top icon
Αγώνες

Αναβαθμίσεις κινητήρων ενόψει Καναδά

Όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων της F1 θα πραγματοποιήσουν αναβαθμίσεις στις μονάδες ισχύος πριν το GP του Καναδά, το οποίο δοκιμάζει στο όριο τους V6.

Φέτος, οι κατασκευαστές είχαν τη δυνατότητα να διαχειριστούν όπως επιθυμούν τα 32 (από τα 66 συνολικά) tokens στα οποία χωρίζεται η εξέλιξη του κινητήρα. Επιπλέον, έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν αλλαγές στις μονάδες ισχύος για λόγους αξιοπιστίας.

Πριν το GP Καναδά, ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting, σε επιστολή του στις ομάδες, ανέφερε ότι η Honda χρησιμοποίησε 2 tokens για την εξέλιξη του κινητήρα της και η Ferrari 3. H Renault θα κάνει βελτιώσεις αξιοπιστίας, ενώ και η Mercedes θα έχει αναβαθμισμένη μονάδα, όπως δήλωσε ο CEO της Lotus, Matthew Carter.

Οι αναβαθμίσεις της Honda δεν είναι γνωστό σε ποιον τομέα της μονάδας ισχύος πραγματοποιήθηκαν, αλλά αφήνουν την ιαπωνική εταιρεία με 7 tokens εξέλιξης (9-2) για το υπόλοιπο της σεζόν. Φημολογείται ότι οι ιαπωνικοί κινητήρες θα έχουν αναβαθμισμένο τούρμπο και συμπιεστή, διατηρώντας τις διαστάσεις τους ίδιες, αλλά με τροποποποιήσεις στο εσωτερικό τους. Αναφέρεται επίσης ότι η Honda θα χρησιμοποιήσει άμεσα τις αναβαθμίσεις στον Καναδά.

H Ferrari έχει πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στο θάλαμο καύσης του V6 της με στόχο μια μικρή αύξηση ισχύος και βελτίωση της διαχείρισης και της αξιοπιστίας του. H ιταλική ομάδα έχει απομείνει και αυτή με 7 tokens εξέλιξης (10-3) για το υπόλοιπο της σεζόν και αναμένεται να παρουσιάσει περαιτέρω εξελίξεις στον κινητήρα της πριν τα GP Βελγίου και Ιταλίας.

H Renault έχει ανασχεδιάσει τα έμβολα του κινητήρα για να καταπολεμήσει τα προβλήματα αξιοπιστίας που έχει παρουσιάσει η φετινή μονάδα. Τα καινούργια εξαρτήματα θα τοποθετηθούν από την Παρασκευή στον Καναδά στους γαλλικούς κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν στο Μονακό και μετέπειτα θα αποφασιστεί αν θα χρησιμοποιηθούν και για τον αγώνα. Τρεις από τους τέσσερις οδηγούς των Red Bull και Toro Rosso, που έχουν κινητήρες Renault, έχουν χρησιμοποιήσει ήδη τέσσερις μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνουν χρήση των αναβαθμισμένων εξαρτημάτων για αγωνιστικούς σκοπούς στον Καναδά, θα λάβουν ποινή στη σειρά εκκίνησης, λόγω χρήσης 5ης μονάδας ισχύος… Η Renault πάντως, έχει ακόμα στη διάθεσή της 12 tokens εξέλιξης του κινητήρα για το υπόλοιπο της σεζόν.

Παράλληλα, η Manor διαθέτει πλέον ως τεχνικό σύμβουλο τον Bob Bell, πρώην τεχνικό διευθυντή των Renault (επί εποχής Flavio Briatore) και Mercedes (επί Ross Brawn) με εμπειρία τριών δεκαετιών στην F1. Η ουραγός ομάδα ενίσχυσε το τεχνικό της τμήμα με την πρόσληψη του Luca Furbatto (πρώην Toro Rosso) ως επικεφαλής σχεδιαστή και του Gianluca Pisanello (πρώην Caterham και Toyota) ως επικεφαλής μηχανολόγου. Πρωτύτερες αναφορές που ήθελαν τον Bell να διαπραγματεύεται για τη Renault το ενδεχόμενο αγοράς μιας ήδη υπάρχουσας ομάδας, έδωσαν τροφή σε φήμες που θέλουν τη γαλλική εταιρεία να αγοράζει τη Manor!_Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ