top icon
Αγώνες

WRC: Η πρώτη του Citroen C3 R5

Στο Ράλλυ Κορσικής, το νέο Citroen C3 θα κάνει το ντεμπούτο του στο WRC, με τους Γάλλους να έχουν θέσει ξεκάθαρο στόχο τον τίτλο στην κατηγορία του WRC2 με τον Stephane Lefebvre.

Στα χνάρια του… Malcolm Wilson, αλλά και της Skoda Motorsport, βαδίζει η Citroen αναφορικά με το πρόγραμμα του Citroen C3 R5. Στην Κορσική οι Γάλλοι θα παρουσιάσουν επίσημα το νέο τους εγχείρημα στην δημοφιλή κατηγορία και στη θέση του οδηγού τοποθέτησαν τον Stephane Lefebvre. Ο στόχος τους είναι ο νεαρός Γάλλος να κατακτήσει τον τίτλο και να κάνει μία επίδειξη των ικανοτήτων του C3 R5. Με σκοπό φυσικά να προσελκύσει περισσότερους πελάτες για την Citroen Racing… Μάλιστα, με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί στον αγώνα της Κορσικής και ο Πρωταθλητής Γαλλίας ασφάλτου, Yan Bonato.

Η σχεδίαση του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 2016, και οι πρώτες δοκιμές ξεκίνησαν πέρσι το Σεπτέμβριο. Το πάθημα με το DS3 R5, το οποίο και εξελίχθηκε πιο γρήγορα και χωρίς την ίδια υπομονή, έγινε μάθημα για τους Γάλλους, οι οποίοι και προτίμησαν να είναι σίγουροι για το βαθμό ανταγωνιστικότητας του C3 πριν το παρουσιάσουν στις ειδικές διαδρομές. Το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης του ανέλαβε ο Stephane Lefebvre, αν και σημαντική ήταν η επιρροή τόσο του Kris Meeke, όσο και του Craig Breen. Ο επικεφαλής της ομάδας, Pierre Budar, είναι πεπεισμένος ότι το C3 R5 θα είναι άκρως ανταγωνιστικό από τον πρώτο αγώνα. “Ο στόχος μας με τον Stephane στην κατηγορία του WRC2 με το C3 R5 είναι να κερδίσουμε τον τίτλο και να δείξουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Θέλουμε να δείξουμε ότι διαθέτει ταχύτητα, αλλά και αξιοπιστία, σε κάθε είδους επιφάνεια και μάλιστα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα. Ο Stephane γνωρίζει πολύ καλά το αυτοκίνητο, αφού ήταν αυτός που βοήθησε στο μεγαλύτερο βαθμό στην εξέλιξη του, κάτι που σημαίνει ότι το γνωρίζει απόλυτα. Για να είναι απόλυτα έτοιμος να διεκδικήσει τη νίκη, πριν από κάθε αγώνα θα πραγματοποιεί σειρά δοκιμών σε αντίστοιχες επιφάνειες. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχει εμπειρία από όλους τους αγώνες, αφού έχει λάβει μέρος στο παρελθόν.”

Το πρόγραμμα του Lefebvre δεν είναι ακόμα γνωστό, αλλά είναι δεδομένο ότι μετά την Κορσική θα ταξιδέψει και στην Πορτογαλία. Ο κινητήρας έχει εξελιχθεί αποκλειστικά από την Citroen Racing, όπως και τα ηλεκτρονικά, αλλά το σύστημα μετάδοσης φέρει την υπογραφή της Sadev και των αναρτήσεων της Reiger. Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Ford Fiesta R5. Πλέον, και οι Γάλλοι μπαίνουν δυνατά στο παιχνίδι της κατηγορίας των αυτοκινήτων προδιαγραφών R5, αφού είναι γνωστό πλέον πως το πελατειακό πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις αγωνιστικές ομάδες, αποφέροντας σημαντικά έσοδα. Η Skoda με το Fabia R5, η Ford με το Fiesta R5, αλλά και η Hyunidai με το i20 R5 είναι οι εταιρίες που έχουν ήδη εμπλακεί στο παιχνίδι, χωρίς να ξεχνάμε και την Peugeot 208 R5, το οποίο όμως υπολείπεται σε εξέλιξη σε σχέση με τα προαναφερθέντα αγωνιστικά μοντέλα. Σε αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε και το VW Polo R5 που αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του μέσα στους επόμενους μήνες (Γερμανία;), αλλά και την Toyota που είναι δεδομένο ότι στο μέλλον θα παρουσιάσει Yaris αντίστοιχων προδιαγραφών._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ