18 Οκτ 2017

Αυτό το Nissan GT-R τα βάζει με τη νέα Porsche 911 GT2 RS (+20 photos)

Που αλλού, στη διάσημη γερμανική πίστα-ειδική διαδρομή των 20+ χλμ.

Litchfield Nissan LM1 RS GT-R

Η φρενίτιδα -γιατί περί αυτής πρόκειται, δεν εξηγείται αλλιώς!- γύρω από το ποιο είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στην πίστα του Nurburgring, καλά κρατεί. Αυτή τη φορά δεν είναι κάποιος επίσημος κατασκευαστής οποίος θα επιχειρήσει να πάρει τα ηνία στην Porsche 911 GT2 RS, αλλά ο βελτιωτικός οίκος Litchfield, ο οποίος αυτό το Σαββατοκύριακο θα επιχειρήσει με ένα ειδικά διαμορφωμένο Nissan GT-R να σπάσει το φράγμα των 6 λεπτών 47 δλ. και 30 εκατοστών του δλ. που «έγραψε» πρόσφατα η κορυφαία έκδοση της σύγχρονης «911».

Με το πομπώδες προσωνύμιο LM1 RS, το... τουμπανιασμένο αυτό GT-R πρακτικά δεν έχει καμία σχέση με το συνηθισμένο κουπέ της ιαπωνικής εταιρείας που και εσείς μπορείτε να αγοράσετε, μιας και η Litchfield κυριολεκτικά το έγδυσε βάζοντας τη δική της υπογραφή τόσο στις εξωτερικές του επιφάνειες, όσο και στο σύνολο σχεδόν των μηχανικών του μερών.

Για την περίσταση, λοιπόν, ο γνωστός V6 κινητήρας της Nissan είναι εφοδιασμένος με υπερσυμπιεστές της BorgWarner, ίδιους με αυτούς που συναντάμε στα IndyCars(!), η κεφαλή είναι νέα, όπως και οι εκκεντροφόροι, ενώ διαφορετικός είναι και ο εναλλάκτης που έχει εγκατασταθεί στο χωροταξικά διευρυμένο χώρο κάτω από το εμπρός καπό. Σύμφωνα με τους μετατροπείς, η απόδοση του ανέρχεται για την περίσταση στους 1.100 ίππους και η ροπή στα 1085 Nm.

Από εκεί και πέρα, η γεωμετρία της ανάρτησης είναι διαφορετική, όπως και τα κινούμενα στοιχεία της, με την εταιρεία Ohlins να έχει βάλει για τις ανάγκες της εν λόγω πρόκλησης το χεράκι της.

Αξιοσημείωτο είναι πως όλες οι εξωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου –πλην του πίσω προφυλακτήρα- είναι νέες, με τα carbon «ανταλλακτικά», συμπεριλαμβανομένου και τους επίπεδου πατώματος, να έχουν επιφέρει μια μείωση του βάρους σε σχέση με τα «νορμάλ» GT-R της τάξης των 350 κιλών.

Αξίζει να σημειωθεί πως το δημιούργημα της Litchfield τράβηξε την προσοχή της επίσημης Nissan και προσωπικά του Hiroshi Tamura, του ανθρώπου που είναι επικεφαλής των προϊόντων Nismo, ο οποίος μάλιστα εξέφρασε την εκτίμησή του στους ανθρώπους της εταιρείας για το –αν μη τι άλλο- διαφορετικό αυτό GT-R που πλέον δηλώνει καθ' όλα έτοιμο να ριχτεί στη μάχη του ‘Ring.

Καλή τύχη, λοιπόν..._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R
  • Litchfield Nissan LM1 RS GT-R