top icon
Επικαιρότητα

Είναι αυτή η νέα Alfa Romeo Giulia;

Τρία ανεπίσημα σκίτσα ελληνικής μάλιστα προέλευσης ενδεχομένως να μας αποκαλύπτουν το σχεδιαστικό προφίλ της νέας ιταλικής μπερλίνας, που παρουσιάζεται επίσημα αυτόν τον μήνα.

Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα μοντέλο που σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας και σαφώς πιο ελπιδοφόρας εποχής για την μιλανέζικη φίρμα. Τα σκίτσα που σχεδίασε ο Κων/ος Μαλανδρίνος και δημοσιεύονται σήμερα στο corsaitalia.com ενδεχομένως να μας αποκαλύπτουν τη σιλουέτα και ενγένει τα αισθητικά πρότυπα που αναμένεται να ακολουθήσει ο αντικαταστάτης της παροπλισμένης 159, που θα δούμε, ως στατικό προς το παρόν έκθεμα, στις 24 Ιουνίου, ημερομηνία που συμπίπτει με την επέτειο των 105 χρόνων από την ίδρυση της Alfa Romeo. Επί της ουσίας και με δεδομένο ό,τι παρατηρεί κανείς στα εν λόγω σκίτσα, στο εμπρός μέρος της νέας Giulia φαίνεται να υιοθετείται για μια ακόμα φορά ο γνώριμος τριγωνικός θυρεός της μάρκας, καθώς και πολλά από τα συνήθη σχεδιαστικά «τρικ» που δημιουργούν την αίσθηση ενός φαρδιού και δυναμικού σεντάν της μεσαίας κλάσης. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα… φωνάζουν Giulietta, ενώ συνολικά ο τρίτος όγκος θυμίζει έντονα Maserati Ghibli.

Αυτό πάντως που είναι ήδη σίγουρο είναι πως η νέα Giulia θα βασίζεται σε ένα αμερικάνικης προέλευσης πισωκίνητο δάπεδο φιλοξενώντας κάτω από το καπό της δύο ολοκαίνουργιες γενιές κινητήριων μονάδων. Πρόκειται για δύο μηχανικά σύνολα που αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στα σχέδια της αμερικανοιταλικής πλέον εταιρείας όσον αφορά στη ριζική αναδιάρθρωση της Alfa Romeo και στην επέκταση της στις επιμέρους αγορές της υφηλίου, με αιχμή του δόρατος βέβαια εκείνη των ΗΠΑ. Όπως επίσημα ανακοινώθηκε εδώ και λίγο καιρό, πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο με καταγωγή το Μαρανέλο, με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να αναφέρουν πως θα βασίζεται στον «δίτουρμπο» που φορούν σήμερα οι Maserati Ghibli και Quattroporte, καθώς και για μια ολοκαίνουργια γενιά 4κύλινδρων συνόλων, η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο σε εκδόσεις βενζίνης, όσο και ντίζελ. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το πρώτο χρονικά δείγμα γραφής θα είναι ένα 2λιτρο μηχανικό σύνολο. Σε ότι αφορά τον μεγαλύτερο V6, όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν πως θα έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων, με τη μέγιστη απόδοσή του να φτάνει τους 480 ίππους!

Τόσο ο 6κύλινδρος όσο και η νέα, 4κύλινδρη αυτή γενιά κινητήρων θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της FCA στο Termoli της Ιταλίας αφού προηγουμένως ολοκληρωθεί η αναδιοργάνωσή του μετά από συνολική επένδυση της εταιρείας ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιθυνόντων της FCA, η συνολική παραγωγή των εν λόγω κινητήρων θα ανέρχεται στις 200.000 μονάδες σε ετήσια βάση. Αυτή τη στιγμή, πάντως, στις εγκαταστάσεις του κατασκευάζονται οι 8βάλβιδοι και 16βάλβιδοι κινητήρες της γενιάς Fire, καθώς και δύο τύποι συστημάτων μετάδοσης για λογαριασμό της Fiat._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ