top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γερμανίας: Πανηγύρι

Σε μία επιεικώς απαράδεκτη σούπερ ειδική, ο Jan Kopecky με το Skoda Fabia R5 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που ο Kris Meeke πρόσθεσε ακόμα ένα τραγικό λάθος στο ενεργητικό του. Ίσως, αυτό που να του στοιχίσει και περισσότερο…

Η πραγματοποίηση σούπερ ειδικών διαδρομών, και συγκεκριμένα όσων πραγματοποιούνται σε δρόμους πόλεων, έχουν μία συγκεκριμένη λογική που θέλει τους αγώνες του WRC να έρθουν κοντά στον κόσμο. Βέβαια, η φιλοσοφία τους δεν έχει καμία σχέση με αυτή των αγώνων Ράλλυ, αλλά μπροστά στην προβολή που επιθυμούν ο promoter και οι Κατασκευαστές οι περισσότεροι λάτρης των αγώνων έχουν… “βάλει νερό στα κρασί τους”. Όμως, υπάρχουν περιπτώσεις που η σχεδίαση τους είναι απαράδεκτη και αυτό είναι κάτι που βίωσαν οι οδηγοί του WRC στην σημερινή SSS Saarbrucken των 2.5 χλμ. Στενή, με αλλαγές πορείας και τσιμεντένια τοιχία να παραμονεύουν περισσότερο θύμιζε “Gymkhana” παρά σούπερ ειδική του WRC. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο μεγαλύτερο μέρος της οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν 1η και 2η σχέση στο κιβώτιο, πριν χρειαστεί να καταφύγουν στο χειρόφρενο. Βέβαια, δεν μπορούμε να προσπεράσουμε το γεγονός ότι χιλιάδες θεατές παραβρέθηκαν στο κέντρο του Saarbrucken για να δουν τη νέα γενιά αυτοκινήτων του WRC, αλλά και πάλι θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερη σχεδίαση. Ή έστω πλαστικά τοιχία, αφού τα τσιμεντένια φρόντισαν να καταστρέψουν τον αγώνα του Kris Meeke.

Η πρώτη ειδική έμοιαζε σαν εφιάλτης για τον Βρετανό, ο οποίος έσπασε τον τροχό του Citroen C3 του σε μία επαφή με ένα από τα τσιμεντένια τοιχία. Το αυτοκίνητο ήταν αδύνατο να κινηθεί στη στενή διαδρομή με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να επανεκκινήσει υπό καθεστώς superally αύριο. Μπορεί η SSS να είχε σημαντικά προβλήματα, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί το λάθος του Meeke. Γιατί συνέβη στον Βρετανό και όχι σε κάποιον άλλον από τους κορυφαίους οδηγούς του WRC; Πλέον, ο κλοιός σφίγγει ασφυκτικά γύρω από τον Kris που βλέπει το ένα λάθος να διαδέχεται το λάθος. Και το κακό για τον ίδιο είναι ότι ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή, την ώρα που ήθελε να δώσει απαντήσεις, και να εδραιώσει τη θέση του στην ομάδα, λίγες ώρες αργότερα όταν ο Yves Matton έλεγε ότι μιλάει με αρκετούς οδηγούς για τη νέα χρονιά. Ίσως αυτό το λάθος να αποδειχθεί σημαντικότερο από ότι ο ίδιος φαντάζεται σήμερα…

Όπως εύλογα καταλαβαίνει κανείς, το αγωνιστικό σκέλος δεν είχε σημαντικό ενδιαφέρον και για του λόγου το αληθές αξίζει να σας αναφέρουμε ότι τον ταχύτερο χρόνο κατάφερε να σημειώσει ο Jan Kopecky με το Skoda Fabia R5. Ενδεικτικό της χάραξης της διαδρομής, αλλά και του τρόπου που κινήθηκαν οι κορυφαίοι συνδυασμοί, ειδικά μετά την έξοδο του Meeke. Πίσω από τον Τσέχο οδηγό, ακολούθησαν οι Ott Tanak, Craig Breen και Sebastien Ogier, με τον Thierry Neuville να κάνει μόλις τον 9ο χρόνο.

Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει αύριο, περιλαμβάνοντας επτά ε.δ., αλλά με συνολικό μήκος μόλις 110 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Αν και οι οδηγοί χαρακτήρισαν ήδη βαρετή τη σχεδίαση του φετινού αγώνα, σίγουρα θα έχει μεγαλύτερο από τη σημερινή σούπερ ε.δ. πόλης._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ