top icon
Αγώνες

Παν.Π.Ράλλυ – 39ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Αυλαία!

Στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Πύργου θα ανοίξει η αυλαία 54ου Παν.Πρωταθλήματος Ράλλυ, με 37 πληρώματα να συμμετέχουν στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς.

Μπορεί το φετινό Παν.Π.Ράλλυ να “διασπάστηκε” σε ασφάλτινο και χωμάτινο, αλλά από αυτό που θα διεξαχθεί στις χωμάτινες επιφάνειες θα προκύψει ο φετινός Πρωταθλητής Ελλάδος. Παραδοσιακά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, η αυλαία του θεσμού θα ανοίξει στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Ολυμπιακού Ράλλυ, το οποίο φέτος θα πραγματοποιηθεί για 39η φορά. Στον αγώνα που διοργανώνει η ΑΟΛΑΠ, συγκεντρώθηκαν 37 συμμετοχές, αριθμός ικανοποιητικός αν αναλογιστούμε τα σημερινά δεδομένα, αλλά αναμφίβολα μικρός συνειδητοποιώντας ότι πρόκειται για τον σημαντικότερο θεσμό των Ελληνικών Αγώνων. Παρόλα αυτά, οι συμμετοχές διακρίνονται για την ποιότητα τους, κάτι που εγγυάται το θέαμα στις ειδικές διαδρομές. Αυτές θα είναι δύο και τα πληρώματα θα τις πραγματοποιήσουν από τρεις φορές την Κυριακή 15 Απριλίου. Πρόκειται για τον “Δούκα” των 11,70 χλμ. και την “Αχλαδινή” των 12,60 χλμ. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι μία μέρα νωρίτερα, το Σάββατο στις 21:00 μμ, θα λάβει χώρα στην πλατεία του Πύργου η πανηγυρική εκκίνηση, η οποία και συγκεντρώνει όλα αυτά τα χρόνια πλήθος κόσμου!

Σε αγωνιστικό επίπεδο, οι περσινοί διεκδικητές του τίτλου Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης, είναι και το λογικό φαβορί για τη νίκη. Δεν είναι μόνο η δεδομένη ταχύτητα τους με το Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, αλλά και η γνώση του δρόμου, αφού ο Γιάννης στις ε.δ. του Πύργου αγωνίζεται εντός έδρας, ενώ πέρσι είχε καταφέρει να επικρατήσει στον ίδιο αγώνα. Απέναντι τους θα βρουν τους Θέμη Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα, που με το Mitsubishi Lancer EVO X θα διεκδικήσουν με τη σειρά τους τη νίκη. Από εκεί και πέρα, ενδιαφέρον θα έχει η μάχη για μία θέση στο βάθρο, με τους Στέλιο Λαϊνόπουλο-Αναστάσιο Παπαδόπουλο να σημειώνουν παραδοσιακά καλές επιδόσεις στον Πύργο, πάντα με το Subaru Impreza 555. Το ίδιο ισχύει και για τους έμπειρους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο με το Subaru Impreza N14. Παράλληλα, δύο ακόμα πληρώματα με νεαρούς σε ηλικία οδηγούς αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν, αν και η εμπειρία είναι ένα στοιχείο που τους λείπει. Ο λόγος για τον Πρωταθλητή Αναβάσεων Γιώργο Κεχαγιά, που θα ξεκινήσει με το Lancer EVO IX και τον Βασίλη Μπασιούκα παραπλεύρως, αλλά και τον 19χρόνο Παναγιώτη Ρουστέμη, που άφησε το θεσμό του Ενιαίου και με το Lancer δέκατης γενιάς και τον Γιώργο Κάπελλα στο δεξί μπάκετ, θα λάβει μέρος σε αγώνες Ράλλυ.

Όμως, δεν είναι μόνο η μεγάλη κατηγορία που θα έχει ενδιαφέρον, αλλά και αυτή της F2 που παραδοσιακά έχει έντονο συναγωνισμό. Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης και οι Κώστας Αντωνίου-Βασίλης Ντέρμας, αμφότεροι με Ford Escort RS2000, θα διεκδικήσουν τη νίκη προσφέροντας παράλληλα και πλούσιο θέαμα. Το έργο τους, όμως, δεν θα είναι εύκολο, αφού απέναντι τους θα βρεθούν οι “Εl-Nak Jr.” – Ανδρέας Βίγκος, με το σύγχρονο Renault Clio R3. Οι περσινοί κάτοχοι του τίτλου στην Α/5, θα ακολουθήσουν την F2 με ένα τελευταίας γενιάς Clio, προδιαγραφών Μaxi, του οποίο την ευθύνη προετοιμασίας θα έχει η Colin Rallying. Ο οδηγός από τη Λαμία, θα κάνει το ντεμπούτο του με το νέο του αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα θα είναι βαμμένο στα χρώματα του περιοδικού μας, σηματοδοτώντας και την επιστροφή μας στο Παν.Π.Ράλλυ.

Τέλος, ανταγωνισμός αναμένεται και στις μικρότερες κατηγορίες, και ιδιαίτερα στην Α/5, με τα πληρώματα σε αυτήν αρκετές φορές να πλασάρονται ψηλά και στη γενική κατάταξη! Οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας, Θοδωρής και Παναγιώτης Πανούτσος, αλλά και οι Θοδωρής Τσάκαλος-Βασίλης Κούγιας, όλοι τους με Toyota Yaris, σύμφωνα με τη λογική θα έχουν τον πρώτο λόγο. Αποτελέσματα του αγώνα θα μπορείτε να βρείτε στην σελίδα www.omae-live.gr, ενώ στα επισυναπτόμενα αρχεία, μπορείτε να κατεβάσετε το ωράριο και τις συμμετοχές του αγώνα._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ