top icon
Επικαιρότητα

Dieselgate: Η τεχνική λύση του Ομίλου VW αυξάνει τις εκπομπές NOx!

Η τεχνική λύση που o Όμιλος VW έχει ήδη δώσει αναφορικά με τη «συμμόρφωση» του 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα EA189, φαίνεται να σκοντάφτει. Αν μη τι άλλο, στην περίπτωση του Audi Q5.

Το Audi Q5, στην έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα ντίζελ ΕΑ189, είναι ένα μόλις από τα μοντέλα του Ομίλου VW που «εμπλέκονται» στο γνωστό, από τον περασμένο Σεπτέμβρη, σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων, το οποίο αφορά στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, περί τα 8,5 εκ. αυτοκίνητα. Έως τώρα, οι Γερμανοί έχουν προβεί στις πρώτες ανακλήσεις στη γηραιά ήπειρο, παρέχοντας, όπως οι ίδιοι επικαλούνται, επαρκείς λύσεις στο ζήτημα που έχει προκύψει. Οι τεχνικές αυτές επεμβάσεις, οι οποίες έχουν την έκκριση της γερμανικής ΚΒΑ και αφορούν στην αναβάθμιση του λογισμικού του κινητήρα (ή, πιο σωστά, στην αφαίρεση του defeat device), τόσο στην περίπτωση του 2λιτρου ΕΑ189, όσο και του «μικρού» 1.2 TDI, αμφισβητούνται έντονα τις τελευταίες μέρες, καθώς δε φαίνεται να εξασφαλίζουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πιο συγκεκριμένα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Καταναλωτών, ύστερα από δοκιμή που πραγματοποίησε η ιταλική Ένωση Καταναλωτών, Altoconsumo, πριν και μετά την «τεχνική αναβάθμιση» του 2λιτρου κινητήρα ενός Audi Q5 2.0 TDI, ο τελευταίος αύξησε τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε ποσοστό που άγγιξε το 25%.

Για το θέμα, η επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Καταναλωτών (BEUC), Monique Goyens, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η λύση της VW να απενεργοποιήσει το defeat device δεν είναι αξιόπιστη».

Προς το παρόν, δεν υπάρχει επίσημη αντίδραση-απάντηση από τη μεριά των Γερμανών της VW._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ