top icon
Επικαιρότητα

680 ίπποι για τη νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Η ισχυρότερη Porsche Panamera που κατασκευάστηκε ποτέ είναι υβριδική διαθέτοντας έναν 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα.

Στην Έκθεση του Παρισιού την περασμένη χρονιά η γερμανική εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά την υβριδική έκδοση της Panamera II, η οποία διέθετε ένα σύστημα κίνησης με ηελκτροκινητήρα και μηχανική «καρδιά» τον επίσης νέο V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων της Porsche. Σήμερα, λίγες μέρες πριν ανοίξουν και επίσημα οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, οι Γερμανοί πραγματοποιούν ένα ακόμα… άλμα αποκαλύπτοντας την έκδοση Turbo S Ε-Hybrid, που φυσικά συνιστά την πιο ισχυρή έκδοση της εν λόγω οικογένειας.

Κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου, αντί του 2,9 V6 κινητήρα των 462 ίππων, βρίσκεται ο γνώριμος 4λιτρος V8 της Porsche, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους. Ο τελευταίος συνδυάζεται για την περίσταση μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 136 ίππους εκτοξεύοντας τη συνδυαστική απόδοση του «πακέτου» στους 680 ίππους. Την ίδια στιγμή, η μέγιστη αποδιδόμενη ροπή φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 850 Nm.

Όπως είναι φυσικό, οι επιδόσεις της Panamera Turbo S E-Hybrid είναι σε θέση να φέρουν σε δύσκολη θέση πολλά από τα «καταξιωμένα» super cars της αγοράς, με την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,2 δλ., τιμή βελτιωμένη κατά 1,2 δλ. σε σχέση με την 4 E-Hybrid. To ίδιο εντυπωσιακή ασφαλώς είναι και η τελική ταχύτητα, που αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα (4 E-Hybrid: 278 χλμ./ώρα).

Και οι δύο υβριδικές εκδοχές της Panamera χρησιμοποιούν μπαταρίες 14,1 kWh, που εξασφαλίζουν «ηλεκτρική αυτονομία» της τάξης των 50 χλμ., καθώς κι ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις μετάδοσης.

Και η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid θα είναι διαθέσιμη τόσο με το «κανονικό» μεταξόνιο, όσο και στην έκδοση Executive, η οποία επωφελείται των χωροταξικών προνομίων που εξασφαλίζουν τα επιπλέον 150 χλστ. μήκους ανάμεσα στους δύο άξονες.

Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με κεραμικούς δίσκους, αερανάρτηση, τροχούς 21 ιντσών, καθώς και με το γνώριμο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ταυτόχρονα με τη νέα Turbo S E-Hybrid tvn 2.310 κιλών, η Porsche αναμένεται να παρουσιάσει στη Γενεύη και την έκδοση Sport Turismo της σειράς Panamera._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ