20 Απρ 2017

BMW HP4 Race: Φουλ του... carbon!

Μαζί με την καθαρόαιμη M4 CS, η BMW βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση της Σαγκάης ακόμα μία καθαρόαιμη κατασκευή. 

BMW HP4 Race

Μπορεί οι επισκέπτες αλλά και οι απανταχού φίλοι της BMW να εστίασαν την προσοχή τους στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Σαγκάης στην παγκόσμια πρεμιέρα της νέας M4 CS, παρ’ όλα αυτά, όμως, μια ακόμα δημιουργία των Βαυαρών, αυτή τη φορά με δύο… λιγότερους τροχούς, κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των οπαδών της ταχύτητας. Και φυσικά, της υψηλής τεχνολογίας. Ο λόγος, για την HP4 Race, μιας μοτοσικλέτας που, όπως μαρτυρά και η ίδια η ονομασία της, προορίζεται για χρήση εντός πίστας αποτελώντας εν πολλοίς ό,τι πιο «κοντινό» σε απόδοση και τεχνικές προδιαγραφές σε σχέση με τις καθαρόαιμες αγωνιστικές δημιουργίες της μάρκας που για μια ακόμα χρονιά πρωταγωνιστούν στο γνώριμο στους λάτρεις των δύο τροχών θεσμό του World Superbike.

Το… κλου στην πιο «συναρπαστική και μοναδική» δίτροχη κατασκευή της BMW Motorrad που για πρώτη φορά είδε το φως της δημοσιότητας στα τέλη της περασμένης χρονιάς, είναι αναμφίβολα το πλαίσιο της, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon –όπως και οι τροχοί, άλλωστε!- ζυγίζοντας μόλις 7,8 κιλά. Συνολικά, η γερμανική δημιουργία που ακούει στο όνομα HP4 Race δεν υπερβαίνει σε βάρος τα μόλις 171 κιλά με γεμάτο το δοχείο πλήρωσης καυσίμου, τιμή που την καθιστά οριακά πιο βαριά σε σχέση με τα «πρωτότυπα» του MotoGP, αλλά και ελαφρύτερη συνάμα σε σχέση με τις δίτροχες, εργοστασιακές παρακαλώ, κατασκευές που διαγωνίζονται στο World Superbike.

Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 999 κε.κ. της HP4 Race προέρχεται από την S1000RR αποδίδοντας όμως ειδικά για την περίσταση 215 ίππους στις 13.900 σ.α.λ. και ροπή 120 Nm στις 10.000 σ.α.λ. Και αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή, καθώς στον τομέα των ηλεκτρονικών η HP4 Race έχει να επιδείξει ένα «πακέτο» με 15 στο σύνολο διαφορετικές ρυθμίσεις που μπορούν να παραμετροποιήσουν τα χαρακτηριστικά των υπο-συστημάτων που σχετίζονται με την απόδοση των Dynamic Traction control, Wheelie control, Engine Brake EBR και Launch control. Κατά τα λοιπά, στον τομέα της ανάρτησης η HP4 Race χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι και ένα αμορτισέρ της Ohlins εμπρός και πίσω που δε διαφέρουν στο… παραμικρό σε σχέση με ό,τι αντίστοιχο διαθέτουν οι μοτοσικλέτες του MotoGP.

Η BMW HP4 Race θα κατασκευαστεί, όπως επίσημα ανακοινώθηκε από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, σε μόλις 740 αντίτυπα. Η τιμή της; Υπολογίστε κάτι περισσότερο από 80.000 ευρώ στην αγορά της Μ. Βρετανίας_Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
  • BMW HP4 Race
Ετικέτες: