top icon
Blog

Dirt Games

ΠΡΙΝ από την κρίση οι ισχυροί με καθαρό μυαλό του χώρου δεν έκρυβαν την ανησυχία τους για το Ιστορικό Ακρόπολις, σχολιάζοντας πως μπορούν να το «αγοράσουν» και να το απογειώσουν. Η σκέψη δεν έγινε πρόταση, και οι συνθήκες, όπως εξελίχθηκαν, δεν άφησαν περιθώρια για όνειρα με κόστος.

Μας άρεσε πολύ, λοιπόν, όταν μάθαμε από τον Κωνσταντίνο Σταύρου, έναν ανήσυχο και επικοινωνιακό όσο και μεθοδικό φίλο από τα παλιά, ότι με τον Λάμπρο που ξέρεις και τον Γιώργο που δε γνωρίζεις «ετοιμάζουμε κάτι αλλιώς». Το «μέσα» το γνέφεις, δεν το λες και, με ή χωρίς Παύλο Αθανασούλα, είσαι καταδικασμένος να υποστηρίξεις. Η καρδιά στη θέση της με την εμπλοκή του ΑΣΜΑ για διάφορους λόγους, και η χαρά μεγάλη όταν προκύπτει η πρόταση να μοιραστείς το EVO της RON με τον Νικόλα και τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη, ενώ ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης θα οδηγήσει το 4θέσιο Polaris.

Λεπτομέρεια οι συμμετοχές και τα αποτελέσματα, με τις χωμάτινες φόρμουλες να κλέβουν την παράσταση και τα Κύπελλα, χάρη και στους οδηγούς τους. Τα Polaris δημιούργησαν τη μεγάλη ανατριχίλα, αφού είναι οι γωνιές, είναι οι κλίσεις, είναι τα πατήματα του Σωτήρη και οι απαντήσεις του Γιώργου με την κλάση του καπετάν-Ανδρέα και τον ενθουσιασμό του προδομένου Παναγιώτη μας που σε κρατάνε σε αγωνία.

Θα πείτε, αυτή είναι η ουσία. Το θέαμα που δεν έλειψε, χάρη και στη διαδρομή, που όμως περιορίστηκε, αφού οι θεατές έμειναν μπροστά όπως στις ευθείες στο Τατόι τότε, ενώ πίσω είχαμε «θέμα». Εννοείται και ο συναγωνισμός, που με τα 2/3 περάσματα ήταν έντονος και είχε ενδιαφέρον. Ουσία όλα αυτά, αλλά και αναμενόμενα, και έχουν ειπωθεί, και είναι και γραμμένα χάρη και στο Γ.Τ. του Σωματείου, ενώ όλοι πλέον σχολιάζουμε εύκολα από το μπάκετ των social media, με τα πλήκτρα ως paddles εξελιγμένου κιβωτίου.

Τι δεν είναι αναμενόμενο, λοιπόν, και μας εξέπληξε, και ίσως δείχνει και το δρόμο πέρα από την εξαιρετική διαδρομή με το ποιοτικό τερέν και τη διαδικασία που επιδέχεται επιδιορθώσεις σε διάφορες κατευθύνσεις, που άλλωστε καταγράφηκαν.

Η συνεργασία έκανε τη διαφορά. Ήταν «η ιδέα της παρέας», που εξελίχθηκε σε πρόταση από τους ίδιους και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΑΣΜΑ. Οι Σταύρου, Αθανασούλας, Ζυμαρίδης ζήτησαν σφραγίδα και γνωριμίες, αλλά, χάρη στα αντανακλαστικά του Σωματείου, απέκτησαν συνέταιρο στην τρέλα. Τα βρήκαν έτσι απλά, δημιουργικά και αποτελεσματικά. Έπεισαν την Επιτροπή Ράλλυ, δεν έπεισαν την 4×4 για δοκιμασία off-road σε άλλη διαδρομή, αλλά έμειναν ψύχραιμοι, δε μιζέριασαν, χαμογέλασαν, προσαρμόστηκαν και έβαλαν τις βάσεις για κάτι διαφορετικό σε όλα τα επίπεδα. Το έκανε ο APR Jr στο ΟΑΚΑ τότε, το έκαναν σήμερα οι Dirt γεννημένοι για σοβαρά games, και έπεται συνέχεια.

Αρκετοί μιλούν για διαφορετικά γεγονότα, και αυτό πλέον είναι στη σωστή κατεύθυνση και έχει το δρόμο του, που ξεπερνάει μάλιστα τη διαδρομή, τους αθλητές και τα αποτελέσματα. Είναι ο τρόπος που καταγράφεται και δείχνει το δρόμο, μήπως και αλλάξουμε σελίδα και πάμε παραπέρα, ξεφεύγοντας από αγκυλώσεις ετών και χωρίς τα βιάγκρα των δεξιοτεχνιών. Αυτός, άλλωστε, είναι ο χώρος μας. Καρτ σε άσφαλτο και χώμα με τις προεκτάσεις του._ «Στρατισίνο»

Χαλκίδα Ιn-Οut

Έβαλε το χέρι του ο Πινινφαρίνα Αντώνης Χατζημιχάλης, αξιοποίησε την τέχνη και το κέφι του χειριστή του γκρέιντερ, και έλαμψε η διαδρομή.

Δίπλα του ο Αλυτάρχης Δημήτρης Καττής και στελέχη της τοπικής λέσχης, που μας θύμισαν εκδηλώσεις εκεί πριν από 25 χρόνια.

Δώσε μικρόφωνο στον Νίκο Κόγια, και έχεις τον άνθρωπό σου στην ενημέρωση. Δίπλα του έτοιμος για όλα ο Στέλιος Δάσιος.

Xωρίς τυπικό ρόλο, αλλά με άγχος και αγωνία, ο Αντώνης Μπουκαούρης φορτίστηκε συναισθηματικά σε αρκετές περιπτώσεις.

Έδωσαν τη σωστή διάσταση στην αφετηρία της διαδρομής τύποι όπως οι Καττής, Τσέτσος και Καραλής, που πιστοποίησαν και το τακτ που τους διακρίνει.

Βλέπετε, για τον αγωνιζόμενο η αφετηρία της προσπάθειάς του είναι στιγμή ιερή.

Με την ευκαιρία. Οι αγωνιζόμενοι περνούν από ιατρικές εξετάσεις και κάποτε και από έλεγχο των αντιδράσεων. Οι κριτές;

Άνθρωπος «1 για 3» ο εκπληκτικός Θοδωρής Μαθιός, που είχε την ευθύνη συντήρησης του ΕΒΟ της ΡΟΝ με τρεις εντελώς διαφορετικούς τύπους στο μπάκετ. Είχε κατά νου και την προεδρική Corolla, αλλά και την «320» του κ. Παλαιολόγου με τα εκπληκτικά γλυκά.

Ήρθαν, είδαν, σχολίασαν και απήλθαν σχετικά νωρίς οι Σάσσαλος και Ψύχας, όπως και άλλοι, που δικαιολογημένα τους κούρασε η διαδικασία.

Παρών στην εκδήλωση η Πρόεδρος των ελληνικών αγώνων. Σε κάθε περίπτωση, μόνο θετική κρίνεται η παρουσία της, σε συνδυασμό και με την καλή της διάθεση.

Από την αρχή μέχρι το τέλος και ακόμα παραπέρα, παρών ο vice του ΑΣΜΑ, Μανώλης Μακρινός. Ο «Sepo» μου.

Δεν έλειψε η συναισθηματική φόρτιση στην απονομή.

Απίστευτη σκηνή όταν ο Λάμπρος τσέκαρε τον προμηθευτή Κυπέλλων, γυρίζοντας το Κύπελλο. Μια συνήθεια του Σ.Χ.

Όταν βλέπεις την Ελένη Μαλακτάρη κριτή, ανεβάζεις ταχύτητα. Νέο, καθαρό, θηλυκό αίμα χωρίς συμπλέγματα.

Χαμογελαστές φάτσες παντού, πλην Π.Τ., και δικαιολογημένα, αφού το Polaris που ντουμπλάριζε γύρισε στα χέρια του «συνοδηγού», πληγώθηκε, και ο δικός μας έμεινε θεατής, έχοντας καταγράψει μόνο ένα πέρασμα.

Μας έλειψε η KIRKOS Racing – κακά τα ψέματα. Θέλαμε να δούμε Πάνο-χώμα, να απολαύσουμε Λάμπρο και να ακούσουμε «Λέα» για ρυθμίσεις και πατήματα. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ