top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Κορσικής: Υπό έλεγχο!

Ο Sebastien Ogier κατάφερε να ελέγξει το συναγωνισμό τη 2η ημέρα του Ράλλυ Κορισκής, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του, την ώρα που ο Sebastien Loeb για ακόμα μία φορά κερδίζει τις εντυπώσεις…

Χωρίς περιττά ρίσκα, ο Sebastien Ogier εξακολουθεί να οδηγεί το Ράλλυ της Κορσικής. Ο Γάλλος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα σήμερα να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς και να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση της 3ης φετινής του νίκης. Ο Ogier δεν επαναπαύθηκε και σημειώνοντας χρόνους πεντάδας σε όλη τη διάρκεια του σημερινού σκέλους, με εξαίρεση την τελευταία ε.δ., αύξησε λίγο ακόμα τη διαφορά από τους διώκτες του. Με δύο ειδικές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Ogier μόνο θαύμα, ή καλύτερα με “αυτοκτονία” θα χάσει τη νίκη που θα τον βοηθήσει να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη διαφορά του στη βαθμολογία των Οδηγών. Βέβαια, κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι η μία εκ των δύο ε.δ., η Vero-Sarrola-Carcopino, έχει μήκος 55,17 χιλιομέτρων, κάτι που σημαίνει ότι πολλά μπορούν να συμβούν. Αν και με την εμπειρία του Γάλλου, κάτι τέτοιο μοιάζει δύσκολο.

Με τον Ogier να κυνηγάει την ουσία, τις εντυπώσεις κατάφερε να κερδίσει για 2η συνεχόμενη φορά μετά το Μεξικό, ο συμπατριώτης του Sebastien Loeb. Ο Γάλλος 9άκις Πρωταθλητής, προς ικανοποίηση των θεατών και όλων, επέστρεψε σήμερα υπό καθεστώς Rally2 καταφέρνοντας να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του. Ο Seb κέρδισε τρεις ε.δ., σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους και καταρρίπτοντας για ακόμα μία φορά τη λογική. Είναι κρίμα που χθες τέθηκε εκτός νωρίς, κάτι που δήλωσε και ο ίδιος, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη!

Αφήνοντας τον κορυφαίο όλων των εποχών, ο οποίος είναι εκτός μάχης, πίσω από τον Ogier γίνεται πραγματική μάχη για την κατάκτηση των δύο θέσεων στο βάθρο. Μέχρι την τελευταία ε.δ. οι διεκδικητές της 2ης και της 3ης θέσης, ήταν τέσσερις. Εκεί, ο Kris Meeke θυμήθηκε τον παλιό καλό του εαυτό και βγήκε από το δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Βρετανός είχε βελτιώσει κατά πολύ τις επιδόσεις του, ήταν δεύτερος μαζί με τον Neuville μέχρι την τελευταία ε.δ., αλλά εκεί ένα λάθος στις σημειώσεις τον οδήγησε εκτός δρόμου, με το Citroen C3 WRC να είναι αδύνατο να επιστρέψει.

Έτσι, με το τέλος της ημέρας δεύτερος φιγουράρει ο Ott Tanak, ο οποίος έμεινε στο ρυθμό των πρώτων. Ο Εσθονός αντιμετώπισε μόνο στην πρώτη ε.δ. ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο και στη συνέχεια οδήγησε όσο πιο καθαρά μπορούσε αποφεύγοντας τα περιττά ρίσκα. Με αυτόν τον τρόπο, σκαρφάλωσε δεύτερος, αλλά με τον Thierry Neuville να ακολουθεί μόλις 0,1 δλ. πίσω του.

Ο Βέλγος ήταν απογοητευμένος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού πίεζε στο όριο και οι χρόνοι δεν ήταν αντίστοιχοι με την προσπάθεια του. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος της ημέρας, υποστήριξε ότι αν συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς είναι πολύ πιθανό να έχει ανάλογη κατάληξη με αυτή του Kris Meeke. Πάντως, δεν είναι τυχαίο ότι και οι τρεις οδηγοί της Hyundai έχουν εκφράσει παράπονα για το στήσιμο και τη συμπεριφορά του i20. Ο Neuville δεν έχει όμως στο μυαλό του μόνο τον Tanak και πως θα τον ξεπεράσει, αλλά και τον ιπτάμενο Esapekka Lappi που ακολουθεί 10,4 δλ. πίσω του. Ο νεαρός Φινλανδός ήταν σήμερα η αποκάλυψη του αγώνα, αφού σε διαδρομές και επιφάνεια που δεν έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία, και μάλιστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κέρδισε δύο ε.δ., και όλοι οι χρόνοι του ήταν μέσα στην πρώτη τριάδα. Ο 27χρονος στο τέλος της ημέρας ήταν ευτυχισμένος με το αποτέλεσμα, αφού και ο ίδιος δεν πίστευε στο πόσο καλές ήταν οι επιδόσεις του. Πάντως, ευχάριστη έκπληξη αποτελούν οι χρόνοι των Toyota στην Κορσική, με την πολύ καλή εικόνα της ομάδας να αμαυρώνει η εγκατάλειψη του Latvala από έξοδο.

Πιο πίσω, τη δική τους μάχη έχουν δύο ακόμα οδηγοί, με φόντο την 5η θέση, και συγκεκριμένα οι Dani Sordo και Elfyn Evans. Ο Ισπανός πραγματοποίησε μία σειρά από αλλαγές στο στήσιμο του Hyundai, χωρίς να είναι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά στο τέλος κατάφερε να βρίσκεται 3,1 δλ. μπροστά από τον Evans. Ο Βρετανός από την πλευρά του, άρχισε να συνεργάζεται αρμονικά με τον Phil Mills και το αποτέλεσμα φάνηκε με τις επιδόσεις τους στις ειδικές. Πιο πίσω, ο Andreas Mikkelsen εξακολουθεί να αλλάζει συνεχώς τις ρυθμίσεις του i20 χωρίς να έχει βρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τον ίδιο, το i20 βελτίωσε τη συμπεριφορά του στην είσοδο της στροφής, αλλά ακόμα δεν εξαλειφθεί τα φαινόμενα της υποστροφής που τον ταλαιπωρούν και προβληματίζουν.

Η αυριανή ημέρα των δύο ε.δ. θα ξεκαθαρίσει πολλά, αφού όλα είναι ανοικτά από τη 2η μέχρι και την 6η θέση. Και όπως είναι λογικό, όλα θα ξεκαθαρίσουν “με το καλημέρα”, με τη διεξαγωγή της 55άρας ε.δ._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ