top icon
Αγώνες

GP Σιγκαπούρης: Hamilton στο ζενίθ, Ferrari στο ναδίρ

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε απόλυτα από το ατύχημα της εκκίνησης και τα τρία Αυτοκίνητα Ασφαλείας, ο Lewis Hamilton οδήγησε αλάνθαστα και πήρε μία απρόσμενη νίκη, παίρνοντας κεφάλι 28 βαθμών από τον Sebastian Vettel στο πρωτάθλημα.

Η εκκίνηση έμελε να είναι και το πιο καθοριστικό σημείο του αγώνα. Οι βρόχινες συνθήκες, πρωτόγνωρες για τον αγώνα στη Marina Bay, προμήνυαν έναν πολύ συναρπαστικό κι απρόβλεπτο αγώνα. Πράγματι, το εκπληκτικό ξεκίνημα του Raikkonen τον έφερε με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων δίπλα στον Verstappen και τον Vettel, με τους τρεις να έρχονται σε επαφή. Οι δύο πρώτοι εγκατέλειψαν αμέσως, ο Vettel συνέχισε, όμως με τη ζημιά που είχε στο πίσω αριστερό μέρος της SF70H έφερε τετακέ και παραχώρησε την πρωτιά στον Hamilton, με τον ίδιο να μένει εκτός αγώνα. Στο συμβάν ενεπλάκη άθελά του και ο Alonso, που παρεσύρθη από τους Raikkonen και Verstappen, με ζημιές στο πίσω μέρος του μονοθέσιου. Ο Ισπανός συνέχισε, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από 8 γύρους.

Πριν από αυτό βέβαια βγήκε το Safety Car, ώστε να καθαρίσει η πίστα και να απομακρυνθούν τα μονοθέσια.

Πλέον η νίκη ήταν καθαρά στο χέρι του Βρετανού της Mercedes, που θα έπρεπε να διαχειριστεί τις περίεργες συνθήκες λόγω βροχής. Έχοντας ξεκινήσει με τα ενδιάμεσα ελαστικά του Ιταλού κατασκευαστή, είχε σαφές προβάδισμα, όπως και κάθε οδηγός που εκκίνησε με αυτό το ελαστικό, καθώς η βροχή σταμάτησε νωρίς και η πίστα στέγνωνε γύρο με τον γύρο.

Η κατάσταση με τον Hulkenberg στην τρίτη θέση, τις Williams κοντά στους βαθμούς και τον Palmer να περνά άνετα τον Bottas ήταν ενδεικτική της δυσκολίας μερικών οδηγών να προσαρμοστούν στις συνθήκες. Μόλις ο αγώνας είχε πάρει έναν ρυθμό, ο Kvyat χτύπησε στις μπαριέρες, βγάζοντας για 2η φορά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα, στον 11ο γύρο. Εκεί οι περισσότεροι οδηγοί αλλάξανε ελαστικά, είτε βάζοντας νέα ενδιάμεσα, είτε από φουλ βρόχινα γύρισαν στα ενδιάμεσα, θέλοντας να πατάνε καλύτερα στην πίστα που όλο και στέγνωνε.

Με την είσοδο του SC ξανά στα pits, και με τη λάθος στρατηγική της Renault που άργησε πολύ να βάλει μέσα τους οδηγούς της για άλλη ελαστικών, ο Bottas είχε αναρριχηθεί στην 3η θέση, με τον Ricciardo ανάμεσά στις δύο Mercedes. Ο Hamiltonα κόμη δεν είχε μπει να αλλάξει σε ένα φρέσκο σετ ενδιάμεσων, όμως όταν το έκανε λίγο μετά είχε τόση διαφορά που με άνεση κρατήθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα.

Πιο πίσω, στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, η μάχη ανάμεσα σε Magnussen, Massa και Ocon, αλλά κι ανάμεσα σε Massa και Sainz, που διήρκεσαν μέχρι ο Δανός να μπει πρώτος για αλλαγή σε σλικ ελαστικά, στον 25ο γύρο.

Τον ακολούθησαν κι όσοι ήταν κοντά του και δίνανε μάχη για μία θέση στην βαθμολογούμενη 10άδα, ενώ μέχρι τον 30ο όλοι είχαν γυρίσει σε σλικ ελαστικά. Από τους πρωτοπόρους, ο Ricciardo μπήκε στον 29ο και ο Hamilton στον 30ο.

Ο Hulkenberg ήταν η έκπληξη σε αυτό το σημείο του αγώνα, που με τρομερό ρυθμό πίεζε για να φτάσει και πάλι στις θέσεις του βάθρου, μέχρι που ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη στον 48ο γύρο.

Το τρίτο και τελευταίο Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στον 35ο γύρο, όταν ο Ericsson έχασε το πίσω μέρος του μονοθέσιου στην Anderson Bridge, ίσως το πιο στενό σημείο της πίστας. Αυτό έκλεισε και πάλι τις διαφορές, όμως δεν έδωσε τη δυνατότητα σε κανέναν να απειλήσει τον Hamilton για τη νίκη.

Πέραν όμως της εκπληκτικής οδήγησης του Βρετανού, άξια αναφοράς ήταν κι απόδοση του Carlos Sainz, που με σωστή στρατηγική και καίρια προσπεράσματα στα μισά του αγώνα κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση, την καλύτερη στη μέχρι τώρα καριέρα του.

Η F1 έχει ξανά ραντεβού στις 29/9 με 1/10 στη Sepang της Μαλαισίας._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών

1. L. Hamilton – 263

2. S. Vettel – 235

3. V. Bottas – 212

4. D. Ricciardo – 162

5. K. Raikkonen – 138

6. M. Verstappen – 68

7.S. Perez – 68

8. E. Ocon – 56

9. C. Sainz – 48

10. N. Hulkenberg – 34

11. F. Massa – 31

12. L. Stroll – 28

13. R. Grosjean – 26

14. K. Magnussen – 11

15. F. Alonso – 10

16. P. Wehrlein – 5

17. D. Kvyat – 4

18. J. Palmer – 8

19. S. Vandoorne – 7

20. M. Ericsson – 0

21.A. Giovinazzi – 0

Η βαθμολογία των ομάδων

1. Mercedes – 475

2. Ferrari – 373

3. Red Bull – 230

4. Force India – 124

5. Williams – 59

6. Toro Rosso – 52

7. Renault- 42

8. Haas – 37

9. McLaren – 17

10. Sauber – 5

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ