top icon
Επικαιρότητα

Αλλαγή φρουράς στο τιμόνι των Alfa Romeo και Maserati

Ο Harald Wester, ο μέχρι πρότινος Διευθύνων Σύμβουλος των δύο ιταλικών εταιρειών, παραδίδει τη σκυτάλη στον… εξ Aμερικής, Reid Bigland.

Ο Harald Wester, ο οποίος κρατούσε μέχρι και εχθές τα ηνία των Alfa Romeo και Maserati από το πάντοτε νευραλγικό πόστο του CEO, αντικαθίσταται από τον Reid Bigland, ο οποίος, όπως χαρακτηριστικά ξεκαθάρισε ο αμερικανο-ιταλικός Όμιλος, θα διατηρήσει συγχρόνως τη θέση του Υπεύθυνου Πωλήσεων της Fiat Chrysler Automobiles στον Καναδά.

Ο 58χρονος Wester, ένας από τους πλέον έμπιστους ανθρώπους του Sergio Marchionne, έχει ενταχθεί στους κόλπους της ιταλικής εταιρείας το 2014 προσφέροντας τις υπηρεσίες του από ποικίλες θέσεις. Μέχρι τότε, ο Wester είχε εργαστεί για λογαριασμό των Magna Steyr, Audi και VW. Παρά την αντικατάστασή του, ο 58χρονος Γερμανός… μηχανικός διατηρεί τη θέση του Διευθυντή του τμήματος Τεχνολογίας της FCA.

Σε δήλωσή του αναφορικά με την αλλαγή φρουράς, ο Sergio Marchionne δήλωσε: «Είμαι ευγνώμων για τη δουλειά που έκανε ο Harald τα τελευταία χρόνια δημιουργώντας ένα σταθερό τεχνικό πλαίσιο για τις δύο premium μάρκες μας, το οποίο κορυφώθηκε με το πρόσφατο λανσάρισμα των Maserati Levante και Alfa Romeo Giulia. Τώρα είναι η ώρα οι προσπάθειες μας να επικεντρωθούν στην παγκόσμια εμπορική επέκταση των δύο μαρκών. Και δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν καλύτερο για αυτό από τον Reid».

Η αλήθεια είναι πως η αλλαγή του Διευθύνοντος Συμβούλου γίνεται τη στιγμή που οι δύο ιταλικές εταιρείες αντιμετωπίζουν ουκ ολίγα προβλήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες προερχόμενες από προμηθευτές της Alfa Romeo, το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo έχει υπερβεί σε κόστος τις «εκτιμήσεις προϋπολογισμού» της εταιρείας, ενώ αισθητή είναι και η καθυστέρηση της εισόδου της νέας Giulia στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης, αλλά και των ΗΠΑ, Καθυστέρηση, άνω των εννέα μηνών σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό, παρατηρείται και στο ντεμπούτο του νέου SUV της μιλανέζικης φίρμας.

Στο στρατόπεδο της Maserati, η πραγματικότητα δείχνει εξίσου… σκληρή, καθώς η διάσημη ιταλική τρίαινα τον τελευταίο καιρό βλέπει την κερδοφορία της να φθίνει διαρκώς (-56% στο πρώτο τέταρτο της χρονιάς), αλλά και τις πωλήσεις της να χάνουν έδαφος (-16% στις ΗΠΑ κα -8% στη γηραιά ήπειρο)._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ