top icon
Αγώνες

WRC: Ο Mikkelsen στη Hyundai;

Ανατροπή! Η φημολογία που είχε αναπτυχθεί αναφορικά με το μέλλον του Andreas Mikkelsen αρχίζει να ξεκαθαρίζει, με τον Νορβηγό να δοκιμάζει τις επόμενες μέρες το i20 WRC!

Οι δηλώσεις του Andreas Mikkelsen μετά το Ράλλυ Κορσικής, αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις που έχει με τις εργοστασιακές ομάδες του WRC πυροδότησαν μία σειρά από φήμες αναφορικά με το μέλλον του Νορβηγού. Οι πληροφορίες ήθελαν τον πρώην οδηγό της VW να συζητά με τις Toyota, Citroen και Hyundai, κάτι που επιβεβαίωσε και η εταιρία που έχει τα δικαιώματα του και τον εκπροσωπεί. Όλα έδειχναν, και οι φήμες ανέφεραν, ότι τον πρώτο λόγο είχε η Toyota με τον Mikkelsen να είναι ο πιθανός αντικαταστάτης του Juho Hanninen που μέχρι σήμερα δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα. Όμως, σημερινές πληροφορίες του βρετανικού Autosport, θέλουν τον Mikkelsen να οδηγεί στο τέλος αυτής της εβδομάδας το Hyundai i20 Coupe WRC εν όψει του Ράλλυ Πορτογαλίας, με προοπτική να οδηγήσει ένα από τα αυτοκίνητα της κορεάτικης ομάδας στον 6ο γύρο του θεσμού. Η παρουσία του στις δοκιμές της ομάδας είναι ένα γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Νορβηγός είναι πιθανό να οδηγήσει για λογαριασμό της Hyundai στον συγκεκριμένο αγώνα, και όχι μόνο. Μάλιστα, ο ίδιος με νέες του δηλώσεις του ανέφερε σχετικά: “Συζητάμε με όλους, αλλά όχι μόνο για σήμερα και τη νέα χρονιά. Για το μέλλον, γενικότερα! Οι συζητήσεις είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές και σαφώς πιο θετικές σε σχέση με πριν από μερικούς μήνες. Πιστεύω ότι είμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση”, δήλωσε ο Νορβηγός.

Δεν είναι μυστικό ότι αυτή η είδηση προκάλεσε έκπληξη σε αρκετούς. Η Hyundai διαθέτει τρεις οδηγούς, τους Neuville, Sordo και Paddon, οι οποίοι έχουν συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι σημαίνει η παρουσία του Mikkelsen στις δοκιμές της ομάδας. Πρόκειται για διερευνητική επαφή; Ή μήπως κάποιος από τους υπάρχοντες οδηγούς κινδυνεύει; Ο Neuville αναμφίβολα είναι ακλόνητος στη θέση του, αφού επάνω σε αυτόν η Hyundai έχει χτίσει το μέλλον της. Την ίδια ώρα, ο Dani Sordo που δεν έχει και τους μεγαλύτερους θαυμαστές είναι ο οδηγός που φέρνει τους περισσότερους βαθμούς στην ομάδα. Αντίθετα, ο Hayden Paddon δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα μέχρι σήμερα, αν και κάτι τέτοιο αναμένεται από τους επόμενους αγώνες του θεσμού και έπειτα, όπου έχει εμπειρία. Ή μήπως η Hyundai ετοιμάζεται για μία επίδειξη ισχύος με τέσσερα αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα; Αλλά μετά γεννούνται εύλογα ερωτήματα, αναφορικά με το ποιοι θα δηλώνονται ως εργοστασιακοί οδηγοί έχοντας δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και όλα τα συναφή…

Σίγουρα, αυτή η είδηση ανακατεύει την τράπουλα για ακόμα μία φορά, με τον Andreas Mikkelsen να είναι ένας από τους οδηγούς που έχουν την ικανότητα να αλλάξουν τις ισορροπίες στο θεσμό._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ