Audi A7: Τεχνολογική πανδαισία!

Το '81 η τετρακίνηση στη σπορ οδήγηση αποτέλεσε επανάσταση και μέχρι σήμερα παραμένει ατού. Τέλος της ίδιας δεκαετίας, η Nissan έβαλε την τετραδιεύθυνση στη σπορ οδήγηση και είναι καιρός που οι κατασκευαστές εξελίσσουν την αυτόνομη. Σε συνδυασμό με την κίνηση με ρεύμα πάμε για ένα άλλο αυτοκίνητο άμεσα.

Μας αρέσει ή όχι, μόνο τυχαία η Audi δεν επέλεξε το Κέιπ Τάουν για την παρουσίαση του Α7. Δείχνει ίδιο ως σιλουέτα, αλλά πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, ισορροπημένο και αισθητικά. Ένα γρήγορο κουπέ με τέσσερις πόρτες και χώρους για τέσσερα θηρία. Με στοιχεία που βρίσκεις ήδη στο Α8, κατασκευή που διδάσκει τεχνογνωσία, με φιλοσοφία που μόνο στη Mercedes θα βρεις, αλλά και στο νέο Α6 που έρχεται. Τίποτα τυχαίο από τους Γερμανούς στο Ίνγκολσταντ και αν τους αντιλαμβάνεσαι, διαβάζεις κάθε φορά που παρουσιάζουν κάτι νέο και τις επόμενες κινήσεις τους. Όπως ξέρεις πως κάθε τους πρωτότυπο αποτελεί αναγγελία για κάτι νέο που θα μείνει, και σφραγίζει τον πλουραλισμό που τους διακρίνει σε κάθε τους επιλογή. Όλο αυτό, βέβαια, σε γενικές γραμμές, γιατί πάντα έχουν τον τελευταίο λόγο και πάντα θα εκπλήξουν με επιλογές που αιφνιδιάζουν τους ψαγμένους αγοραστές τους, αλλά και τους ανταγωνιστές τους. 

Επιφανειακά προβλέψιμοι, ζωγραφίζουν διορθώνοντας και δε μουτζουρώνουν τον καμβά σχεδιαστικά, αλλά είναι αυτές οι πινελιές από ιταλικό χέρι που μεταμορφώνουν. Σε ένα μήνα θα το δείτε το Α7 και αν ήταν βαρετό το πρώτης γενιάς, το σύγχρονο θα σας αρέσει. Η ταυτότητα διατηρείται, όπως και το μέγεθος, αλλά πλέον είναι όμορφο. Συνολικά πιο χαμηλό, με σχεδιασμένα από την αρχή οπίσθια και είναι τα νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που δένουν περίφημα και δίνουν το σύγχρονο αέρα που απαιτείται. Αντικειμενικά πρόκειται για ένα ισορροπημένο σύνολο των 5 μ. και πριν ακόμα οδηγήσεις, σε κερδίζει η δουλειά που έχει γίνει στο εσωτερικό. Πλήρης αναθεώρηση σε όλα τα επίπεδα και το αποτέλεσμα σε απογειώνει. Το χαμόγελο που συνοδεύει ό,τι βλέπεις δεν είναι απλά της ικανοποίησης, αλλά του θαυμασμού. Τα υλικά είναι Α8 και τα πάντα όλα σε πληρότητα και τάξη δείχνουν το αύριο, με σεβασμό στο σήμερα. Αν το κεντρικό virtual cockpit αποτελεί αναμενόμενη επιλογή, το πώς έχουν προσαρμοστεί οι δυο οθόνες στην κεντρική κονσόλα πρέπει να αποτελεί μάθημα σε μεταπτυχιακό εσωτερικού σχεδιασμού. Μπορεί να μην ξεπερνούν την Panamera, που είναι το σημείο αναφοράς στη διαχείριση εσωτερικά και κυρίως στο ταμπλό, παρουσιάζουν όμως ένα αντίστοιχο σύνολο και κυρίως πιο φιλικό, που δε σε τρομάζει και σε προκαλεί να το γνωρίσεις, να το ζήσεις και να το αξιοποιήσεις.

Η συνέχεια με τον 3λίτρο των 270 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο και την τετρακίνηση, είναι η αναμενόμενη, με το τέλειο πάτημα να σε κερδίζει, είτε μετακινείσαι, είτε οδηγείς.

Περισσότερο Α7 σήμερα, Τετάρτη, εδώ στο Κέιπ Τάουν, όποτε με την τετρακίνητη έκδοση βενζίνης με 340 ίππους και κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη, θα κινηθούμε μεταξύ τέλειας και ειδικής διαδρομής. Με ένα φυσιολογικά βαρύ στο ζύγι, ελαφρύτερο στο μάτι και πούπουλο στο δρόμο 4θυρο κουπέ, φορτωμένο με τις τεχνολογικές επιλογές της Audi που μας πάνε στο 2030 με τον ορθόδοξο τρόπο. Δεν έχουμε ακόμα θυρίδα για ρεύμα, αλλά έχουμε τετραδιεύθυνση, ενώ η ένδειξη “50” πίσω και κάτω δεξιά αφορά το νέο τρόπο χαρακτηρισμού των Audi που έχει να κάνει και με τα KW των κινητήρων τους.

Απρόβλεπτος ο καιρός εδώ, αλλά το κομμάτι της πόλης που ζήσαμε δημιουργεί προϋποθέσεις για καλή διάθεση, που βελτιώνεται ακόμα περισσότερο από την καλή παρέα. Άλλωστε, από τον οικοδεσπότη, τον επικεφαλής της Audi παλιό φίλο Νικόλα Μπέρναρντ μαθαίνεις. Όχι μόνο πόσο ψηλά πετάει η Audi, αλλά και πού υστερεί - μέσα από τη γνώση του για το προϊόν. Το “δικό του”, για το οποίο έχει την ευθύνη, αλλά και των ανταγωνιστών, με δεδομένο το σεβασμό σε αυτό το πακέτο των κοσμημάτων της αυτοκίνησης. Όπως εκφράζεται από τους τρεις Γερμανούς, και πρώτος αυτός, ο Ν.Μ., είναι που δεν υποτιμάει την προσπάθεια της Volvo και την υπεραξία της Land Rover-Jaguar σε ό,τι υπερυψωμένο και όχι μόνο. Ποιον δεν προκαλεί άλλωστε μια F-Type... Ακόμα και ο Πιχ θα την ήθελε στο γκαράζ του.

Με την ευκαιρία, ακόμα δεν κάναμε εμπορική ανάλυση-απεικόνιση του αποτελέσματος του 2017, ούτε σχολιάσαμε την αισιόδοξη πρόβλεψη του Γιώργου Βασιλάκη για το 2018. Το σίγουρο ότι στην Audi-Kosmocar έχουν την πολυτέλεια, τον τρόπο να προστατεύουν το προϊόν τους και είναι η εμπορική τους πολιτική που χαρακτηρίζει και τις αρχές τους, δίνοντας άλλωστε χώρο στη VW και κύρος στη Skoda. Σε κάθε επίπεδο. Περισσότερο Α7 στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ Μαρτίου σε 15 μέρες._ Σ.Χ.