top icon
Αγώνες

Νικητής ο Αθανασούλας στην Κόρινθο

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Κώστα Σούκουλη και όπλο τους ένα Mirtsubishi Lancer EVO IX επικράτησαν στο ασφάλτινο 34ο Ράλλυ σπριντ Κορίνθου.

Με επιτυχία διοργάνωσε η ΑΛΑ Κορινθίας το 34ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, το οποίο αποτέλεσε παράλληλα και τον 4ο γύρο του Κυπέλου Ασφάλτου. Σημαντικό ήταν το γεγονός ότι ο αγώνας συγκέντρωσε πληθώρα ποιοτικών συμμετοχών, με αποτέλεσμα να παρακολουθήσουν όσοι βρέθηκαν στο βουνό όμορφο θέαμα και εντυπωσιακές μάχες σε όλες τις κατηγορίες. Η διαδρομή που επέλεξε η οργανωτική επιτροπή του αγώνα, ήταν ο γνωστός μας πλέον Άγιος Ιωάννης των 16,5 χλμ., που προσφάτως χρησιμοποιήθηκε στο 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ την είχαμε γνωρίσει πέρσι στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής εκδοχής (ERC) του Ράλλυ Ακρόπολις. Τα πληρώματα πραγματοποίησαν δύο περάσματα από την γρήγορη και τεχνική ειδική διαδρομή, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να σημειώνει συνολικά τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Ο ταχύτατος Έλληνας οδηγός, επέστρεψε στο αγωνιστικό μπάκετ μετά από ένα χρόνο απουσίας, αφού η τελευταία του συμμετοχή χρονολογείται στο περσινό Ράλλυ σπριντ Δωδώνης. Όπως και τότε, έτσι και φέτος, στο δεξί του μπάκετ είχε τον Κώστα Σούκουλη, και “όπλο” του το Mitsubishi Lancer EVO IX της Kirkos Racing. Το έργο του, όμως, δεν αποδείχθηκε εύκολο, αφού στο πρώτο πέρασμα οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Χαλκιαδάκης με το εντυπωσιακό Seat Ibiza Kit Car, κατάφεραν να σημειώσουν το ταχύτερο πέρασμα!

Στο δεύτερο όμως, ο Αθάνασουλας βελτίωσε το χρόνο του κατά 12(!) δλ., την ώρα που ο Αναπολιωτάκης είχε μία μικρή έξοδο, χάνοντας αρκετό χρόνο, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στο τέλος στην 5η θέση της γενικής. Έτσι, στη δεύτερη θέση σκαρφάλωσαν οι περσινοί Κυπελούχοι Ασφάλτου, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με το Lancer δέκατης γενιάς, που συγκέντρωσαν πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι και του φετινού τίτλου. Πολύ καλή εμφάνιση, όμως, πραγματοποίησε ακόμα ένας Κρητικός οδηγός, ο Λευτέρης Αλυγιζάκης, που κατάφερε με τον Μάριο Τσαούσογλου παραπλεύρως να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο τιμόνι ακόμα ενός Mitsubishi Lancer, αλλά ένατης γενιάς. Μάλιστα, ο Αλυγιζάκης επικράτησε στις λεπτομέρειες επί του πολύπειρου “Νίκον” με τον Mιχάλη Καμακάρη, που ακολούθησαν στην τέταρτη θέση μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω. Για δέκατα του δευτερολέπτου ο Αναπολιωτάκης τερμάτισε 5ος, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Αργυρίου-Βότσης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, μπροστά από τους Τζαμπάζη-Πολυζώη με Lancer όγδοης γενιάς και προδιαγραφών κατηγορίας Α.

Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, παρακολουθήσαμε και στην κατηγορία F2, με ακόμα έναν Κρητικό οδηγό να κλέβει τις εντυπώσεις! Ο λόγος για τον Μάνο Δημητρίου, που με την Ελένη Μαλακτάρη στο δεξί μπάκετ του εντυπωσιακού Citroen Saxo, επικράτησαν στην ανταγωνιστική κατηγορία. Αρχικά, στο πρώτο πέρασμα οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με το Peugeot 106 κατάφεραν να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο, όντας τρία δλ. ταχύτεροι, αλλά στο δεύτερο ο Δημητρίου ήταν κατά έξι δευτερόλεπτα ταχύτερος με αποτέλεσμα να πάρει τη νίκη στην κατηγορία. Την πρώτη τριάδα στην F2 και τη δεκάδα γενικής, συμπλήρωσαν οι Χαλδαίος-Σαμαράς με το Citroen C2 R2, ενώ στην κατηγορία Ε νικητές αναδείχθηκαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με το γνωστό μας Ford Escort RS2000. Βέβαια, δεν έλειψαν οι ατυχίες για κάποια πληρώματα, και συγκεκριμένα για τους Σπανό-Γκοτοβό που εγκατέλειψαν πριν το δεύτερο πέρασμα από πρόβλημα στο κιβώτιο, ενώ για τον ίδιο τέθηκαν εκτός οι Δασκαλόπουλος-Τσιούκας. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλάγεται και αυτή των Ισμαήλου-Μουζάκη μετά από έξοδο, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μηχανικά προβλήματα δεν επέτρεψαν στον ταχύτατο στην άσφαλτο Ξενοφών Νικολόπουλο με τον Αλέξανδρο Τσιάπα να διακριθούν. Επόμενος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου, και συγκεκριμένα ο 5ος, είναι το Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης στις 11-12 Ιουλίου._Π.Τ.

Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα.

Εδώ βίντεο onboard των νικητών!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ