top icon
Αγώνες

Στη μάχη!

Μπορεί η ατυχία να χτύπησε την πόρτα του Λάμπρου Αθανασούλα, αλλά ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός παραμένει στη μάχη, όντας 2ος στο PWRC.

 
Μπορεί η ατυχία να χτύπησε την πόρτα του Λάμπρου Αθανασούλα, αλλά ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός παραμένει στη μάχη, όντας 2ος στο PWRC.
 
Ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Skoda Fabia S2000 στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ήταν αρκετό για να του κοστίσει την πρώτη θέση στην κατάταξη του PWRC, με αποτέλεσμα ο Λάμπρος να φιγουράρει αυτή τη στιγμή στη 2η θέση της κατηγορίας και σε απόσταση βολής από τον πρωτοπόρο Nasser Al Attiyah. Με την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, ο Λάμπρος μας περιγράφει το δεύτερο σκέλος του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις.
 
«Μετά από τη χθεσινή ονειρική για εμάς πρώτη ημέρα, ξεκινήσαμε σήμερα από το πρωί με ανεβασμένο ηθικό και αισιοδοξία για το δεύτερο και ίσως πιο δύσκολο σκέλος του αγώνα. Κλένια, Γυμνό και Κεφαλάρι, δηλαδή τρεις τελείως καινούργιες ειδικές διαδρομές, αποτελούσαν το κυρίως πιάτο της σημερινής ημέρας, η οποία και είχε συνολικό μήκος 135 περίπου αγωνιστικών χιλιομέτρων! Έχοντας πραγματοποιήσει το προηγούμενο βράδυ μία σειρά από αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης του αυτοκινήτου, ξεκινήσαμε την πρώτη ειδική, την Κλένια, και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλύτερο από την προηγούμενη ημέρα. Αυτό, μας βοήθησε να έχουμε πολύ καλό ρυθμό. Βέβαια, το γεγονός ότι ο δρόμος γλιστρούσε, μας οδήγησε στο να κινηθούμε με ένα ρυθμό ασφαλείας, κάτι το οποίο εν τέλει αποδείχθηκε αρκετό για να σημειώσουμε τον ταχύτερο χρόνο! Πλέον, ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι με το συναίσθημα που μας προσέφερε το αυτοκίνητο.
 
Το Γυμνό που ακολουθούσε, μου άρεσε πάρα πολύ από τη διάρκεια των αναγνωρίσεων και τη θεωρώ ακόμα και τώρα ως μία από τις καλύτερες ειδικές του αγώνα. Εκεί, με δεδομένο το παραπάνω, πιέσαμε παραπάνω, επιτεθήκαμε και δημιουργήσαμε μία καλή διαφορά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο.
 
Αμέσως μετά, κατευθυνθήκαμε προς το Κεφαλάρι, το οποίο αν και είναι καλή ειδική, κρύβει αρκετές δυσκολίες. Πιέζοντας για δεύτερη συνεχόμενη ειδική, αφού το αυτοκίνητο μας έκανε να αισθανόμαστε πολύ άνετα στο τιμόνι του, καταφέραμε να σημειώσουμε για 3η συνεχόμενη φορά τον ταχύτερο χρόνο και να επιστρέψουμε με χαμόγελο στο σέρβις, στο Λουτράκι. Ικανοποιημένοι, δεν κάναμε καμία αλλαγή στο αυτοκίνητο και συνεχίσαμε για το δεύτερο loop ειδικών.
 
Στόχος μας, ήταν να κόψουμε ρυθμό και να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την διαφορά που είχε δημιουργήσει, και η ξεπερνούσε τα 30 δευτερόλεπτα. Έτσι, στο δεύτερο πέρασμα από την Κλένια δεν πήραμε κάποιο ρίσκο και κινηθήκαμε σχετικά φυλαγμένα. Το ξέραμε, και περιμέναμε ότι θα χάσουμε χρόνο, μάλιστα σε μία ειδική που δεν μας άρεσε. Στο Γυμνό, όμως, το οποίο όπως σας ανέφερα και νωρίτερα μου άρεσε πολύ, αποφασίσαμε με το Νίκο να επιτεθούμε. Όμως, κάπου στη μέση της ειδικής, το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε μετά από επικοινωνίας με την ομάδα να κάνουμε κάποιες επιδιορθώσεις μέσω τηλεφώνου, οι οποίες όμως δεν είχαν αποτέλεσμα. Έτσι, αναγκαστήκαμε να μπούμε στην τελευταία ειδική, με το πρόβλημα να υφίσταται. Προσπαθήσαμε πάρα πολύ να κερδίσουμε στα κατηφορικά όσο χρόνο χάναμε αλλού, ρισκάροντας και πιέζοντας στο όριο. Σκεφτείτε, ότι στα κλειστά ανηφορικά κομμάτια, το αυτοκίνητο δυσκολευόταν να ξεκινήσει! Αυτός ήταν και ο λόγος που ρισκάραμε εξάλλου, αφού δεν είχαμε άλλη επιλογή. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο δεν χάσαμε πολύ χρόνο και φτάσαμε στο σέρβις με την ελπίδα να λύσουμε το πρόβλημα.. Αυτό, εντοπίστηκε στα ηλεκτρικά και αλλάξαμε σχεδόν τα πάντα, όπως πολλαπλασιαστή, μπουζί και μπουζοκαλώδια. Ευτυχώς, η βλάβη επιδιορθώθηκε και το αυτοκίνητο δεν έχει τώρα το παραμικρό πρόβλημα.
 
Βέβαια, υπάρχει ακόμα μία μεγάλη και δύσκολη ημέρα. Στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές, θα προσπαθήσουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε και επιστρέφοντας στο σέρβις θα μελετήσουμε την κατάταξη. Αν δούμε ότι δεν μπορούμε να περάσουμε τον Nasser Al Attiyah, θα εστιάσουμε την προσοχή μας στο να φτάσουμε στη ράμπα του τερματισμού. Πάντως, αν και σίγουρα θέλουμε πάρα πολύ τη νίκη, για μένα δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία αυτή η ίδια, όσο το να έχει η εμπλοκή μας μία συνέχεια. Θεωρώ ότι η εμφάνιση μας είναι πολύ καλή και έχουμε πετύχει κάτι σημαντικό. Πίστεψα πολύ στο Skoda και για αυτό προσπάθησα πολύ καιρό για να το εξασφαλίσω. Παράλληλα, είμαι πολύ ικανοποιημένος που οι αλλαγές που πραγματοποιήσαμε στο αυτοκίνητο είχαν αποτέλεσμα και ήταν αυτό που ακριβώς ήθελα.
 
Αύριο, λοιπόν, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Όμως, αυτό που σκέφτομαι είναι πως όποια θέση και αν κατακτήσουμε, αυτό που θέλω περισσότερο είναι να υπάρξει συνέχεια σε αυτό το όνειρο που ζω και μετά το Ράλλυ Ακρόπολις._Λάμπρος Αθανασούλας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ