top icon
Αγώνες

WRC: Το παλεύει ο Mikkelsen…

Μπορεί οι συνθήκες να μην ευνοϊκές, αλλά ο Andreas Mikkelsen ακόμα προσπαθεί να αγωνιστεί φέτος σε επιλεκτικούς αγώνες του WRC, με το VW Polo προδιαγραφών 2017.

Με την αποχώρηση της VW από το WRC, οι Sebastien Ogier, Jari Matti Latvala και Andreas Mikkelsen έμειναν ελεύθεροι στην αγορά, και αν για τον Γάλλο δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει χωρίς εργοστασιακό μπάκετ, δεν ίσχυε το ίδιο για τους Latvala και Mikkelsen. Εν τέλει, ο Φινλανδός βρήκε θέση στην Toyota, αλλά ο Νορβηγός τριών αγώνων του WRC στην καριέρα του έμεινε εκτός νυμφώνος. Ο Mikkelsen μπορεί να συμμετείχε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με ένα από τα τρία εργοστασιακά Skoda Fabia R5 και να επικράτησε άνετα στην κατηγορία WRC2, και μάλιστα 7ος γενικής, αλλά και πάλι η απογοήτευση του ήταν έκδηλη στο τέλος του αγώνα, αφού αξίζει μία θέση στην κορυφαία κατηγορία.

Στη συνέντευξη Τύπου του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όσο και στο τέλος του αγώνα, ο Mikkelsen δεν έκρυψε ότι προσπαθεί να βρει τρόπο και να εξασφαλίσει τον απαιτούμενο προϋπολογισμό για να συμμετάσχει σε αγώνες του θεσμού με το VW Polo WRC προδιαγραφών 2017. Για όσους δεν θυμούνται, νωρίτερα ο Nasser Al Attiyah και το Κατάρ προσπάθησαν να βρουν ένα τρόπο για να συμμετάσχουν στο θεσμό με το Polo '17, αλλά αυτό δεν ήταν εν τέλει εφικτό λόγω του μικρού χρονοδιαγράμματος. Ο Mikkelsen από την πλευρά του δεν τα έχει παρατήσει, και προσπαθεί έστω και την ύστατη ώρα να βρει τρόπο να συμμετάσχει σε τρεις ή τέσσερις αγώνες του θεσμού με το Polo WRC '17. “Θέλω το Polo, είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και γνωρίζω καλά. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών και γνωρίζω πόσο καλό αυτοκίνητο είναι”, είπε ο Νορβηγός και συνέχισε: “Αυτή τη στιγμή συζητώ με χορηγούς και στόχος είναι να αγωνιστούμε σε Πορτογαλία και Πολωνία. Θέλω να λάβω μέρος σε τρεις ή τέσσερις αγώνες και την επόμενη χρονιά να επιστρέψω σε μία εργοστασιακή ομάδα. Όλοι δουλεύουμε πολύ σκληρά, ενώ το ίδιο ισχύει και για την ομάδα της VW.”

Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο παραμένει αυτή τη στιγμή πολύ δύσκολο. Η VW έχει ξεκαθαρίσει ότι το Polo του 2017 μπορεί να εμφανιστεί μόνο σε χέρια ιδιωτών, και πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξοδέψει χρήματα για το συγκεκριμένο εγχείρημα. Κάτι που σημαίνει ότι ο Mikkelsen θα πρέπει να βρει όλο το απαραίτητο ποσό για να τρέξει το αυτοκίνητο και η ομάδα. Ακόμα και έτσι όμως, ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια είναι η έκδοση της ομολογκασιόν. Η περίοδος που τα αυτοκίνητα προδιαγραφών 2017 πήραν το πράσινο φως από τη FIA ήταν το Δεκέμβριο, και για να γίνει κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι υπόλοιποι Κατασκευαστές. Κάτι που σε μία πρώτη συζήτηση στο περιθώριο του Ράλλυ Μόντε Κάρλο δεν έγινε εφικτό, με τις Hyundai και Citroen να έχουν ενστάσεις._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ