top icon
Αγώνες

F1: Σημαντική αύξηση στα ποσοστά τηλεθέασης και στα social media για το 2017

Η FOM εξέδωσε τα επίσημα στοιχεία τηλεθέασης και επισκεψιμότητας στους λογαριασμούς της Formula 1 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 2017. 

Η νέα διοίκηση, η οποία ανέλαβε καθήκοντα στις αρχές του περασμένου έτους, στράφηκε αρκετά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναρτώντας συνεχώς υλικό, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να προσελκύσει νέο κοινό.  Αυτό φαίνεται πως λειτούργησε ευεργετικά για την F1, καθώς σε κάθε επίπεδο, είτε τηλεοπτική, είτε διαδικτυακό, η απήχηση του κόσμου ήταν σαφώς αυξημένη.

Σύμφωνα με την κάτοχο των διαφημιστικών δικαιωμάτων του σπορ, το συνολικό κοινό της F1 σε κάθε πλατφόρμα μέσα στο 2017 στις 20 μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη (όπως είναι η Γερμανία, η Βραζιλία, η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο) έφτασε τους 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες/τηλεθεατές, αριθμός μεγαλύτερος κατά 6,2% σε σχέση με το 2016.

Μάλιστα, αύξηση στο φίλαθλο κοινό σημειώθηκε σε Ιταλία (19,1%), Βραζιλία (+13,4%), ΗΒ (3,9%) και Γερμανία (0,9%).

Σε ό,τι αφορά στην τηλεθέαση του σπορ, είτε ζωντανά είτε σε μαγνητοσκόπηση, 603 εκ. άνθρωποι είδαν F1 την χρονιά που πέρασε, με τη FOM να κάνει λόγο για αύξηση του 1% για τις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες. Επίσης, αναφέρεται πως 352,2 εκ. μοναδικοί τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και μία φορά αγώνα του περυσινού πρωταθλήματος, με τους ιθύνοντες του σπορ να τονίζουν πως αυτή είναι η πρώτη χρονιά από το 2010 που αυτό το νούμερο δε μειώθηκε.

Η παρουσία στα social media το «κλειδί»

Η γραμμή της Liberty Media ήταν εξ αρχής προσανατολισμένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –σ’ έναν τομέα που η παλιά διοίκηση υπό τον Bernie Ecclestone δεν είχε κάνει καμία προσπάθεια.

Αυτό άλλαξε άμεσα, με τους Αμερικανούς να στοχεύουν ευθύς εξ αρχής σε αύξηση του αριθμού των χρηστών που προσελκύει η F1 σε Facebook, Twitter, Instagram και Youtube, στα οποία και έχουν συνολικά 11,9 ακολούθους, αριθμός 54,9% μεγαλύτερος από το 2016. Στατιστικά, η F1 ξεπερνά πρωταθλήματα όπως η Premier League και η La Liga, καθώς και το Champions League, το MLB, το NBA και το NASCAR.

Σε δηλώσεις του, ο επικεφαλής της FOM σε θέματα μάρκετινγκ, Sean Bratches, τόνισε:

«Είμαστε ικανοποιημένοι με την αύξηση του κοινού στην τηλεόραση αλλά και στις ψηφιακές πλατφόρμες. Οι προσπάθειές μας την περασμένη σεζόν στόχευαν στο να βελτιώσουμε την εμπειρία των θεατών σε όλες τις πλατφόρμες, και είναι ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς την εμπλοκή που έχει το κοινό από όλον τον κόσμο στην Formula»_Δ.Μ..

«Η δουλειά μας συνεχίζεται, μιας κι οι θεατές θα δουν αρκετές αλλαγές το 2018 με σεβασμό στις τωρινές εμπειρίες , αλλά και με την δημιουργία νέων. Είναι ωραία εποχή για να είσαι φίλαθλος της Formula 1.»

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ