top icon
Επικαιρότητα

20άρες ζάντες από carbon από την Porsche

Μειωμένο βάρος και μικρότερη μη αναρτώμενη μάζα, σε συνδυασμό με απαράμιλλη αισθητική, υπόσχονται οι νέες ανθρακονημάτινες ζάντες που φέρνει στο φως σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής για λογαριασμό της 911 Turbo S Exclusive Series. Κοστίζουν κάτι τις παραπάνω βέβαια, αλλά χαλάλι…

Αν μη τι άλλο, οι carbon ζάντες, τις οποίες είδαμε να εισάγει για πρώτη φορά στην αγορά είναι η σουηδική Koenigsegg στη μοναδική Agera R και εν συνεχεία η Ford στο νέο GT, είναι πλέον η τελευταία λέξη της… μόδας στην κατηγορία των hypercars. Και εν γένει, στην κλάση των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Σήμερα λοιπόν είναι η σειρά των Γερμανών της Porsche να παρουσιάσουν τη δική τους in-house πρόταση που θα… φορεθεί, κατόπιν παραγγελίας ασφαλώς, στις εκδόσεις Exclusive Series της 911 Turbo S.

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, οι νέες ανθρακονημάτινες ζάντες τους έχουν μειωμένο κατά 20% βάρος  σε σχέση με τις συμβατικές, με τη συνολική εξοικονόμηση σε απόλυτα νούμερα να ανέρχεται εν προκειμένω στα 8,5 κιλά. Ως εκ τούτου, έχουν καλύτερη συμπεριφορά στο φρενάρισμα και την επιτάχυνση, ενώ την ίδια στιγμή έχουν τη δυνατότητα να απορροφούν πιο αποτελεσματικά τις διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη σπορ οδήγηση της 911 Turbo S Exclusive Series. Η ανθεκτικότητά τους δε, σύμφωνα με την ίδια την Porsche, είναι βελτιωμένη επίσης κατά 20%.

Κατασκευαστικά, οι ανθρακονημάτινοι τροχοί της Porsche «γεννιούνται» σε δύο στάδια. Το πρώτο αφορά στη δημιουργία του κεντρικού τμήματος της ζάντας, το οποίο απαρτίζεται, σύμφωνα με τους Γερμανούς, από 200 διαφορετικά τμήματα. Το δεύτερο στην κατασκευή της στεφάνης, διαδικασία κατά την οποία το CFRP «υφαίνεται» από μια ειδικά σχεδιασμένη μηχανή με διάμετρο 9 μέτρα. Εν συνεχεία, τα δύο αυτά τμήματα «παντρεύονται», με τον συναρμολογημένο πλέον τροχό να εμποτίζεται κατόπιν από ρητίνη πριν προθερμανθεί σε συνθήκες υψηλής πίεσης. Κατόπιν, θερμαίνεται εκ νέου ακολουθώντας ύστερα από αρκετή ώρα μια μακρά διαδικασία προσεκτικής ψύξης. Το τελικό στάδιο κατασκευής περιλαμβάνει την προσθήκη» του μονού, ασφαλώς, μπουλονιού και το τελικό φινίρισμα της ζάντας με την αρωγή μιας διαυγούς λάκας.

Οι τέσσερις ανθρακονημάτινες ζάντες της Porsche διαστάσεων 9Jx20 και 11,5Jx20 που προορίζονται για τα μόλις 500 αντίυπα της 911 Turbo S Exclusive Series που θα κατασκευαστούν, δεν είναι φθηνές -πως θα μπορούσε άλλωστε. Σύμφωνα με το επίσημο δ.Τ. των Γερμανών, κοστίζουν αυτή τη στιγμή στην αγορά της Γερμανίας 15.232 ευρώ. Με ΦΠΑ, ασφαλώς._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ