ΑΠΟΨΕΙΣ

Σελίδες

Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Οδηγήσαμε και οδηγούμε την SUV εκδοχή της αγαπημένης μας Α45, της σύγχρονης Integrale, και σχολιάζουμε. Άμεσα εδώ, ηλεκτρονικά, και σε τριάντα ημέρες σε Διαδρομή που θα σας αρέσει.
Για έναν ολόκληρο μήνα η Ελλάδα ανέλυε το τρομακτικό δυστύχημα στην εθνική οδό. Άκαιρες, εμπαθείς, αλλά και ουσιαστικές τοποθετήσεις κατατέθηκαν από ειδικούς και μη.
"Κουραστήκαμε στο ζέσταμα" είναι ο εύκολος, ο ευγενής και διακριτικός τίτλος, αφού οφείλεις να σέβεσαι όσους προσπαθούν. Να επαναλάβουμε λοιπόν ότι στην ΟΜΑΕ προσπαθούν, αλλά να θυμίσουμε πως σε περιπτώσεις ιεροτελεστίας, όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις δεν αρκεί. Όπου και αν προσμετράει.
Διανύοντας μια απόσταση άνω των 500 χλμ. μέσα σε μόλις ένα 24ώρο και μάλιστα σε μια από τις αγαπημένες μας διαδρομές (Αθήνα-Λειβαδιά-Δεσφίνα-Ιτέα-Ναύπακτος και επιστροφή μέσω της αερογέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και της νέας επιτέλους(!) Ε.Ο.
Με πολύ κόπο και με μεράκι, που χαρακτηρίζει ευρύτερα τους δημιουργούς, κάποιοι κατέθεσαν την ψυχή τους ώστε ο πολύ σημαντικός ΣΙΣΑ να καθιερώσει τις «24 Ώρες Ελλάδα», ενώ η ιστορία και τα ιερά και τα όσια των ελληνικών αγώνων αντικατοπτρίζονται στο διεθνές Ιστορικό Ράλλυ, ευθύνη της ΟΜΑΕ.
Πανηγυρίσαμε που ύστερα από τριάντα χρόνια ολοκληρώθηκε η Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης, τη στιγμή που δίπλα μας ένας ανάλογος αυτοκινητόδρομος, αυτός του Σπλιτ-Ζάγκρεμπ, με δυσκολότερες γεωλογικές συνθήκες και ύστερα από έναν εμφύλιο, πήρε μόλις τρία χρόνια...