top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Κορσικής: Τρία στα τέσσερα!

Ο Sebastien Ogier σφράγισε στην Κορσική την 3η φετινή του νίκη, ξεκινώντας ιδανικά το πρώτο μέρος της χρονιάς και θέτοντας τις βάσεις για ακόμα έναν τίτλο.

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier κατάφερε να προσθέσει ακόμα μια νίκη στο πλούσιο παλμαρές του, και μάλιστα την 3η του φετινή. Στη σημερινή τελευταία ημέρα του Ράλλυ Κορσικής, το μόνο που χρειάστηκε ήταν να διατηρήσει τη διαφορά από τους διώκτες του και να εξασφαλίσει μία άνετη επικράτηση. Ο Γάλλος ουσιαστικά “καθάρισε” τον αγώνα την πρώτη ημέρα, και από εκεί και έπειτα δεν είχε κανένα πρόβλημα να ελέγξει του αντιπάλους του. Ιδιαίτερα σημαντικό για τη συνέχεια της χρονιάς, είναι το γεγονός πως φέτος ο Ogier δείχνει στοιχεία κυριαρχίας που τον καθιέρωσαν τα προηγούμενα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρσι σημείωσε συνολικά δύο νίκες, ενώ φέτος μετά από τέσσερις αγώνες μετράει ήδη τρεις.

Πιο πίσω, η μάχη της 2η θέσης όπως ήταν αναμενόμενο κρίθηκε στην ε.δ. των 55 χλμ. Εκεί ο Ott Tanak “πυροβόλησε” αδιακρίτως και ουσιαστικά κλείδωσε το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο Εσθονός μπορεί να μην ήταν ικανοποιημένος από το στήσιμο του Toyota Yaris WRC, όπως και σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά αυτό δεν τον απέτρεψε από το να επικρατήσει με διαφορά περιορίζοντας τον Thierry Neuville στην 3η θέση. Ο Βέλγος για ακόμα μία φορά ήταν απογοητευμένος στο τέλος της ημέρας, αφού εκτός από τη νίκη δεν κατάφερε να διεκδικήσει εν τέλει ούτε τη 2η θέση. Και όλα αυτά σε έναν αγώνα που κέρδισε πέρσι. Στη σημερινή τελευταία ημέρα, ένα μικρό λάθος στην 55άρα ε.δ. είχε σαν αποτέλεσμα να χτυπήσει τον τροχό του i20, με αποτέλεσμα να περνάνε δονήσεις στο σύστημα διεύθυνσης του Hyundai και να χάσει 13 δλ. από τον Tanak. Μάλιστα, στο ίδιο σημείο χτύπησε το ελαστικό του και ο Esapekka Lappi, το οποίο κλάταρε και αναγκάστηκε να το αλλάξει μέσα στην ε.δ., χάνοντας κάθε ελπίδα για διεκδίκηση μίας θέσης στο βάθρο. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Βέλγος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα στην τελευταία ε.δ. με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να διεκδικήσει βαθμούς στην Power Stage και να χάσει την ευκαιρία να προσθέσει βαθμούς στην συγκομιδή του και να εκνευριστεί ακόμα περισσότερο.

Με τον Lappi να χάνει θέσεις, οι Dani Sordo και Elfyn Evans έφτασαν να μονομαχούν για την 4η θέση της γενικής, όντας και μία από τις μάχες που κρίθηκαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα. Εκεί, ο Dani Sordo ήταν ταχύτερος με μικρή διαφορά από τον Βρετανό, καταφέρνοντας έτσι να τερματίσει 4ος και να προσφέρει πολύτιμους βαθμούς στη Hyundai. Ακόμα μία φορά! Ο Evans από την πλευρά του με δεδομένο το γεγονός ότι στο δεξί του μπάκετ είχε τον Phil Mills, ο οποίος και προερχόταν από μακρά αποχή από τους αγώνες, μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι από το τελικό αποτέλεσμα και τις επιδόσεις του τις δύο τελευταίες μέρες του αγώνα.

Ο Esapekka Lappi, μετά το κλαταρισμένο ελαστικό, έπεσε 7ος πίσω από τον Andreas Mikkelsen, και συγκεκριμένα δύο δευτερόλεπτα. Κάτι που δεν ήταν αρκετό για να διατηρήσει το Νορβηγό μπροστά από τον Φινλανδό. Ο Lappi έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο στην Power Stage, τον ταχύτερο όλων, καταφέρνοντας έτσι να τερματίσει 6ος σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να κατακτήσει πολλά περισσότερα με δεδομένες τις επιδόσεις του. Ο Mikkelsen από την πλευρά του, ήταν εμφανώς απογοητευμένος, αφού σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός. Τα προβλήματα υποστροφής τον ταλαιπώρησαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αντίστοιχες ήταν οι επιδόσεις του και στο Μεξικό.

Στη Citroen, ξεκίνησαν με σαφώς μεγαλύτερες βλέψεις, αλλά εν τέλει οι προσδοκίες τους δεν δικαιώθηκαν. Ο Kris Meeke χθες είχε μία έξοδο η οποία ήταν απόρροια ενός λάθους του συνοδηγού του, Paul Nagle. Προς τιμήν του, ο Βρετανός προστάτευσε όπως επιβάλλεται τον Nagle και σήμερα επέστρεψε στον αγώνα, τερματίζοντας εν τέλει 9ος. Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, τέθηκε εκτός μάχης νωρίς, αλλά αυτό δεν τον απέτρεψε από το να επιστρέψει υπό καθεστώς Rally2 και να κάνει ακόμα μία επίδειξη του “εξωγήινου” ταλέντου του. Ο 44χρονος κέρδισε ε.δ. και οι χρόνοι του ήταν αντίστοιχοι με τον κορυφαίων συνδυασμών αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά το λόγο που θεωρείται ο κορυφαίος όλων των εποχών.

Κάπως έτσι, μετά τις ασφάλτινες διαδρομές της Κορσικής ο θίασος του WRC επιστρέφει στις χωμάτινες επιφάνειες και μάλιστα της Αργεντινής, για τον 5ο γύρο του θεσμού, ο οποίος και είναι προγραμματισμένος για τις 26/29 Απριλίου._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ