top icon
Αγώνες

GP Μ. Βρετανίας-FP1: Ο Rosberg επικεφαλής στο τέλος

Ο Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του πρώτου 90λεπτου ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής, όντας 0,070 δλ. ταχύτερος του team mate του στη Mercedes, Lewis Hamilton. Ωστόσο, η εικόνα αυτή είναι κάπως πλασματική, καθώς ο Γερμανός αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο του μονοθεσίου του. 

Ο Rosberg αναγκάστηκε να παρκάρει τη Mercedes του στην πίστα στο 17ο λεπτό της διαδικασίας λόγω απώλειας πίεσης στο υδραυλικό σύστημα, πιθανότατα λόγω διαρροής. Το μονοθέσιο επεστράφη στα pits, όπου οι μηχανικοί της Mercedes πρόλαβαν να αντικαταστήσουν το κιβώτιο της W06 (χωρίς ποινή) εγκαίρως για να καταφέρει ο Rosberg να κάνει μερικούς γύρους στο τελευταίο 5λεπτο. Πάντως, η Mercedes βρίσκεται υπό έρευνα, διότι κάλυψε το μονοθέσιο του Γερμανού με μαύρο ύφασμα όταν επεστράφη με φορτηγό στα pits… Με τα ελαστικά του να είναι πιο φρέσκα από όλων των υπόλοιπων στο τέλος, που η πίστα έχει στρωθεί με λάστιχο στην αγωνιστική γραμμή, ο Rosberg δεν είχε πρόβλημα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, παρά το γεγονός ότι είχε παράπονα για τα ανεβάσματα, καθώς οι σχέσεις του νέου κιβωτίου δεν είχαν ακόμη ρυθμιστεί στην εντέλεια. Στο τέλος της διαδικασίας, ο Rosberg εισήλθε κατά λάθος στο pit box της Force India!

Ο Hamilton είχε πιο ομαλή ροή στη δική του διαδικασία, συμπληρώνοντας υπερδιπλάσιους γύρους από τον team mate του. Ωστόσο, ο Βρετανός δεν κατάφερε να αποφύγει το λάθος στο πρώτο 15λεπτο, διαγράφοντας ένα θεαματικό τετ-α-κέ στη Stowe, χωρίς επιπτώσεις. Ο Hamilton δήλωσε ότι δε συμμετείχε στο τεστ δοκιμών εξέλιξης της Αυστρίας διότι είχε ραντεβού με το γιατρό. Όσον αφορά τις εκκινήσεις της Mercedes, η ομάδα χρησιμοποιεί φέτος καινούργιο συμπλέκτη. Ωστόσο από το Ισπανικό GP (που ο Hamilton άρχισε να έχει προβλήματα) χρησιμοποιεί το περυσινό ελατήριο που σπρώχνει τους δίσκους του συμπλέκτη. Ο Hamilton θα χρησιμοποιήσει σε αυτό τον αγώνα το φετινό ελατήριο (που χρησιμοποιήθηκε στους τέσσερις πρώτους αγώνες), ενώ ο Rosberg το περυσινό.

To τετ-α-κέ του Hamilton.

Τον τρίτο χρόνο της διαδικασίας σημείωσε ο Max Verstappen, ενώ ο Carlos Sainz κατετάγη 5ος. Ίσως αυτές οι επιδόσεις δικαιολογούν τις δηλώσεις του Ολλανδού που είπε ότι η μικρή ιταλική ομάδα έχει ίσως το δεύτερο καλύτερο πλαίσιο του grid, αλλά υστερεί στον τομέα του κινητήρα.

Μεταξύ των δύο Toro Rosso κατάφερε να τοποθετήσει τη Ferrari του στο τελευταίο λεπτό της διαδικασίας ο Kimi Raikkonen, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με την MGU-H στη συμπλήρωση της πρώτης ώρας. Η Ferrari άλλαξε δίσκους φρένων στο μονοθέσιο του Φινλανδού έπειτα από το πρώτο μισάωρο, κάτι που δε συνηθίζεται. Στην 6η θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος δεν ήταν ευχαριστημένος από τον τρόπο με τον οποίο ανέπτυσσε τις θερμοκρασίες των ελαστικών η Ferrari του. Η Scuderia έχει τροποποιήσει τα μπουλόνια των τροχών για να αποφύγει επανάληψη των προβλημάτων που κόστισαν το βάθρο στον Vettel στο Αυστριακό GP.

Αλλαγή δίσκων φρένων για τον Raikkonen στο FP1.

Οι δύο Red Bull βρέθηκεαν στην 7η και 8η θέση, με τον Daniel Ricciardo να αναφέρει προβλήματα στο φρενάρισμα, τα οποία πιθανότατα έχουν σχέση με τη διαδικασία ανάκτησης ενέργειας από την MGU-K. Τρία ασυνήθιστα πρόσωπα οδηγούσαν στο FP1, η Susie Wolff (13η) την Williams, ο Joylon Palmer (14oς) την Lotus και ο Raffaele Marciello (15oς) τη Sauber.

Δύσκολο πρωινό αντιμετώπισε η McLaren-Honda. Αμφότερα τα μονοθέσια της ομάδας διαθέτουν το καινούργιο αεοδυναμικό πακέτο που παρουσιάστηκε στην Αυστρία. Ο Fernando Alonso χρησιμοποιεί το πλαίσιο με το οποίο αγωνιζόταν ο Jenson Button στους τελευταίους αγώνες. Ο Βρετανός διαθέτει το καινούργιο πιο ελαφρύ πλαίσιο της McLaren. Ωστόσο, το μονοθέσιο του Button παρουσίασε διαρροή και κατάφερε να βγει στην πίστα μόλις 11 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Έπειτα από το ατύχημα της Αυστρίας, ο Alonso χρησιμοποιεί καινούργιο κιβώτιο και παλαιότερο κινητήρα, τον οποίο η ομάδα επέλεξε να προστατεύσει, παραμένοντας στα pits κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας της διαδικασίας. Όταν βγήκε στην πίστα, ο Ισπανός αντιμετώπισε προβλήματα με την απελευθέρωση ενέργειας από τη μπαταρία._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ