10 Νοε 2017

WRC: Επίσημη πρώτη για το C3 R5

Στο γαλλικό Rallye du Var θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση το νέο Citroen C3 R5, το οποίο θα εκτελέσει χρέη πλοηγού στα χέρια του Yoann Bonato.

Το νέο όπλο της Citroen Racing στην κατηγορία του WRC2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο Rallye du Var που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Νοεμβρίου. Με δεδομένο το γεγονός ότι το νέο C3 R5 δεν έχει ακόμα την απαραίτητη ομολογκασιόν από τη FIA, έτσι ώστε να μπορεί να αγωνιστεί, θα το δούμε στις ειδικές διαδρομές του γαλλικού αγώνα με το νούμερο “0” στις πόρτες, εκτελώντας χρέη πλοηγού. Στο τιμόνι του θα βρίσκεται ο Γάλλος Yoann Bonato, ο οποίος και εξασφάλισε το Πρωτάθλημα Γαλλίας φέτος, οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5 επικρατώντας σε τέσσερις αγώνες. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, ο Bonato θα χρονομετρείται κανονικά και θα υπάρχει σύγκριση με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Το Rallye du Var αποτελεί για εμάς μία ευκαιρία να δείξουμε το αυτοκίνητο σε όσους ενδιαφέρονται, ενώ θα μπορέσουμε να δούμε πως λειτουργεί σε συνθήκες αγώνα.” Ο Bonato που φέτος είχε στη διάθεση του ένα DS3, και έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών με το C3, δεν έκρυψε το θαυμασμό του για το αυτοκίνητο, δηλώνοντας ότι δείχνει μεγαλύτερης κατηγορίας! “Αυτή είναι η πρώτη φορά που εμπλέκομαι στην εξέλιξη ενός αυτοκίνητου από τα πρώτα στάδια δοκιμών. Είναι πολύ δύσκολο να το συγκρίνω με το DS3, διότι όλα μοιάζουν και είναι διαφορετικά! Το πλαίσιο, ο κινητήρας, η εργονομία του εσωτερικού. Γενικά αισθάνεσαι ότι βρίσκεται σε ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.”

Όταν το καλοκαίρι είχαμε βρεθεί στα βουνά της Φθιώτιδας και είχαμε παρακολουθήσει τις δοκιμές της Skoda Motorsport, o επικεφαλής της τσέχικης ομάδας o Pavel Hortek, μας είχε αναφέρει ότι το C3 R5 θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό! Eίναι κάτι που οι περισσότεροι το θεωρούν δεδομένο. Από την άλλη, το γεγονός ότι εν τέλει δεν θα επιτραπεί η πεταλούδα στην κολόνα του τιμονιού για τις αλλαγές του κιβωτίου, είχε σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της έκδοσης της ομολογκασιόν του C3. Το αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί με το συγκεκριμένο σύστημα, με αποτέλεσμα να πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στην μετάδοση που έχουν σαν αποτέλεσμα στην αναβολή της έκδοσης του απαραίτητου δελτίου αναγνώρισης από τη FIA. Αυτό, αναμένεται να γίνει στα μέσα της επόμενης χρονιάς. Και με δεδομένο ότι το 2018 η VW θα παρουσιάσει το Polo προδιαγραφών R5, ενώ η Toyota σχεδιάζει το Yaris αντίστοιχων προδιαγραφών, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι ο ανταγωνισμός και η προσφορά στην κατηγορία θα είναι ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου. Κάτι που αναμφίβολα είναι θετικό για το σπορ._Π.Τ.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: