top icon
Επικαιρότητα

Επίσημο: VW Golf GTΙ First Decade στο Worthersee

Η VW παρουσιάζει ένα πρωτότυπο με ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά στην αυστριακή εκδήλωση που πραγματοποιείται στο Worthersee που βασίζεται στο Golf GTI.

Κατά την πάγια τακτική της, η γερμανική εταιρεία φέρνει στο Worthersee ένα ακόμα πρωτότυπο που χρησιμοποιεί ως βάση το Golf GTI. Το First Decade, όπως ονομάζεται, πέρα από τους μάλλον όχι και τόσο διακριτικούς εξωτερικούς χρωματισμούς του και τις ειδικά σχεδιασμένες «20άρες» ζάντες του, ξεχωρίζει για το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης το οποίο αναλαμβάνει την κίνησή του. Όπως ανακοινώνουν οι ιθύνοντες της VW, το First Decade εφοδιάζεται με έναν κινητήρα τούρμπο με απόδοση 410 ίππων καθώς και από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 48-Volt με αυτόνομη ισχύ 16 ίππων. Ο πρώτος κινεί τους εμπρός τροχούς και ο δεύτερος τους πίσω εκτελώντας, όπως είναι φυσικό, βοηθητικά καθήκοντα.

Η VW ανακοινώνει πως ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά mode λειτουργίας των κινητήριων μονάδων και μάλιστα μέσω του σχετικού app: το συνδυαστικό, το θερμικό και το ηλεκτρικό, με το τελευταία να επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου για ελάχιστα χιλιόμετρα –κυρίως για μετακινήσεις κατά τη διαδικασία της στάθμευσης ή για μικροελιγμούς μέσα στην πόλη- και με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Από εκεί και πέρα, το VW Golf GTI First Decade δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, επιλογή που προσδίδει στην κατασκευή αγωνιστική αύρα, όπως επικαλούνται οι Γερμανοί. Αντ’ αυτών, στο πίσω τμήμα της καμπίνας η VW έχει εγκαταστήσει δύο μπαταρίες στις οποίες αποθηκεύεται η ενέργεια που «μαζεύει» το σύστημα ανάκτησης της τελευταίας κατά τη διαδικασία της πέδησης, καθώς και ένα… γιγαντιαίο ηχοσύστημα 1.690 Watt που αποτελείται από 11 ηχεία και subwoofers. Άλλες… εκκεντρικότητες εντοπίζονται στα σπορ εμπρός καθίσματα, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν μέσω της σχετικής εφαρμογής (app) του κινητού τηλεφώνου, καθώς και στον ιδιαίτερο φωτισμό της καμπίνας.

Εκτός από το First Decade η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει στο Worthersee και το πρωτότυπο Golf GTE Variant impulsΕ, το οποίο εξοπλίζεται με μια μπαταρία 16,8 kWh που διπλασιάζει, σύμφωνα με τους Γερμανούς, την ηλεκτρική του αυτονομία._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ