top icon
Επικαιρότητα

Δείτε το εσωτερικό του νέου Toyota Auris

Παίρνουμε μια πρώτη γεύση από το εσωτερικό του νέου ιαπωνικού χάτσμπακ με αφορμή την αποκάλυψη της αμερικάνικης εκδοχής του που θα δούμε να παρουσιάζεται επίσημα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού την επόμενη κιόλας εβδομάδα.

Στις αρχές του μήνα που διανύουμε, η Toyota παρουσίασε επί ευρωπαϊκού εδάφους στα πλαίσια της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Auris. Εντούτοις, οι Ιάπωνες δεν θέλησαν -για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους- να αποκαλύψουν στην κοσμοπολίτικη ελβετική πόλη το εσωτερικό του νέου εκπροσώπου τους στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων. Σήμερα, όμως, με αφορμή την πρεμιέρα της αμερικάνικης εκδοχής του μοντέλου (λέγε με Corolla, αντί για Auris) ήρθε η ώρα να πάρουμε μια… γερή γεύση από το περιβάλλον διαβίωσης του νέου ιαπωνικού «χάτς».

Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι πλήρως ανανεωμένη με την έμφαση να δίνεται στον ψηφιακό εξοπλισμό και στην πρακτικότητα. Σημείο αναφοράς εδώ αποτελεί ο πίνακας οργάνων των 7 ιντσών, καθώς και η κεντρική κονσόλα, στην κορυφή της οποίας δεσπόζει μια έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών. Όπως αναφέρει και η Toyota, τα καθίσματα παρέχουν καλύτερη στήριξη και άνεση στο σώμα των εμπρός επιβατών, που πλέον κάθονται πιο… φυσικά και αναπαυτικά απ’ ότι στο παρελθόν. Όπως είναι αναμενόμενο, το «παρών» δίνουν όλα τα γνωστά συστήματα επικοινωνίας και διασύνδεσης καθώς και μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως τα Lane Departure Alert, Lane Tracing Assist, Pre-collision system κοκ, τα οποία «εμπεριέχονται» στο πακέτο TSS (Toyota Safety Sense).

Διαβάστε επίσης: Νέο Auris και νέες τεχνολογίες από την Toyota (+videos)

Από εκεί και πέρα, με αφορμή την ενημέρωση των αμερικάνων της Toyota, πληροφορούμαστε κάποια έξτρα στοιχεία και για το τεχνολογικό ποιόν του αυτοκινήτου που στην Ευρωπη θα είναι διαθέσιμο με έναν κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων και δύο υβριδικές μονάδες κίνησης, που θα απαρτίζονται από θερμικούς κινητήρες με χωρητικότητα 1,8 και 2,0 λίτρων. Πιο συγκεκριμένα, χάρη στη νέα πλατφόρμα, η στρεπτική ακαμψία είναι βελτιωμένη κατά 60% σε σχέση με το παρελθόν, ενώ αναθεωρημένη είναι τόσο η γεωμετρία όσο και η ρύθμιση της ανάρτησης, που εμπρός αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον και πίσω από μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Σε ότι αφορά στη μετάδοση, πέραν του χειροκίνητου κιβώτιου των 6 σχέσεων, το «παρών» δίνει και ένα CVT κιβώτιο, το οποίο διαθέτει 10 προκαθορισμένες σχέσεις, paddles αλλαγής των τελευταίων πίσω από το τιμόνι και πρόγραμμα σπορ λειτουργίας._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ