top icon
Επικαιρότητα

Mercedes C-Class & C63 Coupe

Μικρή S-Class Coupe, την χαρακτηρίζουν όλοι στη Φρανκφούρτη. Και φαίνεται πως δεν έχουν άδικο.

Η νεότερη γενιά της Mercedes C-Class Coupe (η δεύτερη από το 2011), καλείται να αντιπαρατεθεί με το Α5 της Audi και με την Μ4 της BMW. Και όλα αυτά, από τον προσεχή Οκτώβριο και μετέπειτα, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου αστεριού της Στουτγάρδης. Σχεδιαστικά, τη σκυτάλη ως έμπνευση αναλαμβάνει η S-Class, με την οποία οι ομοιότητες ξεπερνούν το αναμενόμενο. Χαρακτηριστικό στοιχείο της εξωτερικής περιβολής του αυτοκινήτου, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MRA, είναι η απουσία πλαισίου από τις πόρτες. Η νέα C-Class είναι μεγαλύτερη κατά 95 χλστ. από την προκάτοχό της, αλλά 40 χλστ. φαρδύτερη.

Κάτω από το καπό συναντάμε δύο 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα, ένα στα 1,6 λίτρα και ένα στα 2,0. Το πρώτο (C180) αποδίδει 156 ίππους, ενώ το δεύτερο θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις C200, C250 και C300, που αντίστοιχα θα αποδίδουν 184, 211 και 245 ίππους, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες. Αργότερα, η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με πετρελαιοκίνητες επιλογές, με προεξέχουσα εκείνη που θα κινείται από έναν 4κύλινδρο ντίζελ χωρητικότητας 2,1 λίτρων, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στις εκδόσεις C220d και C250d. Σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα μετάδοσης, οι Γερμανοί προσφέρουν τόσο το γνωστό χειροκίνητο 6άρι όσο και δύο αυτόματα, με 7 ή 9 σχέσεις. Ανάλογα με τον κινητήρα, διαθέσιμο αναμένεται να είναι και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης 4Matic.

C63 Coupe

Έχει κάτω από το εμπρός καπό της τον τετράλιτρο twin-turbo V8 κινητήρα των 469 ίππων, ο οποίος παράγει 648 Nm ροπής. Συνδυάζεται δε με το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT των επτά σχέσεων. Όσο για τις επιδόσεις της είναι ασφαλώς εκρηκτικές, αφού για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Όμως, για όποιον από τους υποψήφιους αγοραστές της δεν είναι αρκετά τα παραπάνω υπάρχει και η έκδοση S, με ισχύ 503 ίππων και ροπή 698 Nm. Στην περίπτωση αυτή η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 289 χλμ./ώρα. Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε μέση κατανάλωση σε καύσιμο 8,6 έως 8,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 200 έως 209 γρ./χλμ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ