top icon
Αγώνες

Ράλλυ Αυστραλίας: Επικεφαλής o Neuville!

Ο Thierry Neuville πέρασε στην πρώτη θέση του Ράλλυ Αυστραλίας, με τον Jari Matti Latvala να ακολουθεί δεύτερος, αλλά τους Mikkelsen και Meeke να εγκαταλείπουν.

Όσοι επιβίωσαν και απέφυγαν τα προβλήματα είναι αυτοί που κατάφεραν να διακριθούν τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Αυστραλίας. Οι απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν το έργο των οδηγών, με κορυφαίους συνδυασμούς να κάνουν λάθη και εν τέλει να εγκαταλείπουν τον αγώνα. Η πρώτη μεγάλη απώλεια ήταν αυτή του Andreas Mikkelsen, που στη 2η ε.δ. του σκέλους ακούμπησε με την αριστερή μεριά του Hyundai i20 WRC σε ένα τοιχίο, με αποτέλεσμα να κλατάρουν και τα δύο ελαστικά του. Με δεδομένο το γεγονός ότι στο αυτοκίνητο είχε μία ρεζέρβα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και ενώ ήταν επικεφαλής του αγώνα σε εκείνο το σημείο. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι προσπάθησε να περάσει πιο γρήγορα, αλλά σίγουρα δεν περίμενε ότι θα κλατάρουν τα ελαστικά του. Ο Thierry Neuville άρπαξε την ευκαιρία και πήρε την πρώτη θέση από τον κολλητό του φίλο, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος της ημέρας.

Ο Βέλγος είχε και αυτός τα δικά του προβλήματα να αντιμετωπίσει, αφού αναγκάστηκε στο ενδιάμεσο σέρβις να αλλάξει το κιβώτιο του δικού του Hyundai. Παρόλα αυτά, κέρδισε ειδικές και ολοκλήρωσε το σκέλος με μία διαφορά της τάξεως των 20 δλ. από τον Jari Matti Latvala που ακολουθεί δεύτερος, που μάλιστα θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη αν δεν είχε χάσει μία διασταύρωση και μαζί αρκετό χρόνο μέχρι να επανέλθει στη διαδρομή. Σημείο στο οποίο το ίδιο λάθος έκαναν και οι Ogier, Μeeke! Ο Latvala από την πλευρά του ξεκίνησε την ημέρα με στόχο να πιέσει τον Βέλγο, αλλά και να ξεπεράσει τον Kris Meeke που βρισκόταν μπροστά του. Και αν ο Βρετανός αποδείχθηκε εύκολος στόχος, τον οποίο και άφησε πίσω του από την πρώτη ε.δ., ο Neuville ήταν πιο δύσκολος αντίπαλος. Κάτι που και ο ίδιος παραδέχθηκε ιπποτικά στη διάρκεια της ημέρας.

Ο Meeke, όμως, κατάφερε ακόμα μία φορά να δώσει τέλος ο ίδιος στις όποιες ελπίδες του για διάκριση. Στην 12η ε.δ. και ενώ μετά την εγκατάλειψη του Mikkelsen είχε ανέβει 3ος, έκανε ένα από τα γνωστά του λάθη, χτυπώντας το πίσω μέρος του C3 σε ένα γεφυράκι και καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση του αυτοκινήτου. Μάλιστα, ήταν αδύνατο να την επισκευάσει, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια του σε εκείνο το σημείο. Ακόμα μία απογοητευτική εμφάνιση για τον Βρετανό. Με αυτό τον τρόπο, στην 3η θέση ανέβηκε ο Ott Tanak, που αρχικά προσπάθησε να βελτιώσει τις ρυθμίσεις του Ford Fiesta και εν συνεχεία να βελτιώσει τις επιδόσεις του. Κάτι που κατάφερε κερδίζοντας μάλιστα και δύο ε.δ. Όμως, ένα κλατάρισμα του στοίχισε αρκετό χρόνο, με αποτέλεσμα να βρίσκεται 20 δλ. πίσω από τον Latvala, αλλά για ακόμα έναν αγώνα στο βάθρο!

Πιο πίσω, ο Breen σκαρφάλωσε στην 4η θέση της γενικής και δείχνει να “ξεκολλάει” από την αγαπημένη του 5η θέση. Ο Ιρλανδός οδηγός, εμφανίζεται βελτιωμένος με τους χρόνους του να κυμαίνονται ανάμεσα σε 6ος και 4ος, την ώρα που επιδεικνύει ακόμα μία φορά εξαιρετικά στοιχεία σταθερότητας και αξιοπιστίας. Σε αντίθεση με τον ομόσταυλο του Kris Meeke… Ο Hayden Paddon εξακολουθεί να απογοητεύει, αφού οι χρόνοι του δεν είναι αναμενόμενοι και αντίστοιχη με την εμπειρία που έχει από τον συγκεκριμένο αγώνα, αλλά και τις επιφάνειες. Μπορεί να βρίσκεται μπροστά από τον Sebastien Ogier, αλλά ο Γάλλος αντιμετώπισε και σήμερα σωρεία προβλημάτων. Εκτός από τη διασταύρωση που έχασε μαζί με τους Neuville και Meeke, είχε ένα τετ α κε και έχασε τον εμπρός προφυλακτήρα, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει όλο το δεύτερο loop ε.δ. με αυτόν τον τρόπο. Γεγονός που αλλάζει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά φέτος που η αεροδυναμική έχει τεράστια σημασία.

Στην 7η θέση και αρκετά πίσω από τον πεντάκις Πρωταθλητή, ακολουθεί ο Stephane Lefebvre που μάλλον δεν πήρε το μήνυμα του Yves Matton. Ο νεαρός Γάλλος δυσκολεύτηκε από τις καιρικές συνθήκες, δεν απέφυγε τα λάθη και ουσιαστικά οι επιδόσεις του με μερικές εξαιρέσεις ήταν μέτριες. Ουσιαστικά, κατάφερε μόνο να διατηρηθεί μπροστά από τον Elfyn Evans, ο οποίος και ζει το δικό του εφιάλτη με τα ελαστικά της Dmack, τα οποία δεν αποδίδουν στα χώματα της Αυστραλίας. Αντίστοιχα, δύσκολες ώρες πέρασε και ο Esapekka Lappi, που έχασε πολύ χρόνο ανοίγοντας το δρόμο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, όντας η πρώτη διέλευση με το Toyota Yaris WRC.

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει 64 χλμ. ειδικών και το συνολικό τους μήκος σε συνδυασμό με τις διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων, μαρτυρούν ότι δύσκολα θα αλλάξει κάτι. Όμως, επειδή στους αγώνες Ράλλυ ο ανθρώπινος παράγοντας και το απρόοπτο είναι καθημερινό φαινόμενο, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος μέχρι να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού. Ειδικά από τη στιγμή που η μία από τις πέντε συνολικά ειδικές έχει μήκος 31 χιλιομέτρων!_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ