top icon
Αγώνες

14o Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης

Με το 14ο Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης ξεκίνησε το κύπελλο χωμάτινων σπριντ για το 2011. Τον αγώνα ξεκίνησαν 26 πληρώματα που απόλαυσαν το βράδυ του Σαββάτου την καλά οργανωμένη πανηγυρική εκκίνηση που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Σπάρτης στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Με το 14ο Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης ξεκίνησε το κύπελλο χωμάτινων σπριντ για το 2011. Τον αγώνα ξεκίνησαν 26 πληρώματα που απόλαυσαν το βράδυ του Σαββάτου την καλά οργανωμένη πανηγυρική εκκίνηση που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Σπάρτης στην κεντρική πλατεία της πόλης. Δεκάδες άνθρωποι παρακολούθησαν από κοντά τα αγωνιστικά να δίνουν ένα γιορτινό τόνο στη Σπάρτη, ενώ αντίστοιχα μεγάλος ήταν και ο αριθμός των θεατών που βρέθηκαν στη διαδρομή του αγώνα. Νικητές στη μεγάλη κατηγορία ήταν οι Μακάριος Σουρλής – Θεοδόσης Δελώτας με Mitsubishi EVO VIII που έκαναν κακό πρώτο σκέλος και απειλήθηκαν από τους Γιώργο Κλουβάτο- Ανδρέα Βλαχογένη με Mitsubishi EVO IX. Ωστόσο στο δεύτερο σκέλος κατέβασαν πολύ το χρόνος του και πήραν εύκολα τη νίκη από τον Κλουβάτο που βελτίωσε λίγο σε σχέση με το πρώτο σκέλος. 

Στην κατηγορία μέχρι 2.000 κ. εκ. επικράτησαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort MKII και μετά από δραματική εξέλιξη καθώς στο πρώτο σκέλος το πλήρωμα των νικητών είχε σημειώσει τον τρίτο χρόνο. Ταχύτεροι ήταν οι Ηλίας Δημητρακόπουλος – Γιάννης Στάικος επίσης με Ford Escort MKII ενώ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καλαματιανός – Ζαχαρίας Φουντούκης με BMW E21. Ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ανατράπηκαν τα πάντα. Ο Μποζιονέλος αν και δεν ήταν ταχύτερος σε σχέση με το πρώτο πέρασμά του κατάφερε να πάρει τη νίκη καθώς ο Δημητρακόπουλος αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα ψαλίδι και ήταν πολύ αργός ενώ ο Καλαματιανός δέχτηκε ποινή 20 δευτερολέπτων για αργοπορία και τελικά έμεινε τρίτος.

 
Σπουδαία μονομαχία είχαμε και στα 1.600 κ. εκ. όπου ο Θόδωρος Πανταζόπουλος με τον Σταύρο Τσικρικά στο δεξί μπάκετ του Toyota Corolla AE86 ένιωσαν για τα καλά την ανάσα των Γιάννη Χεκιμιάν – Κώστα Κακαλή με Daihatsu Sirion στο πρώτο σκέλος. Η διαφορά τους ήταν μόλις επτά δέκατα, όμως ο Χεκιμιάν έχασε έδαφος στο δεύτερο πέρασμα και τελικά πήρε τη δεύτερη θέση. Ταχύτεροι όλων βέβαια ήταν μέσα στην ειδική οι Κώστας Μαχαίρας – Γιάννης Νικολής με Citroen Saxo, όμως τα δύο λεπτά ποινής για αργοπορία στο δεύτερο σκέλος τους στέρησαν τη χαρά που κανονικά θα τους έδιναν οι εξαιρετικές επιδόσεις που σημείωσαν και στα δύο περάσματά τους.
Τέλος στη μικρή κατηγορία οι Γιάννης Πάλμος – Φωτεινή Ψαρράκου με Alfasud επικράτησαν χωρίς να δυσκολευτούν ιδιαίτερα των Λάμπη Κουρτέση – Νώντα Παππά με Nissan Micra.
 
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η έξοδος του Χρήστου Πλατή με Toyota Starlet στο μέσον περίπου της ειδικής στο πρώτο πέρασμα και το ατύχημα του Γιάννη Πολυχρονόπουλου με την Lancia Delta Integrale, όταν συγκρούστηκε με πολιτικό όχημα στην απλή διαδρομή ανάμεσα στα σκέλη. Ο οδηγός από την Καλαμάτα έκανε δύο ράμματα και δεν υπήρχε άλλος τραυματισμός.
 
14ο Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης: Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.omae-epa.gr/pressrelease/111


Οι νικητές της μεγάλης κατηγορίας Μακάριος Σουρλής – Θεοδόσης Δελώτας με Mitsubishi EVO VIII
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ