top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γερμανίας: Bussines as usual

To skakedown ολοκληρώθηκε, ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC “πρόλαβε” να κάνει τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που στο Bostalsee οι φήμες οργιάζουν!

Τέσσερις στροφές πριν το τέλος και πλέον οι ισορροπίες στο WRC είναι ιδιαίτερα λεπτές. Οι διεκδικητές των τίτλων γνωρίζουν ότι περιθώριο λάθους και ανάκαμψης δεν υφίσταται, και αυτό είναι κάτι που μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς βρισκόμενος στο σέρβις παρκ του Bostalsee. Καλεσμένοι της Toyota Hellas βρισκόμαστε στο Ράλλυ Γερμανίας και παρακολουθούμε την εξέλιξη, αλλά ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα που επικρατεί στον 10ο γύρο του θεσμού. Όπως είναι φυσιολογικό, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στους δύο βασικούς διεκδικητές του τίτλου, Thierry Neuville και Sebastien Ogier. Αμφότεροι εμφανίζονται ήρεμοι και με αυτοπεποίθηση. Ο Βέλγος αισθάνεται σε εξαιρετική κατάσταση το τελευταίο διάστημα, ενώ οι επιδόσεις του στην άσφαλτο είναι άκρως ανταγωνιστικές. Αυτό που έχει βέβαια στο μυαλό του, είναι το γεγονός ότι δεν συγχωρούνται τα λάθη. Κάτι που γνωρίζει και ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος 4ακις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει μάθει να ζει με την πίεση εδώ και χρόνια και δεν του προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση η κατάσταση σήμερα. Πάντως, ο ίδιος εκτός από αυτοπεποίθηση αισθάνεται και άνετα στην άσφαλτο, αφού μετά από αρκετό διάστημα δεν θα υφίσταται το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης.

Βέβαια, με το Πρωτάθλημα να πλησιάζει στο τέλος του, αλλά και την διορία που έχει δώσει ο Sebastien Ogier στο Malcolm Wilson αναφορικά με τη μελλοντική τους συνεργασία, οι φήμες οργιάζουν αναφορικά με το μέλλον του Γάλλου Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Μάλιστα, γίνονται αναφορές για δεδομένη συμφωνία με τη Citroen, κάτι για το οποίο ρωτήθηκε σχετικά ο επικεφαλής της Citroen Racing Yves Matton, ο οποίος προτίμησε να αναφέρει ότι συζητάει με πολλούς οδηγούς, ενώ η όποια απόφαση θα παρθεί τον Σεπτέμβριο. Από την πλευρά μας, αυτό που μπορούμε να σας πούμε, είναι πως σε σχετική ερώτηση στον Sebastien Ogier χθες, σε συνέντευξη που παραχώρησε στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, σχετικά με το ενδεχόμενο επιστροφής του και αν μετράει ο τρόπος που αποχώρησε από τη γαλλική ομάδα, μας είπε ότι προτιμάει να ξεχνάει τα άσχημα και να κρατάει τα καλά. Αναφέροντας ότι η Citroen ήταν η ομάδα από την οποία ξεκίνησε στο WRC και διακρίθηκε, δείχνοντας πως υπάρχουν ανοικτοί δίαυλοι επικοινωνίας με τη γαλλική ομάδα. Παράλληλα, να συμπληρώσουμε πως ο Yves Matton δεν παρέλειψε να τονίσει ότι δεν υπάρχει σκέψη αυτή τη στιγμή ο Sebastien Loeb να λάβει μέρος σε κάποιον αγώνα με το C3, αλλά είναι πιθανό να πραγματοποιήσει μία σειρά δοκιμών και σε χωμάτινες επιφάνειες.

Αξίζει επίσης να σας αναφέρουμε πως πολύς λόγος γίνεται στο σέρβις παρκ αναφορικά με το πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς, το οποίο αναμένεται σύντομα να ανακοινωθεί. Όπως όλα δείχνουν η Πολωνία θα βρεθεί εκτός με την Τουρκία να είναι το μεγάλο φαβορί να πάρει τη θέση της, με επίκεντρο την πόλη της Μαρμαρίδας. Η μοναδική ελπίδα των Πολωνών να διατηρήσουν τη θέση τους στο πρόγραμμα είναι να αυξηθούν οι αγώνες από 13 σε 14, κάτι που αποτελεί επιθυμία και του promoter, αλλά είναι αντίθετοι οι Κατασκευαστές.

Στο αγωνιστικό μέρος, το shakedown για ακόμα μία φορά δεν προσφέρθηκε για ασφαλή συμπεράσματα. Ο Neuville μπορεί να έκανε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο του πέρασμα, αλλά όλοι οι συνδυασμοί δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους από εκεί και έπειτα. Ο δρόμος γέμισε με χώμα και λάσπη από τις μπούκες των πληρωμάτων, με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να γλιστράει πολύ και οι χρόνοι να ανέβουν σημαντικά. Έτσι, με αυτό το δεδομένο ο Neuville “πρόλαβε” να κάνει τον κορυφαίο χρόνο ακολουθούμενος από τον Andreas Mikkelsen με το Citroen C3 WRC. Ο Sebastien Ogier σημείωσε τον τρίτο χρόνο με τους Kris Meeke και Craig Breen. Τρία C3 στα πρώτα πέντε αυτοκίνητα είναι ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για τους Γάλλους, αν και θα πρέπει να περιμένουμε να ξεκινήσουν οι ειδικές διαδρομές για να έχουμε σαφή εικόνα. Στο στρατόπεδο της Toyota, οι Latvala και Hanninen έκαναν τον 6ο και 7ο χρόνο αντίστοιχα, με τον νικητή του Ράλλυ Φινλανδίας να Esapekka Lappi να ακολουθεί αρκετά πιο πίσω. Πάντως, δύο στοιχεία πρέπει να κρατήσουμε από το shakedown. Καταρχήν τους χρόνους του Ogier που ήταν εξαιρετικός στο “βρώμικο” οδόστρωμα, αλλά και τη σημασία που έχει η σειρά εκκίνησης. Τα προπορευόμενα πληρώματα αναμένεται να έχουν πλεονέκτημα έναντι όσων ακολουθούν, αφύ θα έχουν καθαρό δρόμο μπροστά τους, ενώ δεν πρέπει ξεχνάμε ότι ο Neuville θα ξεκινάει πρώτος στις ε.δ., με τον Ogier να τον ακολουθεί.

Σήμερα το απόγευμα θα ακουστούν στην πόλη του Saarbrucken οι πρώτοι πυροβολισμοί, έστω για 2,05 χλμ., αφού η συγκεκριμένη σούπερ ειδική θα συνοδεύσει την πανηγυρική εκκίνηση στην ίδια πόλη, με την όλη διαδικασία να ξεκινάει στις 20:10 ώρα Ελλάδος._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ