top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ισπανίας: O Meeke τις εντυπώσεις, η M-Sport την ουσία!

Με το δεύτερο σκέλος να αποδεικνύεται καταστροφικό για τη Hyundai, ο Kris Meeke κερδίζει τις εντυπώσεις με το Citroen C3 WRC, την ώρα που Sebastien Ogier, αλλά και η M-Sport κάνουν άλμα τίτλου!

Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν το ρόλο τους, αφού το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε με βροχή, η κατάσταση άλλαξε άρδην στην κατάταξη του Ράλλυ Ισπανίας. Μετά τις έξι χωμάτινες ειδικές εχθές, σήμερα οι πρωταγωνιστές του WRC αναμετρήθηκαν σε ασφάλτινες επιφάνειες, κάτι που θα συμβεί και αύριο στο τελευταίο σκέλος του αγώνα. “Με το καλημέρα”, αυτός που έδειξε σε καλύτερη από κάθε άλλον οδηγό κατάσταση ήταν ο Kris Meeke! Ο Βρετανός σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις στο πρώτo loop ειδικών, με αποτέλεσμα να περάσει στην κορυφή της κατάταξης. Μάλιστα, παρά τις δύσκολες και… περίεργες καιρικές συνθήκες, απέφυγε τα λάθη και συνδύασε την ταχύτητα του με την αξιοπιστία. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο ίδιος εκφράστηκε με τα πλέον κολακευτικά λόγια για το C3, στοιχείο ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί ανάμεσα στον ίδιο και την ομάδα, μετά την ουσιαστικά επισημοποίηση της παραμονής του στην Citroen και τη νέα χρονιά. Γεγονός που έπαιξε σημαντικό ρόλο για τον Meeke, ο οποίος είναι οδηγός-ψυχολογίας.

Εκεί, όμως, που επικρατούν τα πιο πλατιά χαμόγελα, είναι το στρατόπεδο της M-Sport! Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα δύο Ford Fiesta της ομάδας του Malcolm Wilson βρίσκονται στο βάθρο μετά το τέλος της πρώτης ημέρας, αλλά και η καταστροφική σημερινή ημέρα για τη Hyundai που έχει φέρει ένα κλίμα ευφορίας στην ομάδα. Τόσο ο Dani Sordo, όσο και ο Andreas Mikkelsen εγκατέλειψαν από σπασμένο σύστημα διεύθυνσης στην ίδια ειδική (12η), με τον Ισπανό να βρίσκεται στη 2η θέση της γενικής. Ο Νορβηγός, στην πρώτη του με το i20 WRC δεν ήταν το ίδιο ανταγωνιστικός στην άσφαλτο και μέχρι τη στιγμή που τέθηκε εκτός είχε χάσει πολύτιμο έδαφος στη μάχη της κορυφής. Με τον Thierry Neuville να έχει πέσει 5ος, η M-Sport ουσιαστικά αγκαλιάζει τον τίτλο των Κατασκευαστών, αφού αν τα αυτοκίνητα τερματίσουν ως έχει, θα χρειάζονται μόλις τρεις βαθμούς για να τον κατακτήσουν. Κάτι που σημαίνει, ότι μπορεί να συμβεί και στον ισπανικό αγώνα αν η κατάσταση αλλάξει αύριο.

Και ενώ όλα δείχνουν ότι η M-Sport οδεύει ολοταχώς για ένα σπουδαίο επίτευγμα, ο Sebastien Ogier με τη σειρά του είναι αγκαλιά με το να καταφέρει κάτι εξίσου σημαντικό. Ο Γάλλος 4άκις Πρωταθλητής δεν ξεκίνησε καλά την ημέρα, χάνοντας χρόνο έναντι των αντιπάλων του. Στη συνέχεια, όμως, άλλαξε σημαντικά τις ρυθμίσεις του Fiesta και κέρδισε ε.δ. σκαρφαλώνοντας στη 2η θέση της γενικής. Ακόμα, βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον Meeke και είναι στη μάχη της νίκης, αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε αύριο την προσέγγιση του. Αφού οι βαθμοί της 2ης θέσης μπορούν να αποδειχθούν χρυσοί, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Neuville βρίσκεται πίσω του. Βέβαια, με ελάχιστη διαφορά από τον Ogier ακολουθεί Ott Tanak, που είχε επίσης μία δύσκολη μέρα στην αρχή. Και αυτός με τη σειρά του βελτίωσε το στήσιμο του δικού του Fiesta και μαζί τους χρόνους του, διεκδικώντας και αυτός με τη σειρά του μέχρι και τη νίκη! Φυσικά, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν θα επιλέξει ο Malcolm Wilson να παρέμβει στο έργο των δύο οδηγών του, δίνοντας σχετικές εντολές, αφού η M-Sport με αυτό το αποτέλεσμα βρίσκεται αγκαλιά με τον τίτλο των Κατασκευαστών!

Πίσω από τα δύο Ford, και όντας ένας από τους ταχύτερους συνδυασμούς της ημέρας, ήταν αυτός του Juho Hanninen με το Toyota Yaris WRC! Ο Φινλανδός, που όλοι περίμεναν να είναι ανταγωνιστικός στο χώμα, κέρδισε δύο ε.δ. στην άσφαλτο και γενικά σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους καταφέρνοντας να πλασαριστεί τέταρτος! Ο Hanninen είναι φανερό ότι προσπαθεί να διατηρήσει στη θέση του στην ομάδα, ειδικά από τη στιγμή που οι συζητήσεις με τον Tanak δεν έχουν αποδώσει ακόμα για τον Tommi Makinen. Εκτός από τη Hyundai, και ο Thierry Neuville βλέπει τις ελπίδες του για τίτλο να συρρικνώνονται. Ο Βέλγος οδηγός είχε ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά συστήματα του i20 WRC, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο στην προσπάθεια του να το επιδιορθώσει και να δεχθεί ποινή, την ώρα που στην απλή διαδρομή έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου προκαλώντας ζημιά στο πίσω μέρος. Παρόλα αυτά, κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος από την 5η θέση, προσπαθώντας να παραμείνει στη μάχη του τίτλου, αλλά με τις πιθανότητες του πλέον να μειώνονται. Σίγουρα, αύριο θα πιέσει να περάσει τον Hanninen, ενώ θα ελπίζει και σε προβλήματα των αντιπάλων του.

Αντίθετα, σήμερα τις επιδόσεις του βελτίωσε σημαντικά ο Esapekka Lappi, που δείχνει να αισθάνεται καλύτερα με το Toyota Yaris WRC στην άσφαλτο, σε σχέση με το χώμα χθες. Μάλιστα, έκανε δύο δεύτερους χρόνους, δείχνοντας εξαιρετικά στοιχεία. Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Jari Matti Latvala με το “πρώτο” Yaris WRC, δεν εκκίνησε σήμερα, αφού η βλάβη που είχε ο κινητήρας του Toyota ήταν σημαντική και δεν μπορούσε να επιδιορθωθεί. Ο Mads Ostberg, μπορεί να ξεχώρισε με τις επιδόσεις του εχθές στο χώμα, αλλά σήμερα στην άσφαλτο δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, με αποτέλεσμα να πέσει έβδομος. Αυτή είναι η πρώτη συμμετοχή του Νορβηγού με το Ford Fiesta WRC '17 στην άσφαλτο, και δεν έχει καταφέρει ακόμα να προσαρμοστεί στο τιμόνι του σε αυτές τις επιφάνειες. Πιο πίσω, οι Stephane Lefebvre και Elfyn Evans ακολουθούν στην 8η και 9η θέση της γενικής, χωρίς όμως να εντυπωσιάσουν. Ο Γάλλος ούτε στην άσφαλτο πείθει με τις επιδόσεις του και περισσότερο απογοητεύει, αφού εκτός από το γεγονός ότι το C3 είναι πιο ανταγωνιστικό σε αυτές τις επιφάνειες, υποτίθεται ότι σε αυτού του είδους τις ε.δ. εξειδικεύεται. Την ίδια ώρα, ο Evans ήταν απογοητευμένος, αφού πάσχιζε για πρόσφυση με τα ελαστικά της Dmack, και μάλιστα σε μία επιφάνεια που αποδεδειγμένα διαθέτει ταχύτητα.

Αύριο, λοιπόν, έξι ε.δ. θα φέρουν τα πληρώματα πίσω στο Salou για τον τερματισμό του αγώνα. Πλέον, τα κομπιουτεράκια έχουν πάρει φωτιά και απομένει να δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα, το οποίο αναμένεται όπως όλα δείχνουν να ξεκαθαρίσει σημαντικά το τοπίο τόσο στον τίτλο Κατασκευαστών, όσο και των Οδηγών._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ