top icon
Αγώνες

WRC: Ο Matton περί Ogier!

Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δήλωσε ότι φέτος ήταν αδύνατο για την γαλλική ομάδα να αποκτήσει τον Sebastien Ogier, αφήνοντας ανοικτό ένα τέτοιο ενδεχόμενο για τη νέα χρονιά!

Όταν η VW επισημοποίησε την αποχώρηση της από το WRC, με αποτέλεσμα ο Sebastien Ogier να μείνει ελεύθερος, αρκετοί υπέθεσαν ότι η Citroen θα ήταν η επικρατέστερη για να τον αποκτήσει. Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής «ανδρώθηκε» μέσα από τις τάξεις της Citroen, ενώ δύο χρόνια αποτέλεσε μέλος της εργοστασιακής ομάδας. Την ίδια στιγμή, ο Γάλλος Κατασκευαστής έχει επιστρέψει με πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή, με αποτέλεσμα πολλοί να θεωρήσουν σχεδόν σίγουρη την επιστροφή του στην ομάδα των Βερσαλλιών. Παρόλα αυτά, ο Ogier υπέγραψε στην M-Sport συμβόλαιο διάρκειας ενός χρόνου, με τη Citroen εν τέλει να μην δείχνει «ζωηρό» ενδιαφέρον. Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δικαιολόγησε το συγκεκριμένο γεγονός, αναφέροντας ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που ο Γάλλος έμεινε ελεύθερος, κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο. «Ήταν αδύνατο για εμάς να ενδιαφερθούμε, από τη στιγμή που είχαμε ανακοινώσει τους οδηγούς μας. Ήταν απόφαση μας να στηρίξουμε το πρόγραμμα που είχαμε ανακοινώσει με τους νεαρούς σε ηλικία οδηγούς μας», είπε ο Matton αναφερόμενος στους Lefebvre και Breen, και συνέχισε: «Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε στο μέλλον, αλλά για το 2017 ήταν αδύνατο».

Εμφανώς σίγουρος για την επιλογή του, ο Matton συμπλήρωσε σχετικά με την απουσία της VW: «Είχαμε ήδη ανακοινώσει τη στρατηγική μας πριν την αποχώρηση της VW. Από την πλευρά μας, δεν κρύβουμε την απογοήτευση μας, αφού θα θέλαμε να είναι εδώ και να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας απέναντι στους Πρωταθλητές. Τρέφουμε μεγάλο σεβασμό για ότι κατάφερε ο Ogier αυτά τα χρόνια, αλλά έχουμε μία συγκεκριμένη στρατηγική, ενώ το γεγονός ότι πάντα θέλουμε να προωθούμε νεαρούς οδηγούς είναι ένα στοιχείο που ταιριάζει στο DNA μας.»

Ερωτηθείς, αν μετάνιωσε που δεν έδωσε την ευκαιρία στον Ogier να οδηγήσει το C3, και αν ήταν ένας από τους λόγους που δεν υπήρξε συζήτηση, ανέφερε: «Φυσικά, και δεν το μετανιώνω. Ήταν αδύνατο να του προσφέρουμε τη δυνατότητα να οδηγήσει το αυτοκίνητο όταν μιλήσαμε. Επίσης, θεωρώ ότι η δική μας περίπτωση είναι διαφορετική με όλες τις υπόλοιπες, αφού έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Και φυσικά, δεν χρειάζεται να το αποδείξουμε στον Ogier. Επίσης, δεν υπήρχε περίπτωση να το οδηγήσει, αφού από την αρχή τον είχαμε ενημερώσει ότι δεν μπορούσαμε να συνεργαστούμε το 2017. Και με αυτό δεδομένο, θέλαμε να διατηρήσουμε κάποια μυστικά για εμάς. Όλοι θέλουν να διατηρήσουν κάποια στοιχεία για τον εαυτό τους μέχρι την τελευταία στιγμή.»

Όπως είναι φανερό, στη Citroen δεν έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Γάλλο Πρωταθλητή για τα επόμενα χρόνια, αφήνοντας ανοικτή την πόρτα. Πάντως, οι φήμες αναφέρουν ότι ένα σημαντικό αγκάθι ήταν το μέγεθος του συμβολαίου του, το οποίο αδυνατούσε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να καλύψει η γαλλική ομάδα, έχοντας καλύψει μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού για την εξέλιξη του C3 WRC. Σε κάθε περίπτωση, η Citroen θα ξεκινήσει με τον Meeke πρώτο οδηγό σε όλους τους αγώνες, και τους Lefebvre-Breen να εναλλάσσονται στο δεύτερο C3, τουλάχιστον μέχρι το Ράλλυ Πορτογαλίας, οπότε και αναμένεται να είναι διαθέσιμα τρία αυτοκίνητα για όλους. Ενώ δεν είναι μυστικό, πως ότι βιώσαμε το τελευταίο διάστημα αναφορικά με το ποιος θα αποσπάσει την υπογραφή του Γάλλου τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, θα το ζήσουμε ξανά στο τέλος του 2017. Αλλά μέχρι τότε τα δεδομένα μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά…_Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ