10 Μάιος 2018

Liqui Moly: Molygen New Generation 5W-30 DPF

Η γερμανική εταιρεία που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα δημιούργησε ένα νέο λάδι, το Molygen New Generation 5W-30 DPF.

«Με αυτό μπορούν πλέον να επωφεληθούν από την έξτρα προστασία και τα αυτοκίνητα με φίλτρο σωματιδίων ντίζελ», λέει ο Oliver Kuhn, αναπληρωτής διευθυντής εργαστηρίου στη Liqui Moly. Αυτή η έξτρα προστασία είναι σημαντική: οι δοκιμές SRV έδειξαν ότι η φθορά με το Molygen New Generation 5W-30 DPF είναι μικρότερη κατά ένα τρίτο σε σύγκριση με τα κοινά λάδια 5W-30 του εμπορίου. Η ισχυρή προστασία από τη φθορά γίνεται αντιληπτή κατά την πλήρωση: σε αντίθεση με τα συνηθισμένα λάδια, τα λάδια Molygen δεν έχουν χρυσοκάστανο χρώμα, αλλά λαμπερό πράσινο. Πράσινο είναι και το νέο Molygen New Generation 5W-30 DPF. Η διαφορά του από τα υπόλοιπα λάδια Molygen της Liqui Moly είναι ότι ενδείκνυται για φίλτρα σωματιδίων ντίζελ.

Στην Ασία, όπως και αλλού, ο κινητήρας πετρελαίου έχει την τιμητική του. Εξάλλου, εκεί η ποιότητα των καυσίμων έχει βελτιωθεί τόσο πολύ, που η λειτουργία οχημάτων με φίλτρο σωματιδίων ντίζελ έχει πια νόημα. Γι' αυτά, η Liqui Moly δημιούργησε το νέο Molygen New Generation 5W-30 DPF, το οποίο δεν προστατεύει μόνο τον κινητήρα, αλλά και το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ.

Τα φίλτρα σωματιδίων ντίζελ απομακρύνουν την αιθάλη από τα καυσαέρια. Συνεπώς, για να μην βουλώνει νωρίς το φίλτρο, δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ένα οποιοδήποτε λάδι κινητήρα, αλλά ένα λάδι Low SAPS, όπως λέγεται. Το SAPS σημαίνει «sulphated ash, phosphorus, sulphur» (θειική τέφρα, φώσφορος, θείο). Πρόκειται για εκείνα τα συστατικά του λαδιού τα οποία επιφυλάσσουν προβλήματα για το φίλτρο και το κάνουν να βουλώνει πρόωρα. Στα λάδια Low SAPS, η περιεκτικότητά τους είναι σαφώς περιορισμένη. Ως εκ τούτου, το Molygen New Generation 5W-30 DPF διασφαλίζει τη μεγάλη διάρκεια ζωής του φίλτρου.