top icon
Αγώνες

Αυτό το τιμόνι ποιός θα το πάρει;

Κοντεύει σχεδόν μια εβδομάδα από την ημέρα που ο Ρόζμπεργκ ανακοίνωσε την αποχώρησή του και ακόμη δε βγήκε… λευκός καπνός από την καμινάδα!

Οπωσδήποτε, για όλους τους πιλότους της F1, το… ορφανό μέχρι στιγμής μονοθέσιο της Mercedes είναι ένας σίγουρος δρόμος για την επιτυχία, με δεδομένο ότι η γερμανική ομάδα πρωταγωνιστεί εδώ και τρία χρόνια χωρίς αντίπαλο. Επίσης μέχρι στιγμής, μεγάλος κερδισμένος είναι ο Χάμιλτον, που μάλλον δεν θα έχει εσωτερικό ανταγωνισμό του χρόνου, αν και τίποτε δεν είναι σίγουρο. Το όνομα που παίζει με τις περισσότερες πιθανότητες είναι εκείνο του Πασκάλ Βερλάιν, του ταλαντούχου οδηγού της Manor που έτσι κι αλλιώς ανήκει στο team της Mercedes. Ο νεαρός πριν λίγες ώρες δήλωσε πανέτοιμος να αγωνιστεί στη γερμανική ομάδα, ενώ και ο Toto Wolff του έδωσε κάποιο θάρρος, δηλώνοντας πως προτιμά έναν ταλαντούχο νεαρό ως team-mate του Λιούις, παρά έναν φτασμένο φιλόδοξο πιλότο που θέλει ντε και καλά παγκόσμιο τίτλο.

Στο περίμενε, μέχρι νεωτέρας

Ωστόσο, οι ιθύνοντες των Γερμανών δεν ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, δηλώνοντας πως εξετάζουν όλες τις περιπτώσεις. Μία από αυτές είναι και ο Φερνάντο Αλόνσο, θεωρητικά περισσότερο, αφού θα είναι πολύ δύσκολο ο Ισπανός να συμβιώσει με τον Χάμιλτον (όπως θα θυμάστε, το παρελθόν τους στη ΜcLaren ήταν περιπετειώδες). Ένα ακόμη όνομα που ακούστηκε ήταν του Βάλτερι Μπότας, μέρος των δικαιωμάτων του οποίου ανήκει στον Toto Wolff. Όμως και αυτή η περίπτωση έχει λίγες πιθανότητες να καταλήξει έτσι. Βέβαια, υπάρχει και ο ταλαντούχος νεαρός Εστεμπάν Οκόν, ο οποίος φαίνεται πολύ εξελίξιμος, αλλά του λείπουν αγωνιστικές εμπειρίες με μονοθέσιο F1 επί της ασφάλτου. Τέλος, ο Φέτελ αποσαφήνισε ότι γι αυτόν υπάρχει μόνο η Ferrari και τίποτε άλλο (λες και θα τον άφηναν οι Ιταλοί να σκεφτεί κάτι διαφορετικό. Στην αναμονή λοιπόν για την απόφαση της Μercedes βρίσκεται όλος ο κόσμος της Formula 1, με τα υποθετικά σενάρια να δίνουν και να παίρνουν. Αν και χρονικά περιθώρια δεν πολυ-υπάρχουν, δεν αποκλείεται οι Γερμανοί να πάρουν οριστικές αποφάσεις τις παραμονές των Χριστουγέννων ή και μετά την Πρωτοχρονιά.

Γαλλία μέσα, Γερμανία έξω…

Σε ό,τι αφορά τις χώρες που θα έχουν αγώνα στο πρόγραμμα του 2017 η Γερμανία βρίσκεται οριστικά έξω, αφού δεν υπέκυψε στις απαιτήσεις του Έκλεστον για περισσότερα λεφτά. Στον αντίποδα, το 2018 επιστρέφει ύστερα από δέκα χρόνια το Γαλλικό Γκραν Πρι, που θα διεξαχθεί στην πίστα του Πολ Ρικάρ (η οποία είναι ιδιοκτησίας του… Μπέρνι).

Δε φτάνουν τα λεφτά!

Το σενάριο της παγκοσμιοποίησης της Formula 1 μοιάζει να τρίζει λιγάκι, καθώς οι πίστες της Ασίας έχουν αρχίσει τη γκρίνια και κάποιες από αυτές δεν είναι διαθετειμένες να ανανεώσουν τα συμβόλαιά τους μετά το 2018. Στη Μαλαισία λένε ότι το αγωνιστικό τριήμερο με τα παρελκόμενά του στοιχίζει 100 εκατ. δολάρια, λεφτά που δεν έρχονται πίσω με τα εισιτήρια και τα διαφόρων μορφών έσοδα από τον αγώνα. Οι θεατές όχι μόνο δε γεμίζουν τις κερκίδες, αλλά αφήνουν και χαρακτηριστικά κενά. Τα ίδια λένε και στη Σιγκαπούρη, καθώς έχουν και εκεί αρχίσει να ζορίζονται.

Ωστόσο, οι ελπίδες για μια πολύ καλή σεζόν το 2017 με τη συνδρομή και των αλλαγών στους κανονισμούς, δε λείπουν. Ίδωμεν…

Διαβάστε επίσης: Έχουμε τρεις επιλογές, δηλώνει ο Toto Wolff

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ