top icon
Αγώνες

WRC: Προτεραιότητά μας ο Ogier!

Μετά τη μετακίνηση του Andreas Mikkelsen στη Hyundai, o Yves Matton άνοιξε τα χαρτιά του, και επισήμως δήλωσε ότι πρώτος στόχος της Citroen είναι ο Sebastien Ogier.

Η απόφαση της Hyundai να μπει στο μεταγραφικό παζάρι άλλαξε το σχεδιασμό των ομάδων του WRC. Οι Κορεάτες, σαφώς απογοητευμένοι από το γεγονός ότι πιθανότατα θα χάσουν τον τίτλο των Κατασκευαστών από μια ιδιωτική ομάδα, άλλαξαν ρότα και αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν τη σύνθεσή τους. Η απόκτηση του Andreas Mikkelsen ήταν η πλέον ενδεδειγμένη λύση, αφού, εκτός από το γεγονός ότι ήταν ελεύθερος, είναι ένας γρήγορος οδηγός, με νίκες στο παλμαρέ του, ικανός να τερματίσει στο βάθρο σχεδόν σε όλους τους αγώνες του θεσμού, ενώ διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις με τον πρώτο οδηγό της ομάδας, Thierry Neuville. Ας μη γελιόμαστε, δεν ήταν οι τρεις αγώνες μέχρι το τέλος της χρονιάς που έπεισαν τον Mikkelsen να προτιμήσει τα μπλε της Hyundai από τα κόκκινα της Citroen, αλλά οι εγγυήσεις ότι και το 2018 θα έχει εξασφαλισμένο μπάκετ. Κάτι που προφανώς στη γαλλική ομάδα δεν του εξασφάλιζαν.

O Yves Matton, από την πλευρά των Γάλλων, λίγες ώρες μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας Hyundai-Mikkelsen, δήλωσε ότι αποφάσισε να μη διεκδικήσει τον Νορβηγό οδηγό, αφού ο στόχος του είναι ένας και ξεκάθαρος, ο Sebastien Ogier, και πως το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού θα διατεθεί για την κάλυψη του συμβολαίου του. Αυτό που είπε ο Γάλλος μάνατζερ είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, απλώς πλέον έπρεπε να ακουστεί από επίσημα χείλη, έτσι και στη Citroen να δικαιολογήσουν το λόγο που έχασαν έναν οδηγό από τη Hyundai. Στη σχετική του δήλωση ο Matton ανέφερε ότι οι συζητήσεις έχουν ξεκινήσει με τον Γάλλο τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, χωρίς να επισημαίνει σε τι επίπεδο βρίσκονται. Η αλήθεια είναι ότι ο Ogier ακόμη περιμένει να δει τι θα συμβεί στο στρατόπεδο της M-Sport. Αν ο Malcolm Wilson εξασφαλίσει την πολυπόθητη οικονομική υποστήριξη της Ford, τότε δεν πρόκειται να μπει σε περιπέτειες. Η Citroen αυτήν τη στιγμή δεν είναι ο πλέον επιθυμητός προορισμός, αφού είναι γνωστό στους κύκλους του WRC ότι το C3 δεν είναι ανταγωνιστικό. Αν το budget υπάρχει, θα παραμείνει στην οικογένεια του Malcolm Wilson, αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τους Γάλλους. Αν όμως δε συμβεί κάτι τέτοιο, ενδεχόμενο πολύ πιθανό με τα σημερινά δεδομένα, τότε ο Ogier θα κάνει το ταξίδι στις Βερσαλλίες. Βέβαια, αυτό που θα έχει ενδιαφέρον είναι το σενάριο που ο Wilson βρει τα χρήματα και στη Citroen βρεθούν προ εκπλήξεως, έχοντας χάσει όχι μόνο τον «Seb», αλλά και τον Mikkelsen! Για να σας προλάβουμε, μην αναφέρετε το όνομα του Sebastien Loeb, αφού ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει με πλήρη εμπλοκή στο θεσμό, εκφράζοντας ενδιαφέρον να οδηγήσει για δύο ή τρεις αγώνες το αυτοκίνητο, για προσωπική του ευχαρίστηση.

Έτσι, ποιος είναι ευνοημένος από όλη αυτήν την κατάσταση; Ο Kris Meeke! Από εκεί που ετοιμαζόταν να αδειάσει τον φωριαμό του στις Βερσαλλίες, ο Βρετανός θα βρεθεί σίγουρα στο C3 για τους τρεις τελευταίους αγώνες της χρονιάς. Θα παραμείνει στις τάξεις της ομάδας και το 2018; Αυτό πλέον αποτελεί ένα ερώτημα, και έγκειται στο θέμα του προϋπολογισμού της γαλλικής ομάδας και στο αν θα μπορεί να διεκδικήσει κάποιον άλλον οδηγό. Η ουσία είναι ότι ο Meeke θα είναι για τους τρεις επόμενους αγώνες το πρώτο βιολί της Citroen και, με δεδομένο ότι είναι οδηγός ψυχολογίας, είναι στο χέρι του να αντιστρέψει το εις βάρος του κλίμα. Αν και ποτέ δεν έχει αντιδράσει ορθολογικά σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν, σήμερα έχει ακόμα μία ευκαιρία, με δεδομένο ότι έχει συμβόλαιο με τους Γάλλους και το 2018. Και ίσως, με τον Ogier ομόσταβλό του, έχοντας βγάλει από πάνω του το άγχος του πρώτου οδηγού, να λειτουργεί καλύτερα, την ώρα που οι Breen και Lefebvre εναλλάσσονται στο τρίτο C3. Πάντως, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και πληροφορίες, πριν ή μετά το Ράλλυ Ισπανίας θα έχουμε μια σαφή εικόνα για το μέλλει γενέσθαι στις τάξεις της Citroen._ Π. Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ