top icon
Επικαιρότητα

Audi: Ανάκληση σε 850.000 ντίζελ αυτοκίνητα προδιαγραφών Euro 5 και 6

Η Audi ανακαλεί 850.000 πετρελαιοκίνητα μοντέλα της προβαίνοντας σε αναβαθμίσεις στο software του κινητήρα τους ούτως ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από την ίδια την Audi πρόκειται για ένα αρκούντως… μαζικό πρόγραμμα ανάκλησης που έρχεται στο προσκήνιο προκειμένου «να διασφαλιστεί η μελλοντική βιωσιμότητα των κινητήρων ντίζελ της εταιρείας, κίνηση που θα συμβάλλει συγχρόνως στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα». Σε πιο πρακτικό, πάντως, επίπεδο η απόφαση της Audi να αναβαθμίσει το software των V6 TDI και V8 TDI πετρελαιοκινητήρων της προδιαγραφών Euro 5 και Euro 6 σε περισσότερα από 850.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα εντός και εκτός Ευρώπης, μαρτυρά την αγωνιώδη προσπάθεια των Γερμανών –κυρίως- κατασκευαστών να ευθυγραμμίσουν τις «εργαστηριακές» μετρήσεις όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους, αν μη τι άλλο, όπως αυτές προκύπτουν μέχρι σήμερα σύμφωνα με τις πιστοποιημένες διαδικασίες υπολογισμού τους, με τις αντίστοιχες κάτω από πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Χαρακτηριστικά, στη σχετική επίσημη ανακοίνωσή της, η Audi αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

«Η εταιρεία μας είναι πεπεισμένη πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανάκλησης θα αποτρέψει πιθανές απαγορεύσεις στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα της μάρκας. Με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, οι πετρελαιοκινητήρες συμβάλλουν στην επίτευξη των φιλόδοξων περιβαλλοντικών στόχων της ΕΕ, γεγονός που αποτελεί έναν ακόμα λόγο για τον οποίο η Audi αποφάσισε να προσφέρει στους πελάτες της το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανάκλησης».

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται επίσης πως οι τροποποιήσεις στο software των V6/V8 TDI πετρελαιοκινητήρων εμπίπτουν και στα αντίστοιχα μοντέλα των VW και Porsche.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, μέσα στον Αύγουστο η γερμανική κυβέρνηση, σε συνεργασία πάντα με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές της χώρας, αναμένεται να εξαγγείλει ένα ευρείας κλίμακας πρόγραμμα που θα αναγκάζει όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προβούν σε αντίστοιχες κινήσεις «αναβάθμισης των λογισμικών» που συνοδεύουν όλους τους πετρελαιοκινητήρες προδιαγραφών Euro 5 και 6.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν χαρακτηριστικά πως το ως άνω πρόγραμμα θα κοστίσει μόνο στη Γερμανία περί τα 2 δις ευρώ, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ήδη συμφωνήσει να επωμιστούν ένα κόστος ανά αυτοκίνητο/μονάδα που ανέρχεται στα 100 περίπου ευρώ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ