top icon
Αγώνες

WRC: Συνεπής στο ραντεβού!

Για 4η φορά στην καριέρα του, ο Δημήτρης Δριβάκος, πάντα με την Κατερίνα Μπαντέ παραπλεύρως, θα λάβει μέρος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο οδηγώντας το Honda Civic Type-R προδιαγραφών R3.

Η ελληνική σημαία θα κυματίζει και φέτος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αφού δύο Έλληνες οδηγοί θα δώσουν το παρών στην εκκίνηση του εναρκτήριου αγώνα του WRC. Ο λόγος για τους Ιορδάνη Σερδερίδη και Δημήτρη Δριβάκο, με τον τελευταίο να έχει δημιουργήσει τη δική του παράδοση στον αγώνα του Πριγκιπάτου. Ο Έλληνας οδηγός, μπορεί πέρσι να μην κατάφερε να συμμετάσχει στο θρυλικό Ράλλυ του Μόντε Κάρλο, αλλά φέτος βρίσκεται ήδη στην Gap μαζί με την Κατερίνα Μπαντέ και προετοιμάζονται για τη μοναδική εμπειρία ενός εκ των πλέον κλασσικών αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπλο τους, φυσικά, το γνωστό μας Honda Civic Type-R προδιαγραφών R3, το οποίο έχει δεχθεί και μία σειρά από βελτιώσεις σε θέματα ασφαλείας, και όχι μόνο.

Συναντήσαμε τον Δημήτρη Δριβάκο και την ομάδα του στο σέρβις παρκ στη Gap, και είχαμε μία σύντομη συζήτηση μαζί τους, διαπιστώνοντας την ικανοποίηση του που βρίσκεται εδώ. “Αυτή είναι η 4η συμμετοχή μας στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα απουσιάζαμε ούτε πέρσι, αλλά τα capital colntrols και η γενικότερη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας δεν μας το επέτρεψε. Φέτος, με την βοήθεια της ERG και των υποστηρικτών μας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βρισκόμαστε εδώ για 4η φορά.” Βέβαια, με τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου αγώνα, η εμπειρία είναι σημαντική, αλλά ποτέ αρκετή. “Σίγουρα, μπορείς να αισθάνεσαι λίγο πιο άνετα, αλλά στις συγκεκριμένες ειδικές δεν μπορείς να πεις ότι έχεις προσαρμοστεί. Κάτι τέτοιο θα είναι λάθος.”

Όταν συναντηθήκαμε, ο Δημήτρης Δριβάκος και η Κατερίνα Μπαντέ δεν είχαν ολοκληρώσει ακόμα τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών, αλλά είχαν πάρει μία σημαντική γεύση από αυτές: “Αυτές που είναι σε μεγάλο υψόμετρο έχουν χιόνι και πάγο, όπως η 32αρα και η επόμενη του Σαββάτου, το οποίο δεν πρόκειται να λιώσει. Σε κάποιες άλλες, κρύβονται πολλές παγίδες, αφού έχουν στεγνώσει, αλλά υπάρχουν κομμάτια που δεν τα βλέπει ο ήλιος με αποτέλεσμα να απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή. Πάντως, από ότι μας έχουν αναφέρει οι άνθρωποι της Michelin, είναι πιο συγκρατημένοι αναφορικά με το χιόνι και τον πάγο, αλλά αναμένουν χαμηλές θερμοκρασίες.” Παράλληλα, μία σειρά από βελτιώσεις έχει δεχθεί και το Honda Civic Type-R προδιαγραφών R3. “Καταρχήν, έχουμε αναβαθμίσει μία σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα πυρόσβεσης και το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά και στο αυτοκίνητο, όπως ένα νέο πρόγραμμα στον κινητήρα και μερικές βελτιώσεις στην ανάρτηση.”

Ποιοι είναι όμως οι στόχοι στον αγώνα, και τι σκέφτεται το ελληνικό πλήρωμα για τη συνέχεια; “Συγκεκριμένοι στόχοι δεν υπάρχουν. Είναι υπερβολή για εμάς να πούμε κάτι τέτοιο. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και είναι δυνατό! Από εκεί και πέρα, υπάρχει η σκέψη να αγωνιστούμε και στο Ράλλυ Κορσικής, αλλά αυτό είναι κάτι που θα το δούμε στο άμεσο μέλλον”._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ