύει και στην ανάρτηση, αλλά και το σύστημα πέδησης. Η FIA αναμένεται να προκηρύξει διαγωνισμό για το παραπάνω κιτ του σασί, ενώ το ίδιο είναι πιθανό να συμβεί και με τον προμηθευτή των μπαταριών. Ο κινητήρας, αλλά και το αμάξωμα θα είναι ελεύθερα, κάτι που θα επιτρέπει την εμπλοκή των Κατασκευαστών, αλλά και των ιδιωτικών ομάδων, έτσι ώστε να χρησιμοποιούνται διαφορετικά μοντέλα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα επιτρέπεται μεγαλύτερο πλάτος, αλλά και μεγαλύτερης διάστασης πίσω αεροτομή._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ