top icon
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το νέο VW Polo

«Συλλάβαμε» το νέο VW Polo λίγες μόλις μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του.

Mετά την πρεμιέρα του ομόσταβλου Seat Ibiza, ο Όμιλος VW ετοιμάζεται με πυρετώδεις διεργασίες στο εσωτερικό του για την πρεμιέρα του νέου Polo, ενός αυτοκινήτου που παραδοσιακά σηκώνει εδώ και τέσσερις δεκαετίες στους ώμους του το βάρος εκπροσώπησης της μητρικής εταιρείας στην πάντοτε πολυπληθή όσο και… δύσκολη εμπορική αρένα της σούπερ μίνι κατηγορίας. Συνολικά, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αναμένεται να ακολουθήσει την οδό της εξέλιξης, και πολύ λιγότερο της επανάστασης, αξιοποιώντας εν πολλοίς τη δυναμική που της χαρίζει το γνωστό πλέον «ευέλικτο» δάπεδο MQΒ Α0.

Όπως έχει ήδη διαρρεύσει, το νέο Polo θα παρουσιαστεί μέσα στις προσεχείς ημέρες, ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει από τον επόμενο κιόλας μήνα. Κάτι που σημαίνει πως μέσα στο καλοκαίρι, ο νέος εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας θα είναι «έτοιμος» προς διάθεση στις επιμέρους αγορές.

Σχεδιαστικά, το νέο VW Polo θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο διαθέτοντας προφανελις… αναφορές στο μεγαλύτερο Golf. Όπως με όλα τα σύγχρονα σουπερ μίνι, έτσι και το «μικρό Golf», αναμένεται να φλερτάρει έντονα με τα ολοένα και πιο… ελαστικά όρια της κατηγορίας C. Επομένως, μόνο ως «φυσιολογική» φαντάζει η απόφαση των ανθρώπων της VW να διευρύνουν το μεταξόνιο του νέου Polo κατά τουλάχιστον 95 χλστ., ακριβώς όπως συνέβη και στην περίπτωση του νέου Seat Ibiza, με στόχο να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο οι χωροταξικές δυνατότητες της καμπίνας.

Η αίσθηση… ανωτατοποίησης συνεχίζεται και στις επιλογές που απαντώνται σε συγκεκριμένα στοιχεία του εξοπλισμού του νέου VW Polo. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εδώ είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, αξεσουάρ που, όπως όλα μαρτυρούν, θα αποτελεί προνόμιο των μεγαλύτερων από πλευράς τιμής και κυβισμού εκδόσεων. Στους υπόλοιπους τεχνολογικούς… κλάδους, η παρουσία ενός «έξυπνου» λογισμικού διαχείρισης της κίνησης του αυτοκινήτου στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και ενός συστήματος ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, πρέπει να θεωρούνται εκ των ουκ άνευ.

Στα μηχανικά μέρη τη μερίδα του λέοντος θα κατέχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας του Ομίλου VW. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν… μάχιμο σε χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρα, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους. Από εκεί και πέρα, οι μεγαλύτερες εκδοχές της οικογένειας του νέου VW Polo θα «φορούν» τον φρέσκο 1.500άρη κινητήρα που γνωρίσαμε στο Golf. Μάλιστα, το εν λόγω σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος –με 150 και 200 ίππους- με τη μεγαλύτερη να υιοθετείται από την έκδοση GTi. Και οι ντίζελ; Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί τίποτα ακόμα, οι πιθανότητες να δούμε τον γνωστό 1.600άρη TDI κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου, είναι αυξημένες. Σε αντιδιαστολή, το πολύ καλό σε απόδοση 7τάχυτο κιβώτιο DSG θα δίνει με σιγουριά το «παρών» δίπλα από το γνωστό χειροκίνητο μηχανικό «6άρι» της VW._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ