Της VW τα καμώματα: T-Roc

Με το δικό της τρόπο μας ευχήθηκε η Κοσμοκάρ τα Χρόνια Πολλά. Άλλωστε, μόνο έτσι μπορείς να εξηγήσεις το πως βρεθήκαμε στην ορεινή Κορινθία 60 και πλέον δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι «περίπου» Μέσων, οδηγώντας το νέο VW T-Roc.

Το είδαμε στη Φρανκφούρτη, το γνωρίσαμε στη Λισαβόνα, το οδηγήσαμε στη Δανία, το δοκιμάσαμε στην Ελλάδα. Σε καθημερινή βάση, το 1.0-115 HP που δεν θα διατίθεται με κιβώτιο τύπου DSG και σήμερα, με τον 1.5-150 HP, με το 6άρι κιβώτιο, ενώ δεν αργεί το DSG. 

Αυτοκίνητο που «σκαρφάλωσε» υποδειγματικά από το Ξυλόκαστρο στα Τρίκαλα όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την εξαιρετική παρουσίαση του «Μr. VW», Θανάση Κονιστή. Καλά δουλεμένη και μάλιστα σε fast forward παράσταση που προέκυψε σε συνεργασία με τους ανθρώπους του, που άψογα συντονισμένοι μόνο τυχαία δεν διδάσκουν στον τομέα του μάρκετινγκ. Οι πωλήσεις, άλλωστε, θέλουν την υποστήριξη τους και μπορεί το προϊόν να είναι χρυσάφι, αλλά στην εποχή μας τίποτα δεν εξελίσσεται με αυτόματο πιλότο. 

Το T-Roc μάλιστα θέλει και τρόπο ώστε να αντιμετωπίσει τον απευθείας ανταγωνισμό που εκφράζεται από τα Mokka-Vitara (λέει και ανέκδοτα ο φίλος ΘΚ) και C-ΗR (σωστό), αλλά και όλο το C-Segment. Όπως και αυτοκίνητα του ίδιου γκρουπ σε SUV συσκευασία και όχι μόνο. 

Είναι σαφές πως η αύξηση των SUV έχει στριμώξει τις συμβατικές προτάσεις, ενώ ο μεταξύ τους συναγωνισμός και ανταγωνισμός, μπορεί να χαρακτηρισθεί και ως προσφορά στον καταναλωτή.  

Στη γενικότερη εικόνα του T-Roc, θα συναντήσεις σχεδιαστικά ένα κουκλί, μια μικρή Macan, όντας ό,τι πιο όμορφο έχουν σχεδιάσει στο Βόλφσμπουργκ αξιοποιώντας ιδανικά και τις βασικές γραμμές του σύγχρονου Tiguan. Το φτηνό σε υλικά εσωτερικό δε μετριάζει τη υπερθετική συνολικά εικόνα που επιβεβαιώνεται από την ποιότητα κύλισης και στις δυο εκδοχές με τους κινητήρες βενζίνης. Ανεβήκαμε με τον 1.5, κατεβήκαμε με τον 1.0 και να η ευκαιρία να σχολιάσεις πως με τέτοια σύνολα σε απόδοση και κατανάλωση, δεν έχεις λόγους να κλείσεις το μάτι στον 1.6 ντίζελ που έπεται. Η διαφορά στην τιμή/λίτρο παραμένει, αλλά μεγάλη είναι και η διαφορά στην τιμή αγοράς, ενώ για να απολαύσεις αυτό το εξαιρετικό πλαίσιο με τη σύγχρονη φιλοσοφία  κατασκευής, πρέπει να επενδύσεις στις 2λιτρες εκδόσεις ντίζελ, όταν με βενζίνη αρκεί ο 1.5. 

Αντίστοιχα, για να απολαύσεις Τ-Roc στην Τέλεια Διαδρομή, όπως το ανέβασμα στα Τρίκαλα, πρέπει να έχεις χρόνο και καλό καιρό, στοιχεία που έλειψαν από τη σημερινή μας αποστολή. 

Τι άλλο μας έλειψε; 

Ο χρόνος να διδαχθούμε επικοινωνία και μάρκετινγκ, αλλά και το ίδιο το προϊόν σε βάθος, μέσα από τις γνώσεις του οικοδεσπότη και των συνεργατών του. 

Είναι σαφές πως για 60 και πλέον προσκεκλημένους, η τιμή κτυπάει κόκκινο, αλλά η ουσία παραμένει σε χαμηλά βαρομετρικά που διαχρονικά δεν μας ενθουσιάζουν. Είναι σαφές πως για να απολαύσεις ως προσκεκλημένος απαιτείται και το κατάλληλο, το υψηλού επιπέδου συν-ακροατήριο και όλοι γνωρίζουμε καλά πως «ουκ εν τω πολλώ το ευ».

Σε κάθε περίπτωση, με τη σειρά μας να ευχαριστήσουμε και να ανταποδώσουμε τις ευχές και εννοείται πως η ποιότητα του αυτοκινήτου και της παρουσίασης ξεπερνάει τη δική μας ένσταση επιμένοντας πως στο χώρο μας, άλλο δημοσιογράφος και άλλο εκπρόσωπος «περίπου» Μέσων. 

Καλή Χρονιά._Σ. Χατζηπαναγιώτου 

ΥΓ:. Απόλυτα εύστοχη η παρέμβαση του Στήβεν Σύρτη, οπότε οι ευχές συνδυάστηκαν με θετικό σχόλιο για τη διαχείριση των προβλημάτων της VW στο πρόσφατο παρελθόν, από τα Ελληνικά Μέσα, με ψυχραιμία και εντιμότητα.