top icon
Αγώνες

Ράλλυ Πολωνίας: Όλα ανοικτά!

Μόλις 3,1 δευτερόλεπτα διαφορά χωρίζουν τους Thierry Neuville και Ott Tanak, που αύριο θα δώσουν τον υπέρ πάντων αγώνα για τη νίκη στο Ράλλυ Πολωνίας.

Αρκετές ανακατατάξεις και “δράματα” είχε η σημερινή δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Πολωνίας, με τους οδηγούς να αγωνίζονται σε καλύτερες συγκριτικά με χθες συνθήκες, αν και η βροχή έκανε και πάλι σε μικρά διαστήματα την εμφάνιση της. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν ήταν τα μεγάλα λούκια που δημιουργούσαν τα αυτοκίνητα ειδικά στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές. Από την πρώτη ημέρα τρεις οδηγοί ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους και έδειξαν ότι θα διεκδικήσουν τη νίκη ως το τέλος. Μία μέρα αργότερα, ο ένας εκ αυτών βρίσκεται εκτός μάχης και απομένουν δύο να μάχονται για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Οι Thierry Neuville και Ott Tanak χωρίζονται μόλις από 3,1 δευτερόλεπτα μεταξύ τους, την ώρα που ο Jari Matti Latvala τέθηκε εκτός από πρόβλημα στον κινητήρα του Toyota Yaris WRC.

Βέβαια, η εξέλιξη του αγώνα δεν ήταν τόσο απλή, αφού πρόβλημα στην περίπτωση και των δύο οδηγών που διεκδικούν τη νίκη, παραλίγο να καταστρέψουν την προσπάθεια τους. Αρχικά, ήταν ο Thierry Neuville που είδε τις ελπίδες του να ψαλιδίζονται, όταν στην 16η ε.δ. ένα κλαταρισμένο ελαστικό του κόστισε σχεδόν 20 δευτερόλεπτα, αλλά και το κατεστραμμένο πίσω αριστερό μέρος του i20 WRC. Και ενώ ο Tanak έπαιρνε μία βαθιά ανάσα, η αεροτομή του Fiesta WRC αποκολλήθηκε από το πίσω μέρος(!) με αποτέλεσμα στις εναπομείναντες τρεις ειδικές να αγωνιστεί χωρίς αυτήν. Κάτι που διαφοροποιεί σημαντικά την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων και την σταθερότητα τους, με αποτέλεσμα η διαφορά που κέρδισε να εξανεμιστεί και ουσιαστικά οι δυο τους αύριο να ξεκινούν και πάλι με ελάχιστη μεταξύ τους διαφορά.

Αυτός που εκμεταλλεύθηκε όσα ταλαιπώρησαν τους κορυφαίους συνδυασμούς ήταν ο Hayden Paddon! Με τον Latvala να γνωρίζει την πίκρα της εγκατάλειψης από κινητήρα και ενώ ήταν στη διεκδίκηση της νίκης, ο Νεοζηλανδός οδηγός της Hyundai αναρριχήθηκε τρίτος. Παρόλα αυτά, αξίζει να του αναγνωρίσουμε ότι σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις, δείχνοντας μετά τη Σαρδηνία μία συνέπεια στις επιδόσεις του. Αρκεί αυτή τη φορά να συνδυαστεί με το αποτέλεσμα και να μην βρεθεί και πάλι εκτός αγώνα από δικό του λάθος.

Η ατυχία, όμως, δεν χτύπησε μόνο τον Latvala, αλλά και τον μέχρι πρότινος ομόσταυλο του στην VW, Sebastien Ogier. Ο Γάλλος αντιμετώπισε σωρεία προβλημάτων σήμερα που τον έθεσαν εκτός μάχης του βάθρου. Αρχικά, είχε ένα κλατάρισμα μόλις στην 2η ε.δ. της ημέρας, ενώ στην επόμενη είχε ακόμα ένα με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο και να χτυπήσει το εμπρός μέρος του Fiesta. Με κατεστραμμένο το εμπρός μέρος και χωρίς τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ο Γάλλος έχασε πολύτιμο χρόνο και έπεσε 5ος πίσω από τον Dani Sordo, τον οποίο όμως κατάφερε φυσιολογικά και άνετα να ξεπεράσει στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές. Αν ο αγώνας κλείσει με την 4η θέση για τον Ogier, θα δει τη διαφορά του από τον Neuville στη βαθμολογία των Οδηγών να μειώνεται ακόμα περισσότερο! Την ίδια ώρα, ο Ισπανός οδηγός της Hyundai για ακόμα μία μέρα χαρακτηρίστηκε από την συνέπεια στις επιδόσεις του, ενώ κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική του κόστισε αρκετά και τον έφερε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Διαφορά που δύσκολα θα καλύψει αύριο.

Μία ενδιαφέρουσα μάχη είναι αυτή για την 6η θέση ανάμεσα στους Teemu Suninen και Stephane Lefebvre, με Ford Fiesta WRC και Citroen C3 WRC αντίστοιχα. Οι δύο νεαροί οδηγοί ήταν και σήμερα ταχύτατοι, με τον Γάλλο της Citroen Racing να ψαλιδίζει τη μεταξύ τους διαφορά σε σχέση με την πρώτη ημέρα στα 14 δευτερόλεπτα. Ο Suninen που οδηγεί για πρώτη φορά το αυτοκίνητο, δυσκολεύτηκε πολύ να το οδηγήσει στα λούκια που είχαν δημιουργηθεί, την ώρα που ο Lefebvre ήταν ο ταχύτερος οδηγός με C3. Σε όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, και μάλιστα στις δύο τελευταίες στην πρώτη τριάδα, και αν δεν είχε ένα πρόβλημα με το πίσω διαφορικό θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερος. Ο Mads Ostberg σημειώνοντας καλούς χρόνους στο δεύτερο πέρασμα από τις ε.δ., έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην 8η θέση, με τον Eflyn Evans να τον ακολουθεί. Ο Βρετανός αισθανόταν καλύτερα στο τιμόνι του Ford Fiesta WRC, αφού τα ελαστικά της Dmack λειτουργούν πολύ καλύτερα έστω σε νωπές συνθήκες. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Andreas Mikkelsen με το Citroen C3 WRCS, που άρχισε να αισθάνεται πιο άνετα με το αυτοκίνητο και να σημειώνει με συνέπεια χρόνους στην πρώτη πεντάδα. Αυτός που δεν κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις του σήμερα, ήταν ο Juho Hanninen που δυσκολεύτηκε πολύ στις ε.δ. της Πολωνίας του δεύτερου σκέλους, και σε συνδυασμό με ένα κλαταρισμένο ελαστικό έπεσε εκτός δεκάδας. Σημειώστε, ότι ο Esapeka Lappi δεν επανεκκίνησε σήμερα την προσπάθεια του.

Με μόλις 3,1 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τους Neuville-Tanak, τέσσερις ειδικές να απομένουν με συνολικό μήκος μόλις 60 χιλιομέτρων, αλλά και με δεδομένο το γεγονός ότι οι δυο τους σε όλο τον αγώνα ακολουθούν τον ίδιο φρενήρη ρυθμό, όλα δείχνουν ότι τα πάντα θα κριθούν στην τελευταία ε.δ. Εκτός αν αστάθμητοι παράγοντες ή ατυχίες κρίνουν το αποτέλεσμα, ή ακόμα και οδηγικά λάθη. Κάτι πολύ εύκολο να συμβεί σε αυτούς τους δρόμους και με αυτές τις ταχύτητες._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ